Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Oskary z okazji powrotu czerwonego dywanu na żywo – i wskazówki ze sceny w stylu LA-WWD

W 2020 roku Los Angeles budziło się do życia w okresie poprzedzającym rozdanie Oscarów. Gwiezdny pokaz mody Toma Forda przyciągnął Jeffa Bezosa, Miley Cyrus i Lil Nas X, a wydarzenia związane z magazynami i markami modowymi toczyły się w ciągu dnia i nocy, gdy szampan i łupy wlewały się do środka, a efekt większości podkładu dotarł nawet do zarezerwowanego miasto – solidne lokalizacje suchych barów.

Co za różnica w roku epidemii.

Jednak sezon cyfrowych nagród zakończy się w większości ceremonią rozdania Oscarów w niedzielę, powrotem na czerwony dywan na Union Station w Los Angeles, choć na znacznie mniejszą skalę, i nowym formatem pokazów filmowych z tematem, który może zmienić każdy. rok jak Met Gala., Według koproducenta Stevena Soderberga. (Tegoroczny slogan to „Bring Your Love Movie”).

„Moda z czerwonego dywanu jest nadal ważna, moim zdaniem, jako moment ucieczki i marzenie, które być może jest teraz ważniejsze niż kiedyś” – powiedział Giorgio Armani, który był bardziej niż jakikolwiek inny projektant odpowiedzialny za powstanie moda z czerwonego dywanu na rozdaniu Oskarów Kiedy w 1992 roku powrócił do projektu Jodi Foster, „mówię to z bardzo pragmatycznej perspektywy projektanta i przedsiębiorcy”.

„Rozumiem chwilowy brak zainteresowania teraz, gdy rzeczy są wirtualne, ale to znowu będzie miało znaczenie i tak jest” – powiedział, odnosząc się do tego, jak Cate Blanchett i inne gwiazdy prowadzą proces zrównoważonego rozwoju, ponownie ubierając swoje czerwone dywany.

„Teraz, gdy jest więcej szczepień i wiemy, że jest ich mniej, chcemy błyszczeć, ekscytować się i dobrze się bawić”. Jessica Buster, hollywoodzka projektantka kostiumów, która nosi „Borat Subsequent Moviefilm” – powiedziała nominowana do nominacji Maria Bacalova najlepsza aktorka drugoplanowa, „ O to chodzi w rozdaniu Oscarów.

Kandydaci tacy jak Bakalova i ich odwiedzający będą jedynymi ludźmi żyjącymi na czerwonym dywanie, ponieważ będzie mniej mediów i brak rozgłosu, co zmniejszy dziesiątki widzów, które zwykle są w tysiącach. Co oni będą nosić?

Na wirtualnej imprezie Złotego Globu w lutym ubiegłego roku reżyserka Chloe Chow utrzymywała odświeżający film rzeczywistości, wzorowany na sobie, odbierając swoją nagrodę zdalnie bez makijażu i wojskowej zielonej koszuli.

Ale uczestników Oscara zachęca się do rozweselenia.

Chloe Chow zdobyła nagrodę dla najlepszego reżysera podczas wirtualnych Złotych Globów 2021.
Dzięki uprzejmości NBC

„Naszym celem jest uwzględnienie inspiracji i ambicji, co oznacza dosłownie, że formalny jest całkowicie fajny, jeśli chcesz tam pojechać, ale swobodny nie jest” – wyjaśnił dress code w szeroko rozpowszechnionym e-mailu od producentów serialu.

READ  Najpierw zajrzyj do ogromnej rezydencji Hawthorn Andy'ego Lee i Rebeki Harding, którą planują wyremontować

Czy przyciągnie wszystkich widzów? Pytanie, z już historycznie najniższymi ocenami nagród i nominowanymi w tym roku filmami, na czele z „Mankiem”, to ezoteryczna kolekcja, która jest mało oglądana, zwłaszcza w porównaniu z obecnym gigantycznym kasowym „Godzilla vs. Kong”.

Jednak dla projektantów mody i marek czerwony dywan Oscarów jest nadal Świętym Graalem.

Projektant Oscara de la Renta, Fernando Garcia, powiedział dlaczego: „To okropny rok, przeprowadziłem wiele rozmów ze stylistami, którzy mówią:„ Jeśli nie, nie martw się, i tak nikt tego nie zobaczy ””. Czerwony Dywan Nie, on wciąż oskarża. „Nie obchodzi mnie to. Chodzi bardziej o dotarcie do każdego, kto chce wesprzeć Twoją wizję projektanta. Gwiazdy kojarzą ludzi, którzy nie są znani z marek. … dlatego zakochałam się w modzie, więc zawsze będę dla mnie inspiracją. ”

Po wydaniu swojej kolekcji, która obchodziła jego 40. rocznicę, i przed pokazem na Broadwayu, Michael Kors również pokłada duże nadzieje na czerwonym dywanie w tym roku.

