Nowy VW Golf R 333, którego oficjalny debiut zaplanowano na 31 maja, wprowadza unikalną złotą farbę i kilka ulepszeń wydajności do hot hatcha z napędem na wszystkie koła.
Krótki zwiastun nie zawiera wielu szczegółów, ale daje nam dobry wgląd w niektóre modyfikacje wprowadzone przez Volkswagena. Najbardziej oczywistym dodatkiem jest złoty lakier, wyglądający o wiele bardziej wyrafinowanie niż wybrane kolory oferowane nabywcom Golfa R. Niestandardowy pakiet graficzny biegnie również wzdłuż dolnej części drzwi, pasując do czarnych nakładek lusterek po obu stronach. Możemy też zobaczyć komplet markowych 19-calowych felg Estoril, za którymi kryje się komplet niebieskich zacisków hamulcowych. Volkswagen wyposażył również modele Golfa R 333 Limited Edition w układ wydechowy Akrapovič z czterema końcówkami w jasnym wykończeniu. To z pewnością sprawi, że będzie wyglądać fajnie.
Ta treść jest importowana z YouTube. Możesz znaleźć tę samą treść w innym formacie lub możesz znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.
Chociaż to wszystko, co Volkswagen potwierdził do tej pory, jest więcej wskazówek na temat tego, czego możemy się spodziewać po jego nazwie. W zeszłym roku Volkswagen wypuścił kilka różnych wersji 20-letniego modelu specjalnej edycji Golfa R na różne rynki światowe. W Europie ten rocznicowy model był wyposażony w moc 328 koni mechanicznych i moment obrotowy 310 Nm 2-litrowego turbodoładowanego czterocylindrowego silnika. Jeśli zmierzysz tę moc wyjściową w niemieckim Pferdestärke, liczba ta podskoczy do okrągłych 333 KM. Jest więc mało prawdopodobne, abyśmy zakładali, że podobnie wykończony silnik trafi do Golfa R 333. To również dałoby Golfowi R 333 remis w tytule najmocniejszego dotychczas modelu Golfa. Spodziewalibyśmy się, że silnik o dużej mocy będzie współpracował z sześciobiegową manualną lub dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Volkswagena, ale VW może również ograniczyć pakiet do pojedynczej skrzyni biegów. Podobnie wyposażone modele 20-letnie są w stanie rozpędzić się od 0 do 100 mil na godzinę w 4,6 sekundy.
Niezależnie od tego, czy VW zdecyduje się sprowadzić Golfa R 333 do Stanów, miejmy nadzieję, że nie dostaniemy kolejnego doświadczenia, takiego jak modele 20-letnie. Ponieważ podobno VW całkowicie porzucił Golfa z silnikiem ICE po ósmej generacji, może to stanowić jedną z ostatnich szans na odpowiednią limitowaną edycję hot hatcha.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort