Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

FSA K-Force WE 12-rzędowa grupa osprzętu – Poczuj klimat Sea Otter Classic

FSA K-Force WE 12-rzędowa grupa osprzętu – Poczuj klimat Sea Otter Classic

],”filter”:{„nextExceptions”:”img,blockquote,div”,”nextContainsExceptions”:”img,blockquote,a.btn,ao-button”}}”>

Sea Otter Classic to mekka wszystkich miłośników rowerów górskich, ale wśród szerokich kierownic kryje się mnóstwo technologii drop bar. Kiedy więc znalazłem nową 12-rzędową grupę osprzętu FSA K-Force WE, musiałem ją szybko sprawdzić i przetestować przy stole. Pierwsze wrażenie jest takie, że wygląda jak wersja 11-biegowa, ale z dodatkowym przełożeniem na kasecie. Układ napędowy skoncentrowany na drodze jest w rzeczywistości taki sam na zewnątrz, ale FSA zapewnił mnie, że wewnętrznie dokonał kilku dużych zmian.

System nadal jest częściowo bezprzewodowy, ale jedną z dużych zmian jest to, że manetki komunikują się teraz bezprzewodowo z przednią lub tylną przerzutką bezpośrednio, a nie wszystko najpierw przez przedni mech. System pozostaje w pełni zsynchronizowany i automatycznie trymuje przednie mechy w zależności od pozycji tylnej. FSA powiedział, że to bezpośrednie połączenie manetki z tylną przerzutką zwiększyło prędkość i niezawodność.

Wewnątrz skrzyni biegów zmienili także tłok hamulca. Ma teraz mniej metalu, aby zmniejszyć wagę, i powiedzieli, że poprawia to również ogólne odczucie. Tak, nowy 12-biegowy jest tylko hamulcem tarczowym. Ostrze dźwigni hamulca wygląda tak samo, ale nowy korpus i karbonowy zespół zapewniają lepszą wydajność.

zmiana

Chociaż mieli kilka motocykli na wystawie z silnikiem FSA K-Force WE, jedynym demo, które naprawdę mi się podobało, był system stołów. Nie było kasety, ale działały elektroniczne manetki i koła przerzutki. Przyciski w stylu rocker mają naturalny wygląd i zapewniają odrobinę dotykowego sprzężenia zwrotnego.

Zarówno przednia, jak i tylna przerzutka są podłączone do wewnętrznego akumulatora, który ma normalny zasięg jazdy 4000 km przed koniecznością naładowania akumulatora. Wydaje się, że każda zmiana manetki działa idealnie, ale bez łańcucha lub obciążenia trudno powiedzieć, jak by to zadziałało w rzeczywistej sytuacji podczas jazdy.

READ  1 milion dolarów na rewolucyjne globalne rozwiązania AI

Wizualnie przedni mech jest nadal moim zdaniem za duży i zbyt masywny. Posiada dwa przyciski i dwie małe diody LED zamontowane na górze, które pomagają skonfigurować, zaprogramować i aktywować system. Tylna maszyna jest przyjemna w dotyku i chociaż nie zapewnia dodatkowego mocowania klatki, sprężyna wydaje się dość mocna. Jest to jednak oferta specyficzna dla dróg i może pasować tylko do dużej kasety z 32 zębami.

Ogólnie rzecz biorąc, wygląda na to, że FSA nie ma jeszcze żadnych partnerów OEM, ale mają nadzieję, że dzięki ulepszeniom i aktualizacjom możemy zobaczyć to w motocyklach model 2025. Oznacza to co najmniej rok, zanim rowery będą dostępne z opcją. W rzeczywistości sprowadzi się to do rzeczywistej wydajności i wrażeń użytkownika. FSA K-Force WE konkuruje z niektórymi sprawdzonymi i profesjonalnymi konkurentami, więc ciekawe będzie zobaczyć, które marki OEM wybierzesz.