Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

To rozwiązuje problemy z wydajnością Cities: Skylines II

To rozwiązuje problemy z wydajnością Cities: Skylines II

Cities: Skylines II nie miało najłatwiejszego startu, a gra borykała się ze słabą wydajnością. Jeśli jednak bardzo chcesz zacząć budować miasto od zera i nie masz komputera, na którym można płynnie uruchomić grę, istnieje rozwiązanie.

Cities: Skylines II jest dostępne w Nvidia GeForce Now, usłudze strumieniowego przesyłania gier oferowanej przez tę firmę graficzną. Niezależnie od tego, czy kupiłeś grę na platformie Steam, czy masz do niej dostęp w ramach subskrypcji Microsoft Game Pass, możesz skorzystać z wysokiej wydajności grafiki usługi w chmurze, aby zapewnić płynne działanie gry. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak dobrze GeForce Now radzi sobie z grą.

Miasta: problemy z wydajnością Skylines II

Jeszcze przed wtorkową premierą Cities: Skylines II sytuacja wyglądała złowieszczo.

„Cities: Skylines 2 to tytuł nowej generacji i, oczywiście, ma pewne wymagania sprzętowe” – powiedział twórca Colossal Order w oświadczeniu na początku tego miesiąca. „Jednak chociaż nasz zespół niestrudzenie pracował, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, nie osiągnęliśmy zamierzonego standardu”.

Firma przełożyła premierę wersji konsolowych na 2024 rok, ale zapewniła, że ​​będzie kontynuować premierę wersji na komputery PC i spróbuje zaradzić problemom z wydajnością poprzez łatki, z których pierwsza została wydana w czwartek, zaledwie dwa dni po grze . wydany.

Jednak nawet ta łatka nie stłumiła lawiny negatywnych recenzji graczy narzekających na wadliwą rozgrywkę. „Najnowsza łatka 1.0.11 umożliwiła około 80 klatek na sekundę [frames per second] „W menu głównym, ale w grze nadal jest to 20-30 klatek na sekundę” – powiedział jeden z graczy na Steamie. „Co gorsza, gra obecnie bardzo się zacina [sic] Kiedy poruszam aparatem, co nie miało miejsca w oryginalnej wersji. To sprawiło, że po aktualizacji gra była dla mnie dosłownie niegrywalna.

Inni mają podobne skargi. „Kupiłem tę grę po ostatniej aktualizacji wydajności, ponieważ mój komputer jest jedynie „przyzwoity” i nie osiąga najlepszych wyników, jednak przy wyłączonej większości ustawień lub na najniższym możliwym poziomie gra działa bardzo słabo” – napisał inny recenzent Steam.

Recenzje Microsoft Game Pass są pełne podobnych skarg.

Cities: Skylines II w GeForce Now

READ  HTC Viverse chce, aby Metaverse działał płynnie na każdym urządzeniu