Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Łączenie się z rodziną i przyjaciółmi to główny powód, dla którego ludzie grają w gry wideo

Jeśli czytasz to Australijczyk, istnieje duża szansa, że ​​będziesz graczem, niezależnie od tego, czy rozważałeś podążanie tą drogą.

Widzisz, istnieją trzy sposoby na zdefiniowanie terminu „gracz”. Po pierwsze, jest ktoś, kto gra intensywnie i rywalizująco w ograniczonym wyborze pierwszoosobowych strzelanek i symulatorów wyścigów. Po drugie, ktoś, kto gra w wiele gier wideo. I po trzecie, każdy, kto często gra w gry.

Granie w gry wideo to forma grania.przypisane mu:iStock

Podoba mi się trzecia definicja, ponieważ jest bardziej wyczerpująca i precyzyjna. Hobby poprawia się tylko wtedy, gdy dzieli się więcej osób z doświadczeniami życiowymi.

Ta trzecia definicja jest tak obszerna, że ​​obejmuje 17 milionów Australijczyków, zgodnie z badaniami Interactive Games and Leisure Association i Bond University. Ostatni Cyfrowa Australia 22 Raport daje nam znacznie jaśniejszy obraz tego, kto gra w te gry i dlaczego.

Dane pokazują, że większość z nas niepoprawnie przedstawia typowego gracza (18-latka ustawiającego Red Bulla w ciemni). Średni wiek gracza to 35 lat; 46 procent graczy to kobiety, a 11 procent graczy jest w wieku od 65 do 84 lat.

Według ostatnich badań 46% graczy w Australii to kobiety.

Według ostatnich badań 46% graczy w Australii to kobiety.przypisane mu:Sandy Hacker/The New York Times

Powód jest również interesujący: głównym powodem było oczywiście (ciesz się), ale innym ważnym powodem jest utrzymywanie aktywnego umysłu, co pokazuje, że więcej osób zdaje sobie sprawę z korzyści zdrowotnych płynących z grania.

Wiemy, że więcej osób grało w gry podczas blokad, sądząc po sprzedaży przełączników Nintendo na całym świecie i tego, że wciąż nie można kupić PlayStation 5 lub Xbox Series X. Gry są teraz drugą najpopularniejszą rozrywką w Australii po usługach Transmisja na żywo i przed-darmowa transmisja telewizyjna.

Ale wspaniale jest zobaczyć, jak prawie wszyscy gracze uwzględnieni w raporcie twierdzą, że grali więcej gier podczas pandemii, aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną. Przez ostatnie dziewiętnaście miesięcy moja żona przeszła od grania bardzo rzadko do grania ze mną przez co najmniej godzinę każdego dnia, a my zbliżyliśmy się i pozwoliliśmy na przygody, mimo że po godzina policyjna.

READ  McLaren Artura GT4 ujawniony przed Goodwood Festival of Speed