Kupujący trzaskali „okropnymi” tymczasowymi metalowymi schodami, które pojawiły się w ruchliwym centrum handlowym Westfield, nazywając je „bólem głowy” dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i wózkach dziecięcych.
Tymczasowe schody ruchome, które są wciąż w budowie, są instalowane w Westfield East Gardens w południowo-wschodniej części Sydney, a w centrum trwają prace nad wymianą sześciu istniejących schodów ruchomych w nadchodzących miesiącach.
Zdjęcia udostępnione w społecznościowej grupie na Facebooku przedstawiają metalowe drabiny i rusztowania łączące piętra w całym centrum.
„Aby społeczność była świadoma, że podróżujący w Westfield Eastgardens od parteru, aż do poziomu 1 (Nike) aż do poziomu 2 (Hoyts) zostaną zastąpieni przez nowych podróżnych, a w międzyczasie będą dostępne tymczasowe schody”. Można go używać do czasu naprawienia nowych elementów” – czytamy w poście.
– Schody nie są jeszcze skończone.
Kupujący mogą także korzystać z trzech zestawów wind zapewniających dostęp do poziomów handlowych i parkingowych oraz schodów ruchomych zlokalizowanych w centrum centrum, w związku z budową wind.
Zdjęcia wywołały mieszane reakcje w Internecie, niektóre z nich powoływały się na problemy z dostępnością.
Jedna z osób napisała: „To byłoby szokujące, zwłaszcza w przypadku wózków dziecięcych”.
„To spowoduje ogromny ból głowy, zwłaszcza dla osób niepełnosprawnych. Nieliczne windy w centrum prawdopodobnie również się zepsują, teraz, gdy wiele osób będzie musiało z nich korzystać” – napisała kolejna.
„Co za okropny pomysł. Cóż za błyskotliwa iskierka, która zdecydowała o uniemożliwieniu łatwego przemieszczania się wózków między piętrami. To byłaby katastrofa, ponieważ ludzie czekają 20 minut na wejście do windy” – stwierdził inny.
„Będzie fajnie stać w kolejce do wind za 100 innymi samochodami” – skomentował inny.
Niektórzy sugerują, że podróżnych można było wymieniać pojedynczo, a nie wszystkich na raz.
„(Ja) nie będę tam chodzić przez jakiś czas. Stracisz wielu kupujących” – dodał inny.
Inni twierdzili, że pasażerowie wymagali naprawy i z radością przyjęli wymianę pomimo niedogodności.
„Wszyscy zawsze narzekają, gdy teraz nie działają, a Westfield zastępuje ich nowymi pasażerami, a ludzie wciąż narzekają!” napisała jedna osoba.
„To byłaby ogromna niedogodność, ale… jak rozwiążą ten problem? To ja narzekam, że ciągle się zawieszają, więc teraz coś z tym robią. Bądź zadowolony” – powiedział inny. .
Rzecznik Westfield Eastgardens powiedział portalowi news.com.au, że w centrum będą pracownicy oznakowania i dodatkowi członkowie zespołu, którzy będą wspierać klientów.
„W Westfield Eastgardens prowadzimy prace mające na celu wymianę chodników na poziomach 1-4 na zachodnim krańcu centrum, co nastąpi w nadchodzących miesiącach” – czytamy w oświadczeniu.
„W międzyczasie dostępne będą schody, które umożliwią klientom przemieszczanie się pomiędzy poziomami 1-3.
Wszystkie schody ruchome i inne windy pozostają w użyciu.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu