Jeśli czytasz to Australijczyk, istnieje duża szansa, że będziesz graczem, niezależnie od tego, czy rozważałeś podążanie tą drogą.
Widzisz, istnieją trzy sposoby na zdefiniowanie terminu „gracz”. Po pierwsze, jest ktoś, kto gra intensywnie i rywalizująco w ograniczonym wyborze pierwszoosobowych strzelanek i symulatorów wyścigów. Po drugie, ktoś, kto gra w wiele gier wideo. I po trzecie, każdy, kto często gra w gry.
Podoba mi się trzecia definicja, ponieważ jest bardziej wyczerpująca i precyzyjna. Hobby poprawia się tylko wtedy, gdy dzieli się więcej osób z doświadczeniami życiowymi.
Ta trzecia definicja jest tak obszerna, że obejmuje 17 milionów Australijczyków, zgodnie z badaniami Interactive Games and Leisure Association i Bond University. Ostatni Cyfrowa Australia 22 Raport daje nam znacznie jaśniejszy obraz tego, kto gra w te gry i dlaczego.
Dane pokazują, że większość z nas niepoprawnie przedstawia typowego gracza (18-latka ustawiającego Red Bulla w ciemni). Średni wiek gracza to 35 lat; 46 procent graczy to kobiety, a 11 procent graczy jest w wieku od 65 do 84 lat.
Powód jest również interesujący: głównym powodem było oczywiście (ciesz się), ale innym ważnym powodem jest utrzymywanie aktywnego umysłu, co pokazuje, że więcej osób zdaje sobie sprawę z korzyści zdrowotnych płynących z grania.
Wiemy, że więcej osób grało w gry podczas blokad, sądząc po sprzedaży przełączników Nintendo na całym świecie i tego, że wciąż nie można kupić PlayStation 5 lub Xbox Series X. Gry są teraz drugą najpopularniejszą rozrywką w Australii po usługach Transmisja na żywo i przed-darmowa transmisja telewizyjna.
Ale wspaniale jest zobaczyć, jak prawie wszyscy gracze uwzględnieni w raporcie twierdzą, że grali więcej gier podczas pandemii, aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną. Przez ostatnie dziewiętnaście miesięcy moja żona przeszła od grania bardzo rzadko do grania ze mną przez co najmniej godzinę każdego dnia, a my zbliżyliśmy się i pozwoliliśmy na przygody, mimo że po godzina policyjna.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort