Firma Woolworths potwierdziła, że jej produkty przechodzą „rygorystyczne” kontrole jakości po tym, jak klientka stwierdziła, że w swoim obiedzie, gdy miała usiąść do jedzenia, znalazła martwą żabę.
W nagraniu, które w czwartek trafiło do Internetu, kobieta stwierdziła, że była „tak podekscytowana” zjedzeniem gotowanego makaronu z pesto, że dokonała „chorego” odkrycia.
Na nagraniu widać martwą żabę polaną sosem i rozłożoną na talerzu w rogu garnka. Klip następnie przecina się z jego zdjęciem na kuchennym stole i w plastikowej torbie, prawdopodobnie po tym, jak je usunęła.
„Woolies to ci, którzy serwują świeżą żywność, a mój szpinak to dosłownie świeża żaba. Nie może być dużo świeższa” – skomentowała na TikToku, tagując konto Woolworths. Kupujący twierdzi, że żaba pochodzi z torby szpinak z etykietą „Gotowy do spożycia”.
Klient Woolies „odkłada szpinak”
Zaskoczeni użytkownicy mediów społecznościowych zaczęli odwiedzać sekcję komentarzy na TikToku, a wielu zastanawiało się, czy to dziwne odkrycie było prawdziwe.
„To prawda. Nie przychodzi mi do głowy nic gorszego niż wyskubanie żywego zwierzęcia z ogrodu i włożenie go do obiadu” – odpowiedział klient Woolies, opisując to doświadczenie jako „popieprzone”. „Nigdy w życiu nie byłem bardziej podekscytowany kolacją, dopóki tego nie zobaczyłem”.
Zapytana, czy mimo wszystko nadal jadłaby makaron, odpowiedziała, że „nie przychodzi jej do głowy nic gorszego”. „Odrzuciłam szpinak” – dodała młoda kobieta.
Inni Australijczycy wyrazili oburzenie rzekomym odkryciem. „Szok, jakiego właśnie doświadczyłam” – powiedziała jedna z kobiet. Inny dodał: „Tak, że nigdy więcej nie będę mógł jeść”.
Woolworths prowadzi dochodzenie w sprawie incydentu
Rzecznik Woolworths powiedział Yahoo News Australia, że „rozmawiają bezpośrednio z klientem” i „w pierwszej kolejności zbadali tę sprawę z naszym zespołem i dostawcami”.
Powiedzieli: „Nasz dostawca przeprowadził liczne oceny jakości tej partii liści szpinaku i nie wykrył żadnych ciał obcych w trakcie procesu przetwarzania, więc wydaje się, że jest to odosobniony przypadek”. „Bardzo poważnie podchodzimy do wszystkich opinii klientów i zdajemy sobie sprawę, że była to dla niego niepożądana niespodzianka, zwłaszcza biorąc pod uwagę komentarze w Internecie na temat tego, jak wspaniały był posiłek”.
Woolworths stwierdziła, że współpracuje z wieloma australijskimi plantatorami szpinaku i „posiada rygorystyczne procesy mające na celu utrzymanie jakości naszych produktów”.
„W przypadku naszych torebek ze szpinakiem obejmuje to mycie liści i szereg kontroli jakości, takich jak badanie rentgenowskie pod kątem obecności ciał obcych, zanim zostaną zapakowane i wysłane do naszych sklepów” – powiedział rzecznik.
Yahoo rozumie, że kobieta otrzymała rekompensatę za cały posiłek. Kupująca powiedziała, że otrzymała 70 dolarów odszkodowania.
Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? e-mail: [email protected].
Możesz nas także śledzić Facebook, Instagrama, TIK Tok, Świergot I youtube.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu