Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Do Twojej wiadomości, są to mylące skróty, których możesz nauczyć się JAK NAJSZYBCIEJ, jeśli chcesz nawiązać kontakt z młodszym pokoleniem w pracy

Do Twojej wiadomości, są to mylące skróty, których możesz nauczyć się JAK NAJSZYBCIEJ, jeśli chcesz nawiązać kontakt z młodszym pokoleniem w pracy

TL; DR: Jeśli Twoje służbowe e-maile stały się alfabetyczną mieszaniną mylących skrótów, nie jesteś sam.

FWIW, jeśli WOM nie uczyni Cię MŚP w sensie, poproś WIIFM, a może WFH o złożenie oferty.

Lub po prostu: jeśli warto, jeśli poczta pantoflowa nie uczyni Cię ekspertem w danej dziedzinie, zapytaj „co to dla mnie oznacza” i być może popracuj w domu, aby to wyjaśnić.

TL;DR oznacza „za długo, nie czytałem”, ale zaczęło się również odnosić do streszczenia tekstu dla tych, którzy nie mogą się zdecydować na przeczytanie go w całości.

Ale nie martw się, jeśli dasz się zwieść tym wszystkim skrótom, ponieważ nowa ankieta przeprowadzona wśród 2000 pracowników biurowych wykazała, że ​​jeden na pięciu nie rozpoznaje żadnego z przedstawionych im skrótów.

Do Twojej wiadomości, są to mylące skróty, których możesz nauczyć się JAK NAJSZYBCIEJ, jeśli chcesz nawiązać kontakt z młodszym pokoleniem w pracy

Być może, jak było do przewidzenia, starsze pokolenia wyżu demograficznego były zdezorientowane krótkimi kształtami. Być może jeszcze bardziej zaskakujący jest fakt, że młodsi pracownicy z pokolenia Z byli tak samo niepewni, jak osoby powyżej 55. roku życia.

Około jedna czwarta osób w wieku od 18 do 24 lat nie rozumie tych terminów, podobnie jak osoby w wieku od 55 do 64 lat. Tymczasem jedynie 15% osób w wieku 35–44 lat było zdezorientowanych w porównaniu z 41% osób w wieku powyżej 65 lat.

Najbardziej znanym skrótem był W/C, co oznacza „początek tygodnia”, natomiast dwa najmniej zrozumiałe to WIIFM i KSOW, które tylko trzy procent osób było w stanie rozszyfrować.

Ankietę przeprowadziła firma Landmark, dostawca elastycznych rozwiązań biurowych.

odpowiedzi

Zamiast tego haruj na wakacjach. DND Nie przeszkadzać. Uniwersytet Stosowany Al-Balqa Biznes jak zwykle. Weekend EOW. TL;DR jest za długi; nie czytałem. G2G jest gotowe. Licytuj dwa razy dziennie (dwa razy dziennie) lub podziel ją na części. Trwają prace nad WIP. Wyjdźmy dziś wcześniej. KSOW Nie ma potrzeby odpowiadać. WIIFM, co to dla mnie oznacza. Powrót B2B. Jednorazowa płatność OTP

READ  Google twierdzi, że rezygnuje z komponentów Material Design na iOS na rzecz UIKit firmy Apple

„Często słyszymy i widzimy akronimy używane w miejscu pracy, ale użycie i podstawowe znaczenie akronimów może się różnić w zależności od biura, obszaru roboczego, branży, a nawet działu” – powiedział Sam Mardon, dyrektor ds. klientów firmy. „Słowo nerds wśród nas , akronimy mogą uprościć i przyspieszyć rozmowy i komunikację.” Ze współpracownikami.

„Jednak inni mogą znaleźć się w otoczeniu nieznanej terminologii, co może nieumyślnie spowodować zamieszanie lub nieporozumienia”.

Ponad połowa respondentów ankiety uważała, że ​​skróty mogą czasami powodować zamieszanie, prawie jedna czwarta uważa, że ​​są one stratą czasu, a dziesięć procent uważa, że ​​powodują, że niektórzy ludzie czują się pominięci. Tylko jedna osoba na dziesięć uważała, że ​​wspólny język wzmacnia ducha zespołu.

Jak dobrze znasz swoje akronimy? Weź udział w quizie „The Mail on Sunday”, aby dowiedzieć się…