The Kia EV6 Szybko stał się jednym z najbardziej rozchwytywanych samochodów w Australii, ale Kia stała się ofiarą własnego sukcesu, a niektórzy nabywcy teraz „przerzucają” swoje samochody z ogromnym zyskiem, co utrudnia prawdziwym klientom zasiadanie za kierownicą.
EV oficjalnie zaczyna się od 67 990 USD, ale potencjalni przedsiębiorcy wykorzystują szalony popyt na samochód (i ogólnie na nowe pojazdy elektryczne), przerzucając EV6 za szalone premie w sugerowanej cenie detalicznej.
Przeglądaj oferty DMARGE Carsales dla EV6 i znajdź go Najtańsza lista W chwili publikacji – jednosilnikowy model Moonscape Grey GT-Line RWD z Sydney z prędkością poniżej 2500 km/h – kosztował 99 900 USD. To o 33% więcej niż sugerowana cena producenta. Wiele ofert w tej samej cenie można znaleźć na Gummetrycznybardzo.
Inne listy wspinały się na sześć numerów, zwłaszcza w przypadku dwusilnikowych samochodów GT-Line AWD z najwyższej półki. To frustrujący problem zarówno dla południowokoreańskiego producenta samochodów, jak i dla prawdziwych klientów, którzy znikają w kolejce lub dłubią płetwami cenowymi.
„Głównym problemem, jaki mamy w tej chwili, jest przewracanie się… wydaje się, że jest to znacznie większy problem na rynku niż dostawa przez dealera”, mówi Damian Meredith, dyrektor generalny Kia Australia.
„Słyszeliśmy historie o ludziach kupujących samochód – na wschodnim wybrzeżu, w metrze w Sydney – i pojawiających się w Australii Zachodniej, z premią w wysokości od 8 000 do 10 000 dolarów”.
Damian Meredith
Z naszych badań wynika, że rentowność jest jeszcze gorsza.
Jest to ten sam rodzaj agresywnego kupowania spekulacyjnego, który zwykle obserwuje się w przypadku towarów luksusowych, takich jak zegarki Rolex. Słynne zegarki Rolex ze stali nierdzewnej, takie jak Daytona, Submariner „No Date” lub GMT-Master „Pepsi” są tak poszukiwane, że listy oczekujących u dealerów rozciągają się na lata… a ceny na rynku wtórnym czasami przekraczają 150% lub Do 200% w sprzedaży detalicznej.
Związane z: Dlaczego tak trudno jest zdobyć zegarki Rolex?
Spekulacje na temat zegarków Rolex pogorszyły się z powodu koronawirusa i następującej po nim globalnej recesji gospodarczej. To ma sens, że ludzie po prostu próbują szybko zarobić, a tego rodzaju rzeczy zawsze się pogarszają, gdy gospodarka jest w złym stanie.
Ale (choć trudno to przyznać osobiście) można żyć bez Rolexa. Australijczycy nie mogą żyć bez samochodu – i chociaż EV6 nie jest bynajmniej jedynym nowym samochodem na rynku, Australia desperacko potrzebuje przejścia na pojazdy elektryczne, aby pomóc w walce z rosnącym poziomem emisji, więc ludzie grają w głupie gry z nowymi samochodami elektrycznymi jak To jest bardzo szkodliwe.
Trzymamy kciuki, że gdy problemy związane z łańcuchem dostaw spowodowane przez COVID zostaną w końcu rozwiązane – a zarówno stanowe, jak i federalne rządy w Australii ułatwiają kupowanie pojazdów elektrycznych, a tym samym ułatwiają markom uzasadnienie większej liczby pojazdów elektrycznych – zobaczymy mniej klapek -flopping.
Przeczytaj następujące
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort