inteligentny producent głośników Sonos Klienci omyłkowo wysłali więcej niż zamówili, zgodnie z krawędź. Oprócz wysłania dodatkowych głośników firma naliczyła opłatę za te produkty i chce je zwrócić. Podczas gdy Sonos zwraca nieprawidłowe opłaty, klienci chcą zniżki, aby ponieść niedogodności.
Dwóch klientów powiedziało krawędź Że każdy zamówił po jednym Sonos Move i otrzymał trzy dodatkowe głośniki. Inny klient miał ponad 2000 USD fałszywych opłat po zamówieniu jednego ze swoich głośników Sonos Move o wartości 399 USD. Po otrzymaniu łącznie siedmiu głośników Sonos zaoferuje zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Klienci również poinformowali reddit o ich problemach z ładowaniem Sonos. Problemy nie dotyczyły wyłącznie Sonos Move; Niektórzy użytkownicy otrzymali dodatkowe głośniki Roam i Ray (oprócz opłaty).
Sonos mówi, że te problemy są „rzadkie”
W międzyczasie firma wysłała powiadomienie e-mail do dotkniętych klientów, przepraszając za niedogodności. E-mail od dyrektora ds. informacji, Ruth Slater, zawiera następujące informacje:
Niedawna aktualizacja naszych systemów spowodowała, że niektóre żądania były przetwarzane wielokrotnie. Niestety, ten błąd dotyczy Ciebie i otrzymasz wiele przesyłek z Twoim zamówieniem.
Chciałbym osobiście przeprosić za niedogodności spowodowane tym problemem. Nie płacisz i otrzymasz przedpłacone karty zwrotu za wszelkie nadwyżki zamówień na ten adres e-mail w ciągu 2-3 dni roboczych. Aby było to jak najłatwiejsze dla Ciebie, z przyjemnością umawiamy się na odbiór u naszego przewoźnika. Odpowiedz na tego e-maila lub zadzwoń pod numer priorytetowej pomocy technicznej pod numer 1800-680-3527 w godzinach 7:00-16:00 czasu pacyficznego, od poniedziałku do piątku.
Jeszcze raz bardzo nam przykro. Dziękujemy za bycie wartościowym klientem i wspieranie Sonos. Takie problemy są rzadkie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić.
Zachęcamy do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub zapytań.
Weź 9to5Mac
Nie jest pewne, ilu wszystkich klientów dotyczy ten problem, a dla niektórych może to być interesujące, ponieważ myśleli, że dostaną dodatkowe głośniki za darmo. To prawdopodobnie zaszkodzi reputacji Sonos, ale jestem pewien, że firma z czasem się odrodzi. krawędź Podnosi to również dobry punkt; Według FTC klienci mogą nie płacić, jeśli nie zwrócą głośników. The Strona Federalnej Komisji Handlu Stany:
Zgodnie z prawem firmy nie mogą wysyłać Ci niezamówionego towaru, a następnie żądać zapłaty. Oznacza to, że nigdy nie będziesz musiał płacić za rzeczy, które dostałeś, ale nie zamówiłeś. Nie musisz również zwracać niezamówionego towaru. Masz prawo zatrzymać go jako darmowy prezent.
Chociaż jest to z pewnością irytujące, niektórzy szczęśliwi klienci mogą ujść na sucho z zachowaniem dodatkowych słuchawek. Byłeś pod wrażeniem klientów? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort