W 2020 roku Los Angeles budziło się do życia w okresie poprzedzającym rozdanie Oscarów. Gwiezdny pokaz mody Toma Forda przyciągnął Jeffa Bezosa, Miley Cyrus i Lil Nas X, a wydarzenia związane z magazynami i markami modowymi toczyły się w ciągu dnia i nocy, gdy szampan i łupy wlewały się do środka, a efekt większości podkładu dotarł nawet do zarezerwowanego miasto – solidne lokalizacje suchych barów.
Co za różnica w roku epidemii.
Jednak sezon cyfrowych nagród zakończy się w większości ceremonią rozdania Oscarów w niedzielę, powrotem na czerwony dywan na Union Station w Los Angeles, choć na znacznie mniejszą skalę, i nowym formatem pokazów filmowych z tematem, który może zmienić każdy. rok jak Met Gala., Według koproducenta Stevena Soderberga. (Tegoroczny slogan to „Bring Your Love Movie”).
„Moda z czerwonego dywanu jest nadal ważna, moim zdaniem, jako moment ucieczki i marzenie, które być może jest teraz ważniejsze niż kiedyś” – powiedział Giorgio Armani, który był bardziej niż jakikolwiek inny projektant odpowiedzialny za powstanie moda z czerwonego dywanu na rozdaniu Oskarów Kiedy w 1992 roku powrócił do projektu Jodi Foster, „mówię to z bardzo pragmatycznej perspektywy projektanta i przedsiębiorcy”.
„Rozumiem chwilowy brak zainteresowania teraz, gdy rzeczy są wirtualne, ale to znowu będzie miało znaczenie i tak jest” – powiedział, odnosząc się do tego, jak Cate Blanchett i inne gwiazdy prowadzą proces zrównoważonego rozwoju, ponownie ubierając swoje czerwone dywany.
„Teraz, gdy jest więcej szczepień i wiemy, że jest ich mniej, chcemy błyszczeć, ekscytować się i dobrze się bawić”. Jessica Buster, hollywoodzka projektantka kostiumów, która nosi „Borat Subsequent Moviefilm” – powiedziała nominowana do nominacji Maria Bacalova najlepsza aktorka drugoplanowa, „ O to chodzi w rozdaniu Oscarów.
Kandydaci tacy jak Bakalova i ich odwiedzający będą jedynymi ludźmi żyjącymi na czerwonym dywanie, ponieważ będzie mniej mediów i brak rozgłosu, co zmniejszy dziesiątki widzów, które zwykle są w tysiącach. Co oni będą nosić?
Na wirtualnej imprezie Złotego Globu w lutym ubiegłego roku reżyserka Chloe Chow utrzymywała odświeżający film rzeczywistości, wzorowany na sobie, odbierając swoją nagrodę zdalnie bez makijażu i wojskowej zielonej koszuli.
Ale uczestników Oscara zachęca się do rozweselenia.
„Naszym celem jest uwzględnienie inspiracji i ambicji, co oznacza dosłownie, że formalny jest całkowicie fajny, jeśli chcesz tam pojechać, ale swobodny nie jest” – wyjaśnił dress code w szeroko rozpowszechnionym e-mailu od producentów serialu.
Czy przyciągnie wszystkich widzów? Pytanie, z już historycznie najniższymi ocenami nagród i nominowanymi w tym roku filmami, na czele z „Mankiem”, to ezoteryczna kolekcja, która jest mało oglądana, zwłaszcza w porównaniu z obecnym gigantycznym kasowym „Godzilla vs. Kong”.
Jednak dla projektantów mody i marek czerwony dywan Oscarów jest nadal Świętym Graalem.
Projektant Oscara de la Renta, Fernando Garcia, powiedział dlaczego: „To okropny rok, przeprowadziłem wiele rozmów ze stylistami, którzy mówią:„ Jeśli nie, nie martw się, i tak nikt tego nie zobaczy ””. Czerwony Dywan Nie, on wciąż oskarża. „Nie obchodzi mnie to. Chodzi bardziej o dotarcie do każdego, kto chce wesprzeć Twoją wizję projektanta. Gwiazdy kojarzą ludzi, którzy nie są znani z marek. … dlatego zakochałam się w modzie, więc zawsze będę dla mnie inspiracją. ”
Po wydaniu swojej kolekcji, która obchodziła jego 40. rocznicę, i przed pokazem na Broadwayu, Michael Kors również pokłada duże nadzieje na czerwonym dywanie w tym roku.
„Nigdy nie może być wystarczająco dużo nagród dla mnie… Jestem uzależniony od kultury” – powiedział, dodając: „Ale nigdy nie pokazujemy naszych kart. Kiedy Julia Roberts zdobyła Oscara i nosiła klasyczną sukienkę Valentino, miała na sobie Michael Kors ubrał się dzień wcześniej. „A kiedy Gwyneth Paltrow zdobyła Oscara i nosiła ją od Ralpha Laurena, dzień wcześniej została dopasowana do Celine przez Michaela Korsa i bardzo mi się podobało. Więc się nauczyłem – dopóki nie zobaczę, jak przybywają zwłoki, nigdy nie wiadomo ”.
Małe marki modowe nadal są w grze, konkurując z luksusowymi domami i biżuterią, z których niektóre płacą 150 000 USD lub więcej za umieszczenie celebrytów i mają pieniądze, które można wydać na niestandardowe projekty. „To najgorszy jak dotąd rok z mniejszymi możliwościami i kiedy jest presja na projektantów, którzy nie mogą niczego sprzedać, i pracowników PR, którzy nie mają takich samych budżetów” – powiedział urzędnik ds. Reklamy, który poprosił o nie identyfikację.
