Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Jak przeprojektować grę wideo, która przesuwa granice w 2022 roku?

Jak przeprojektować grę wideo, która przesuwa granice w 2022 roku?

„Teraz, jeśli spojrzysz na część pierwszaJesteśmy w stanie zabrać Cię tam i sprawić, że ten świat będzie duszny, znośny i niebezpieczny. Warstwy i warstwy aktywności”.

Natomiast tereny liściaste, dotknięte chorobami i obrzydliwe poza strefą kwarantanny również są znacznie unowocześnione. Algi wirują wokół nóg bohatera, gdy brodzi on w wodzie, podczas gdy zarodniki grzybów zombie wiszą w powietrzu wokół dotkniętych chorobą. Wszystkie znajdują się w tych samych obszarach, są przesiąknięte mnóstwem życia.

Podróż Ellie i Joela jest tym razem trudniejsza.

Podróż Ellie i Joela jest tym razem trudniejsza.

Reżyser gry Matthew Gallant powiedział, że proces był podobny, jeśli chodzi o samą rozgrywkę. Od strzelania lub rzucania koktajli Mołotowa po wspinaczkę na całym świecie, technologia Naughty Dog znacznie się poprawiła w ciągu ostatniej dekady. Ale ustawienie go tutaj bez poczucia, że ​​mechanika pochodzi z zupełnie innej gry, wymaga wielu niuansów. Powiedział, że to duża część tego, co oddzieliło grę od remasteru na żywo, który zespół zrobił w przypadku wydania gry na PS4 w 2014 roku.

„[A remaster] To prawie tylko ćwiczenie techniczne lub programistyczne. Bierzesz oryginały, przełączasz silnik na następną generację, a następnie mówisz OK, możemy zwiększyć rozdzielczość tekstur, zwiększyć liczbę klatek na sekundę, zwiększyć odległość, w której obiekty zaczynają nieco blaknąć” – powiedział.

„Ale to tak jak liczby, które dostosowujesz. Zasadniczo nie zastanawiasz się nad decyzjami twórczymi ani kierownictwem artystycznym”.

Jeden konkretny przykład nowej technologii można zobaczyć w animacji, w której programiści tworzą coś, co nazywają dopasowaniem ruchu. Aktorzy ze sprzętem do przechwytywania ruchu dają naprawdę długie przedstawienia, które biegną we wszystkich kierunkach i podejmują różne działania. Kiedy gracz porusza postacią za pomocą kontrolera, gra łączy te nagrania, tworząc pozornie realistyczne działanie, które jest również bardzo responsywne.

READ  Nowość w listopadzie 2021 dla członków PlayStation Plus

„Zamiast tej bardzo gotowej animacji, otrzymujesz ten statyczny, płynny, bardzo organiczny ruch” – powiedział Gallant, dodając, że dołożono wszelkich starań, aby rozgrywka nadal sprawiała wrażenie, jakby grał Joela.

„Jest poczucie wagi, poczucie bycia starym, posiniaczonym mężczyzną, kimś, kto żyje w tym okrutnym świecie od 20 lat. Chcemy, abyś czuł się, jakbyś grał Joela, ale po prostu najlepszą, najpłynniejszą, najbardziej zmysłową wersją Wydajność Joela dla następnego pokolenia”.

Niektóre aspekty sprzętu PlayStation 5 sprawiają, że gra jest bardziej nowoczesna, w tym możliwości dźwięku 3D i dotykowe sprzężenie zwrotne. Kontroler PS5 oferuje inne podejście do wibracji, prawie jak odtwarzanie pliku audio, aby uzyskać pełen zakres różnych odczuć dotykowych, które są używane w grze, aby nadać teksturę wszystkim, od zdzierania bandaży po głaskanie zwierząt.

Ładowanie

Wprowadzono ostatni i bardzo ważny aspekt technologii Naughty Dog Nasza ostatnia część 2 To jest pakiet dostępu.

Dla graczy niewidomych i niedowidzących dostępne są wskaźniki dźwiękowe, wzory, które jasno podświetlają wrogów i obiekty, a także bardzo szczegółowe, głosowe opisy scen fabularnych. Dla graczy niesłyszących dostępne są obszerne wskaźniki wizualne, a do prowadzenia dialogów przez konsolę wykorzystywana jest technologia wibracji PS5, dzięki czemu gracze mogą czytać napisy, jednocześnie odczuwając dotykowe połączenie linii. To wszystko oznacza graczy, którzy potrafili się dobrze bawić Druga część Dzięki widocznym opcjom ułatwień dostępu możesz teraz wrócić i wypróbować oryginał.

Otrzymuj wiadomości i recenzje dotyczące technologii, gadżetów i gier w naszym biuletynie technicznym w każdy piątek. Rejestracja tutaj.