Bądźmy szczerzy. Trójwymiarowa wspólna produkcja Korei Południowej i Ameryki pszczoła Okropny film. Zawiera między innymi szalone sceny, zakrzywiony dywan dużej małpy kołyszącej się jak na końcu ogona zginacza, zwracającego się do armii południowokoreańskiej i próbującego nawiązać z nią romantyczny związek. Rosnące bóleJoanna Kerns. To samo w sobie jest śmieszne, ale tak naprawdę nie jest lepsze ani gorsze niż cokolwiek, co można zobaczyć w kilku innych gigantycznych filmach o potworach, które są naprawdę przerażające. Ale Pszczoła* Wyreżyserowany przez amerykańskiego reżysera Paula Leadera, przedstawia dwie niesamowite walki potworów w krótkim okresie.
Ta „niesamowita” część z pewnością nie wynika z jakichkolwiek artystycznych kompetencji czy wysokiej jakości efektów specjalnych, ale raczej dlatego, że są oni łysi w całkowitym lekceważeniu wszystkiego, co przypomina podekscytowanie, napięcie czy energię. Druga i drobna bitwa dotyczy A * P * E - nazwanej odpowiednio małpą – przeciwko „gigantycznemu” wężowi tak ospałemu, że Lider musi rzucić go na kamerę nie tylko po to, by przypomnieć widzom, że oglądają trójwymiarowy obraz. ale przekonaj ich, że wąż jest prawdziwy i mobilny (chociaż się nie porusza).
Mecz na prawdziwe pieniądze odbywa się między Małpą a gigantycznym rekinem, a intencją było niewątpliwie zwielokrotnienie wyczynu filmu poprzez oznaczenie każdej wersji filmu Dino De Laurentiis King Kong I Szczęki. Sama bitwa jest krótka, ale niepokojąca, ponieważ rekin wydaje się być nie tylko prawdziwy, ale także martwy lub umierający, biorąc pod uwagę jego kulawy i blady wygląd. Małpa wygrywa ten mecz, ale nie muszę być dumny.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024