Nowozelandkę spotkała „paskudna niespodzianka”, gdy na początku tego tygodnia wróciła z pracy i zastała mandat w wysokości 85 NZ (77 dolarów) przyklejony na przedniej szybie jej samochodu, co wywołało konflikt z Wilson Parking.
Jednak w poniedziałek Williams powiedziała, że kiedy wróciła z pracy, zauważyła, że wokół jej już zaparkowanego samochodu utworzono parking Wilsona.
Wilson twierdzi jednak, że parking zawsze tam był i po prostu dodano więcej znaków.
„Ku mojemu niefortunnemu zdziwieniu – i wielu innym – powitano mnie mandatem za parkowanie w wysokości 85 dolarów za naruszenie oraz ulotką od Wilson Parking informującą, że tego dnia rozpoczęło się płatne parkowanie” – powiedział Williams.
„Ale jakie dokładnie było naruszenie? Skąd miałem wiedzieć, że płatne parkowanie zaczęło się tego dnia, kiedy na parkingu nie było absolutnie nic wywieszonego?”
Williams się poddał Rzeczy Nagranie z kamery samochodowej pokazuje, jak jest holowany do miejsca usuwania żwiru o 7:45.
Na filmie nie widać znaków płatnego parkowania ani brandingu Wilsona.
O 18:00 przy wejściu ustawiono duży czerwono-biały napis Wilsona z napisem „12 godzin za 4 dolary”.
„Wilson celowo zarejestrował go jakiś czas po 9:00, a następnie wziął na siebie nałożenie kar finansowych na każdy samochód, który był tam zaparkowany od rana” – powiedział Williams.
Chociaż Williams została odroczona od kary po złożeniu wniosku o rozpatrzenie przez Parking Enforcement Services, którego właścicielem jest Wilson Parking, obawia się, że inni nie będą wiedzieli, jak zrobić to samo.
„85 dolarów to dużo pieniędzy – kosztowałoby mnie dwa tygodnie zakupów spożywczych.
„Mam szczęście, bo znam prawo i swoje prawa, ale niektórzy mogą tego nie wiedzieć. A co ze studentami, osobami starszymi lub osobami, które nie znają dobrze języka angielskiego?”
Oszacowała, że na obszarze usuwania żwiru znajduje się zwykle od 50 do 100 samochodów.
Williams powiedziała, że złożyła również skargę do Komisji Handlu w związku z tym incydentem, twierdząc, że według niej naruszył on przepisy dotyczące uczciwego handlu.
„Wilson naprawdę nie ma wymówki. Nawet gdyby uchylili kary dla wszystkich, marnowaliby nasz czas”.
Jednak Wilson Parking twierdzi, że parking został ustawiony po raz pierwszy i po raz pierwszy zainstalowano „wyraźne oznakowanie” – 22 kwietnia.
Rzecznik Wilson powiedział: „Nie ustawiono go wokół zaparkowanych samochodów 29 kwietnia, jak sugerowano”.
„Od 22 kwietnia klienci dokonali kilku płatności za pośrednictwem aplikacji Parkmate, aby wykazać, że oznakowanie witryny jest jasne i skuteczne” – stwierdzili.
Wilson Parking poinformował, że 29 kwietnia przy wszystkich wjazdach na parking dodano więcej oznakowań.
„W uznaniu zwiększonej liczby banerów dodanych 29 kwietnia przy wejściu, podjęliśmy decyzję o zwrocie wszystkich płatności dokonanych do 30 kwietnia i zrzekliśmy się wszelkich powiadomień o naruszeniu zasad wydanych do tego dnia”.
Zaprzeczali jakoby przed wywieszeniem banerów wydano jakiekolwiek zawiadomienia.
„Opcje płatności były dostępne i podpisane 22 kwietnia, ale przed 29 kwietnia nie wydano żadnych powiadomień o ich naruszeniu”.
„Certyfikowany fanatyk jedzenia. Ekstremalny guru internetu. Gracz. Zły pijak. Ninja zombie. Rozwiązuje problemy. Nieskrępowany miłośnik alkoholu.”
More Stories
Turystka z Nowej Zelandii została brutalnie zamordowana na oczach męża w Newport Beach
Zespół Bidena wpada w ciemną spiralę
Wyspy Salomona zostaną zmodernizowane lotnisko Sigi w celu poprawy połączeń lotniczych