Alexandre Trefi studiował prawo przez ponad dekadę jako aktor, reżyser, producent, zanim wybrał inną ścieżkę na scenie. Świat reklamy odkrył, kiedy dołączył do Gang Films w Paryżu i Gang Asia kilka lat później w Hong Kongu. Od 2010 roku jest Starszym Producentem Wykonawczym w Bandits w Paryżu.
LBB> Alexandre, od jakiegoś czasu współpracujesz z Tango Productions. Jaki był twój pierwszy projekt?
Alexandre> Myślę, że w tym roku jest mój szósty projekt z Tango. Czuję się zaszczycony, że nawiązałem ufną, solidną i przyjazną relację z ich producentem. Po raz pierwszy współpracowałem z niemieckim reżyserem przy Tango, kręcąc zdjęcia do Garniera. Nakręcono go na miejscu w dużym, eleganckim domu, gdzie musieliśmy założyć małe studio w garażu, abyśmy mogli kręcić produkcję i pakować zdjęcia, gdy na zewnątrz padał śnieg.
LBB> Jak w obecnej sytuacji na Ukrainie znalazłeś bezpieczeństwo w Polsce? Czy byłeś zaniepokojony lub zaniepokojony, że będzie to miało wpływ na sesję?
Aleksandra> Nigdy nie miałem klienta ani firmy w Polsce. Tam zauważyłem, że wszyscy martwią się sytuacją kilkaset kilometrów dalej.
LBB> Co Twoim zdaniem sprawia, że Polska jest tak wyjątkowa? Jakie są korzyści ze strzelania tam?
Aleksandra> Po pierwsze, istnieje długa historyczna i bliska relacja między Francją a Polską. Czuję, że lepiej się rozumiemy i dogadujemy. Prawdopodobnie więcej niż w innych krajach Europy Wschodniej. Jakość usług jest wysoka, a jakość personelu. W przypadku niektórych projektów oraz ze względu na wymagania budżetowe musieliśmy zatrudnić lokalnych kluczowych członków zespołu (DOP, 1st AD, Scenograf, Stylista, Casting) oraz reżyserów. Francuskie agencje i klienci zawsze byli bardzo zadowoleni, choć na początku trochę zaniepokojeni. Jak wiadomo, francuskie agencje mają obsesję na punkcie dobrego rzemiosła, a Polska rozumie tę potrzebę, jeśli chodzi o design, architekturę i garderobę. Jako producent zawsze uważam to za niesamowicie uspokajające.
Warszawa rozrosła się coraz bardziej w ciągu ostatnich kilku lat i oferuje wiele fajnych barów, sklepów, noclegów oraz kilka dobrych restauracji.
LBB> Czy podczas wspólnego fotografowania napotkaliście wiele kreatywnych wyzwań?
Aleksandra> Miałem takie, jak strzelanie z dużą ilością dzieci lub strzelanie z 10 młodymi psami w domu. To było ciekawe! Nigdy nie pracuj ze zwierzętami lub dziećmi! Odtworzyłem Luna Park w studio… ale pod koniec dnia to była świetna zabawa!
LBB> Jakie było Twoje ulubione doświadczenie we wspólnej pracy w Polsce?
Aleksandra> Nie mam złych wspomnień z moich zdjęć w Polsce. Z pewnością nie mogę wybrać jednego z pozostałych. Ogólnie rzecz biorąc, za każdym razem był to spójny produkt i zadowolił każdego, nawet najbardziej wymagającego.
„Pisarz ogólny. Fanatyk Twittera. Wielokrotnie nagradzany praktykujący alkohol. Guru popkultury.”
More Stories
Mistrzostwa Europy 29er 2024 – Gdynia, Polska Dzień 2 • Remis na żywo
Imponująca kula ognia w centralnej Polsce – oddział angielski
Chosen wrócił i jest gotowy do dostarczenia do Polski – FIBA Olimpijskie Kwalifikacje 2024 Walencja, Hiszpania