mistrzostwo Henryka Winklera (Szczęśliwe dni, Barry) Jak Ajax i Chrisa Parnella (Rick and Morty, Saturday Night Live) Jako rozsądny prawnik, historia wykorzystuje interakcję, ruch i występy, aby stworzyć idealny stan zaangażowania, w którym publiczność jest w pełni skupiona na historii.
„Kiedy kręcisz film w rzeczywistości mieszanej, to naprawdę jest to cały świat, więc możesz zrobić wiele animacji” — wyjaśnia Shaftel. „Wszystkie postacie żyją przez cały czas, więc musisz być naprawdę bezwzględny, jeśli chodzi o czas produkcji, werwę i energię. Wspaniałą rzeczą w używaniu Cinema 4D w produkcji VR jest to, że możesz go używać na tak wiele sposobów a w przypadku Maxona to proces”. Eksportowanie plików do rzeczywistości wirtualnej to prosty proces”.
W związku z najnowocześniejszymi osiągnięciami w dziedzinie VR w ciągu ostatnich kilku lat, CEO firmy Maxon Davida McGavrana Wierzy, że VR może zrewolucjonizować tworzenie filmów i opowiadanie historii w taki sam sposób, w jaki w przeszłości miało miejsce dodanie koloru i dźwięku. „Wirtualna rzeczywistość oferuje artystom mnóstwo możliwości tworzenia treści, a filmowcy muszą być bardzo inteligentni i pomysłowi, aby umożliwić widzowi interakcję z filmem. Ethan od lat doskonali to rzemiosło i jest pionierem naprawdę wyjątkowych i wciągających doświadczeń w VR.Maxon jest zaangażowany, zapewniając społeczności artystycznej niezbędne narzędzia przygotowane do pracy w tym szybko rozwijającym się medium”.
Shaftel mówi, że Cinema 4D i ZBrush były cennymi narzędziami zapewniającymi szybki i płynny przepływ pracy na każdym etapie produkcji filmu, a integracja z Unity sprawiła, że przełączanie się między tymi rozwiązaniami i eksportowanie plików było nieskomplikowane.
ZBrush, standardowe w branży narzędzie do cyfrowego rzeźbienia i malowania, było używane głównie do projektowania postaci, a wszystkie animacje zostały utworzone w Cinema 4D, profesjonalnym oprogramowaniu firmy Maxon do modelowania, animacji, symulacji i renderowania 3D. Dzięki Cinema 4D łatwo było planować i blokować sekwencje akcji podczas procesu pisania i animacji, a także w razie potrzeby ponownie je przeglądać i edytować.
Oprócz tworzenia poprzednich animacji, narzędzia wideo VR 360 firmy Cinema 4D umożliwiły Shaftelowi wyświetlanie klatek wideo 360 z różnych perspektyw, które następnie zostały przeniesione do Adobe Premiere w celu edycji w storyboardzie VR. Podczas całego procesu produkcyjnego Shaftel i jego współpracownicy przenieśli ścieżkę dźwiękową dialogów do Cinema 4D, aby przygotować i animować postacie, aby dopasować wokale aktorów do działań ich postaci.
„W tym filmie po raz pierwszy udało mi się połączyć wszystkie elementy mojej wizji tego, jak moim zdaniem może działać wirtualna rzeczywistość narracyjna” — mówi Shaftel. „Mam nadzieję, że niektóre technologie, z którymi się bawię, mogą wyjść poza jeden projekt i zostać zastosowane w innych narracjach VR i stać się częścią gramatyki opowiadania historii VR. To jest projekt w toku”.
O Ethanie Schavelu
Ethana Shaftela Reżyseruje interaktywne i interaktywne filmy i projekty. Jego dorobek obejmuje komedie VR Tajny Kajju (Sundance 2019), Space Buddies (Tribeca 2019) i Oszałamiająca produkcja artystyczna (Tribeca 2017) oraz interaktywne instalacje dla marek i muzyków. Ma doświadczenie w tradycyjnym filmie, a także w mediach dla wciągających przestrzeni, spektakli i teatru.
O Maxonie
Maxon Oferuje wydajne, dostępne rozwiązania programowe dla twórców treści pracujących w projektach 2D i 3D, animacji, efektach wizualnych i wizualizacjach. Pakiet innowacyjnych produktów Maxon pomaga artystom usprawnić ich kreatywny przepływ pracy. Nasze wielokrotnie nagradzane linie produktów obejmują Kino 4d Połączenie technologii modelowania 3D, symulacji i animacji; Kreatywność w podróży Kowal mobilna aplikacja do rzeźbienia; Różne czerwony olbrzym asortyment rewolucyjnych narzędzi do edycji, projektowania ruchu i tworzenia filmów; Majorze, szybkostrzelny przesunięcie ku czerwieni oferent. I ZBrushStandardowe rozwiązanie do cyfrowego rzeźbienia i malowania.
Zespół Maxon składa się z zabawnych i entuzjastycznych ludzi, którzy wierzą w budowanie i wzmacnianie odnoszącej sukcesy społeczności artystycznej. Od naszych popularnych i integracyjnych wydarzeń po nasze bezpłatne osiągnięcie Zasoby edukacyjne Firma Maxon rozumie, że rozwijanie silnych więzi z twórcami i wspieranie ich rozwoju zawodowego jest integralną częścią naszej zdolności pozostawania na szczycie trendów w branży i lepszej obsługi klientów.
Maxon jest częścią Grupa Niemiecka.
Połączenie z mediami
Chloé LarbiMaxon, 44 7454012045, [email protected]i maxon.net
Źródło: Maxon
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024