Innym powodem, dla którego nagrody Akademii w 2021 roku są nadal warte wysiłku i wydatków, jest Instagram.
Ze względu na brak fizycznych czerwonych dywanów w tym sezonie nagród, projektanci wypełnili próżnię modową za kulisami sesji zdjęciowych na podwórkach w mediach społecznościowych, które miały namacalny wpływ na poziom redakcyjny i ogromny wpływ.
„Ponieważ nie było tradycyjnych czerwonych dywanów, utalentowani i styliści musieli robić sesje zdjęciowe, a ty otrzymałeś wspaniałe treści, które były bardziej przemyślane i produktywne”. Powiedziała założycielka IHPR Jane Lewitz, która reprezentuje marki biżuterii Forevermark, Fernando Jorge i Ana Khouri. W jej salonie w Los Angeles: „Dla marek te aktywa miały niesamowitą wartość”.
Forevermark została zatrudniona w tym sezonie do reżyserki „One Night in Miami” Regina King po tym, jak chciała z nią pracować przez lata, widząc ją w seksownej niebieskiej sukience Schiaparelli do sesji zdjęciowej zaprojektowanej przez jej projektantów Waymana Bannermana i Micaha McDonalda dla Emmy we wrześniu 2020 roku. Skończyło się na tym, że w lutym nosiła biżuterię ze Złotego Globu.
Jednak, ponieważ tworzenie kreatywnych treści w domu było zabawą, nawet przyzwyczajeni hollywoodzcy fotograficy, którzy są za kulisami, nie dostrzegają prawdziwej ekscytacji na czerwonym dywanie. Nie wspominając już o tym, że cały sezon nagród opiera się na rozwijających się talentach, takich jak Bakalova, które pomagają zabezpieczyć przyszłe role i możliwości modowe.
„To jej pierwszy amerykański film, nakręciła dziewięć filmów w Europie. Buster powiedziała, że ma 24 lata, gdyby to był normalny rok, zanim wspięła się na czerwony dywan w Armani, wszyscy wiedzieliby, kim ona jest”. „Teraz to jest jak powolne spalanie”.
Drugi etap mody na pawie, po przyjęciach rozdania Oskarów, nie będzie w tym roku.
Nie tylko studia i agencje talentów odwołują swoje coroczne wydarzenia, ale Vanity Fair porzuciło swoją nocną imprezę Oscarową na liście A w interaktywnym serialu internetowym wykorzystującym pomoc COVID-19, która odbyła się w zeszłym tygodniu. To sprawia, że Elton John AIDS Foundation jest ostatnim istniejącym nocnym wydarzeniem Oscara – ale nadal odbywa się cyfrowo.
Wciąż jest kilka miejsc do zobaczenia i zobaczenia podczas Tygodnia Oskarów w Los Angeles, który od grudnia do globalnego hotspotu COVID-19 odbija się do jednego z najniższych wskaźników w kraju.
Niemiecka kosmetyczka Barbara Sturm przez cztery dni organizuje „Anti-Inflammatory Oscars Retreat” (tak naprawdę nazywa się w tamtych czasach) w spa przypominającym statek kosmiczny West Hollywood, które w środę było wypełnione setkami pachnących róż do selfie, świeże soki i maseczki Do twarzy.
„Jestem tu od 2003 roku, a promowanie marki zaczęło się podczas wyskakujących okienek Oskarów” – powiedział Sturm. Rosie [Huntington-Whiteley] Inni publikowali na Instagramie i był to pierwszy raz, kiedy zaczęli pokazywać zabiegi kosmetyczne w mediach społecznościowych. Wtedy moja marka zyskała na popularności, ponieważ ludzie mogli zobaczyć, co robimy ”.
W trakcie globalnej ekspansji Sturm otworzył w listopadzie lokalizację w Los Angeles na Almontdrive i został niezwłocznie zmuszony do ponownego zamknięcia dwa tygodnie później z powodu nowego zamknięcia. „Teraz, gdy całkowicie się otworzyliśmy, naturalne jest zaproszenie wszystkich – i mamy już pełne rezerwacje” – powiedziała. Odwiedzający jej spa (jeden pokój zabiegowy z ukrytym wejściem VIP z alei) mogą wypróbować jej Signature SturmGlow Facial lub Super Anti-Aging Facial, a także modelowanie brwi przez Królową Strzelca Anastazję z Hollywood.
W międzyczasie Joanna Czech z Dior Skincare otworzyła sklep w hotelu Peninsula, w którym Carey Mulligan, Maya Rudolph i inni zajmują się zabiegami obejmującymi nowe serum pod oczy marki.
Scena kulinarna w Los Angeles również się nagrzewa.
Odkryty basen w Sunset Tower Jeffa Kleina stał się nowym miejscem, w którym zwykli fani Hollywood mogą mieszać się ze wschodzącymi TikTok-ami, jeśli nie z zespołami nominowanymi do filmu, którzy zwykli jeść razem w poprzednich sezonach nagród.
„Myślę, że branża zrealizowała wszystkie swoje kampanie Oscarów w Zoom, ponieważ aktorzy mogą siedzieć w domu w bieliźnie” – powiedział były redaktor Condé Nast, który został dyrektorem Sunset Tower, Gabe Dobilt, przyznając, że widziała wielu gości w dresach – to znaczy te z napisem Off-White.
Podczas gdy restauracja pozostawała zamknięta w niedzielne wieczory w roku pandemii, otworzy Noc Oscarów i zarezerwowała stoliki dla wielu kandydatów. „Mogą nosić, co im się podoba, a kto wygra, je za darmo” – powiedział Dobelt.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024