Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kobieta z Oakland twierdzi, że Wilson ustawił parking wokół zaparkowanego samochodu, a następnie dał jej mandat

Kobieta z Oakland twierdzi, że Wilson ustawił parking wokół zaparkowanego samochodu, a następnie dał jej mandat

Nowozelandkę spotkała „paskudna niespodzianka”, gdy na początku tego tygodnia wróciła z pracy i zastała mandat w wysokości 85 NZ (77 dolarów) przyklejony na przedniej szybie jej samochodu, co wywołało konflikt z Wilson Parking.

– powiedziała Josephine Williams Rzeczy Od miesięcy zostawiała samochód na żwirowym parkingu w Westgate w zachodnim Auckland wraz z innymi pasażerami i jeździła autobusem do miasta.

Jednak w poniedziałek Williams powiedziała, że ​​kiedy wróciła z pracy, zauważyła, że ​​wokół jej już zaparkowanego samochodu utworzono parking Wilsona.

Zanim Williams wróciła do samochodu, Wilson wprowadziła płatny parking. (Rzeczy)

Wilson twierdzi jednak, że parking zawsze tam był i po prostu dodano więcej znaków.

„Ku mojemu niefortunnemu zdziwieniu – i wielu innym – powitano mnie mandatem za parkowanie w wysokości 85 dolarów za naruszenie oraz ulotką od Wilson Parking informującą, że tego dnia rozpoczęło się płatne parkowanie” – powiedział Williams.

„Ale jakie dokładnie było naruszenie? Skąd miałem wiedzieć, że płatne parkowanie zaczęło się tego dnia, kiedy na parkingu nie było absolutnie nic wywieszonego?”

Williams się poddał Rzeczy Nagranie z kamery samochodowej pokazuje, jak jest holowany do miejsca usuwania żwiru o 7:45.

Na filmie nie widać znaków płatnego parkowania ani brandingu Wilsona.

O 18:00 przy wejściu ustawiono duży czerwono-biały napis Wilsona z napisem „12 godzin za 4 dolary”.

„Wilson celowo zarejestrował go jakiś czas po 9:00, a następnie wziął na siebie nałożenie kar finansowych na każdy samochód, który był tam zaparkowany od rana” – powiedział Williams.

Chociaż Williams została odroczona od kary po złożeniu wniosku o rozpatrzenie przez Parking Enforcement Services, którego właścicielem jest Wilson Parking, obawia się, że inni nie będą wiedzieli, jak zrobić to samo.

„85 dolarów to dużo pieniędzy – kosztowałoby mnie dwa tygodnie zakupów spożywczych.

Oszacowała, że ​​na obszarze usuwania żwiru znajduje się zwykle od 50 do 100 samochodów.

Williams powiedziała, że ​​złożyła również skargę do Komisji Handlu w związku z tym incydentem, twierdząc, że według niej naruszył on przepisy dotyczące uczciwego handlu.

„Wilson naprawdę nie ma wymówki. Nawet gdyby uchylili kary dla wszystkich, marnowaliby nasz czas”.

Parking Wilsona w Auckland
Chociaż Wilson od tego czasu uchyliła grzywnę nałożoną na Williams, twierdzi, że całe to doświadczenie było „szalone”. (Rzeczy)

Jednak Wilson Parking twierdzi, że parking został ustawiony po raz pierwszy i po raz pierwszy zainstalowano „wyraźne oznakowanie” – 22 kwietnia.

Rzecznik Wilson powiedział: „Nie ustawiono go wokół zaparkowanych samochodów 29 kwietnia, jak sugerowano”.

„Od 22 kwietnia klienci dokonali kilku płatności za pośrednictwem aplikacji Parkmate, aby wykazać, że oznakowanie witryny jest jasne i skuteczne” – stwierdzili.

Wilson Parking poinformował, że 29 kwietnia przy wszystkich wjazdach na parking dodano więcej oznakowań.

„W uznaniu zwiększonej liczby banerów dodanych 29 kwietnia przy wejściu, podjęliśmy decyzję o zwrocie wszystkich płatności dokonanych do 30 kwietnia i zrzekliśmy się wszelkich powiadomień o naruszeniu zasad wydanych do tego dnia”.

Zaprzeczali jakoby przed wywieszeniem banerów wydano jakiekolwiek zawiadomienia.

„Opcje płatności były dostępne i podpisane 22 kwietnia, ale przed 29 kwietnia nie wydano żadnych powiadomień o ich naruszeniu”.

Ta historia pierwotnie pojawiła się w Rzeczy Zostało powielone za zgodą