Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Korzyści z osobistego korepetycji przewyższają ryzyko związane z Covid-19 dla dzieci

Nowe badanie sugeruje, że korzyści z osobistej edukacji przewyższają ryzyko związane z Covid-19 dla dzieci badanie.

Dopóki istnieją odpowiednie środki łagodzące – takie jak maski na twarz i odpowiednia wentylacja – nie ma powodu, dla którego szkoły nie miałyby pozostać otwarte podczas pandemii.

Podczas gdy dzieci są zagrożone poważną chorobą z powodu koronawirusa, edukacja milionów na całym świecie została zakłócona, ponieważ szkoły zostały zamknięte w ramach blokad, aby spróbować ograniczyć jego rozprzestrzenianie się.

Wielu przez lata będzie odczuwać skutki pandemii, nie tylko z powodu utraty części wykształcenia, ale także braku możliwości rozwoju społeczne i emocjonalne umiejętności i ograniczony dostęp do usług socjalnych i opieki społecznej.

Jednak badania po obu stronach Atlantyku sugerują, że wskaźniki przenoszenia w szkołach są podobne lub niższe niż wskaźniki w szerszej społeczności, zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Public Health England i St George’s University of London i opublikowanym jutro w czasopiśmie Science.

W związku z tym, chociaż zamykanie szkół może ogólnie przyczynić się do zmniejszenia transmisji, nie wystarczy zapobiegać transmisji w społeczności.

Według badania „dlatego korzyści z osobistej edukacji przewyższają ryzyko, szczególnie w krajach, w których dorośli są w pełni zaszczepieni przeciwko Covid-19”.

Zespół odpowiedzialny za badanie potwierdza ciągłe zaniepokojenie wyniszczającymi skutkami Long Covid – w którym objawy utrzymują się przez tygodnie, a nawet miesiące – ale zgłasza śmiertelność poniżej 0,1% wśród osób w wieku poniżej 20 lat, w porównaniu do 35% wśród nich. w wieku do 20 lat i powyżej 80 lat. .

Ponieważ wiele krajów obecnie szczepi dzieci w wieku powyżej 12 lat, mówią, że szczepienie dorosłych obniży wskaźniki infekcji w społeczności i jeszcze bardziej zmniejszy ryzyko dla dzieci.

Szkoły w wielu krajach, w tym ciąć W Stanach Zjednoczonych pozostaje zamknięty przez ponad rok podczas pandemii, zmuszając uczniów do kontynuowania nauki online.

Stwierdzono, że zamknięcia szkół mają nieproporcjonalny wpływ na dzieci z: w niekorzystnej sytuacji którzy rzadziej mają odpowiednie urządzenia do nauki online lub taki sam poziom wsparcia rodziny, jak ich bardziej szczęśliwi rówieśnicy.

Przejście na nauczanie na odległość również pogłębiło w szczególności różnice rasowe ciężkie straty O uczniach czarnych, latynoskich i tubylczych.

Być może równie ważne, że zamknięcie szkół pozbawiło dzieci możliwości bezpośredniej interakcji z rówieśnikami i uczenia się podstawowych umiejętności, w tym umiejętności regulacji emocji, współpracy i negocjacji.

Możliwe jest również, że nie będziesz mógł uczestniczyć w sporcie i innych zajęciach uderzenie Zdrowie fizyczne i psychiczne.

Jednak wiele badań wykazało, że szkoły odgrywają stosunkowo niewielką rolę w przenoszeniu wirusa, co sugeruje, że wirus nadal może być kontrolowany, gdy szkoły pozostają otwarte.

Na przykład jedno z badań w Północnej Karolinie wykazało 773 transmisje nabyte przez społeczność w populacji prawie 90 000 uczniów i pracowników w 11 okręgach szkolnych, w porównaniu z zaledwie 32 uzyskanymi w szkole.

Inne badanie w wiejskich szkołach Wisconsin wykazało, że częstość występowania Covid-19 była niższa w szkole niż w całym hrabstwie, a na 191 przypadków wśród uczniów i pracowników tylko siedem było związanych z wybuchem epidemii w szkole.

Od czasu pełnego ponownego otwarcia szkół w Anglii, monitorowanie przeprowadzone przez Public Health England wykazało, że większość szkół nie miała epidemii Covid-19, a kiedy doszło do epidemii Covid-19, ponad połowa była zaangażowana tylko w dwa przypadki, zanim zostały one opanowane poprzez środki łagodzące, takie jak jak stosowanie masek na twarz i szybkie testowanie.

Pomimo nieuniknionych uprzedzeń i ograniczeń takich badań, przejęcie ryzykuje [Covid-19] W szkole pozostaje bardzo niski, gdy podejmowane są odpowiednie środki łagodzące” – mówi Shams Ladani z Public Health England, główny autor badania.

Chociaż przyczyny niższych wskaźników przenoszenia u dzieci są niejasne, naukowcy spekulują, że mogą one obejmować wyższy odsetek bezobjawowych infekcji, mniejszą pojemność płuc i krótszy czas trwania infiltracji wirusa w porównaniu z dorosłymi.

Kiedy epidemie pojawiają się w szkole, naukowcy dochodzą do wniosku, że liczba zastosowanych środków łagodzących, a nie środków indywidualnych, jest kluczem do zapobiegania transmisji w szkole.

Obejmują one częstą sterylizację, odległość fizyczną, pęcherzyki separacyjne, noszenie masek na twarz przez personel, szybkie testy i przypadki izolacji.

Naukowcy doszli do wniosku, że „należy teraz skupić się na ocenie i wdrażaniu opartych na dowodach środków łagodzących, aby zmniejszyć ryzyko infekcji w szkołach, nie tylko w celu ochrony uczniów i personelu, ale także w celu zmniejszenia zakłóceń w edukacji i dostępie do dodatkowych usług”.

READ  Wybuch genetycznie powiązanego polio typu dzikiego w Afryce – Vax przed podróżą