„Nigdy nie może być wystarczająco dużo nagród dla mnie… Jestem uzależniony od kultury” – powiedział, dodając: „Ale nigdy nie pokazujemy naszych kart. Kiedy Julia Roberts zdobyła Oscara i nosiła klasyczną sukienkę Valentino, miała na sobie Michael Kors ubrał się dzień wcześniej. „A kiedy Gwyneth Paltrow zdobyła Oscara i nosiła ją od Ralpha Laurena, dzień wcześniej została dopasowana do Celine przez Michaela Korsa i bardzo mi się podobało. Więc się nauczyłem – dopóki nie zobaczę, jak przybywają zwłoki, nigdy nie wiadomo ”.

Małe marki modowe nadal są w grze, konkurując z luksusowymi domami i biżuterią, z których niektóre płacą 150 000 USD lub więcej za umieszczenie celebrytów i mają pieniądze, które można wydać na niestandardowe projekty. „To najgorszy jak dotąd rok z mniejszymi możliwościami i kiedy jest presja na projektantów, którzy nie mogą niczego sprzedać, i pracowników PR, którzy nie mają takich samych budżetów” – powiedział urzędnik ds. Reklamy, który poprosił o nie identyfikację.

READ  Lindsay Lohan ponownie przeżywa nostalgiczne chwile piękna z Vogue

Innym powodem, dla którego nagrody Akademii w 2021 roku są nadal warte wysiłku i wydatków, jest Instagram.

Ze względu na brak fizycznych czerwonych dywanów w tym sezonie nagród, projektanci wypełnili próżnię modową za kulisami sesji zdjęciowych na podwórkach w mediach społecznościowych, które miały namacalny wpływ na poziom redakcyjny i ogromny wpływ.

„Ponieważ nie było tradycyjnych czerwonych dywanów, utalentowani i styliści musieli robić sesje zdjęciowe, a ty otrzymałeś wspaniałe treści, które były bardziej przemyślane i produktywne”. Powiedziała założycielka IHPR Jane Lewitz, która reprezentuje marki biżuterii Forevermark, Fernando Jorge i Ana Khouri. W jej salonie w Los Angeles: „Dla marek te aktywa miały niesamowitą wartość”.

Regina King ma na sobie Schiaparelli haute couture.

Zdjęcia zza kulis Reginy King couture Schiaparelli na wirtualną nagrodę Emmy 2020.
Dzięki uprzejmości Schiaparelli

Forevermark została zatrudniona w tym sezonie do reżyserki „One Night in Miami” Regina King po tym, jak chciała z nią pracować przez lata, widząc ją w seksownej niebieskiej sukience Schiaparelli do sesji zdjęciowej zaprojektowanej przez jej projektantów Waymana Bannermana i Micaha McDonalda dla Emmy we wrześniu 2020 roku. Skończyło się na tym, że w lutym nosiła biżuterię ze Złotego Globu.

Jednak, ponieważ tworzenie kreatywnych treści w domu było zabawą, nawet przyzwyczajeni hollywoodzcy fotograficy, którzy są za kulisami, nie dostrzegają prawdziwej ekscytacji na czerwonym dywanie. Nie wspominając już o tym, że cały sezon nagród opiera się na rozwijających się talentach, takich jak Bakalova, które pomagają zabezpieczyć przyszłe role i możliwości modowe.

„To jej pierwszy amerykański film, nakręciła dziewięć filmów w Europie. Buster powiedziała, że ​​ma 24 lata, gdyby to był normalny rok, zanim wspięła się na czerwony dywan w Armani, wszyscy wiedzieliby, kim ona jest”. „Teraz to jest jak powolne spalanie”.

Maria Bacalova i Prada

Maria Bacalova w sukience od Prady na rozdaniu nagród Virtual Critics 'Choice Awards.
Dzięki uprzejmości Prady

Drugi etap mody na pawie, po przyjęciach rozdania Oskarów, nie będzie w tym roku.

Nie tylko studia i agencje talentów odwołują swoje coroczne wydarzenia, ale Vanity Fair porzuciło swoją nocną imprezę Oscarową na liście A w interaktywnym serialu internetowym wykorzystującym pomoc COVID-19, która odbyła się w zeszłym tygodniu. To sprawia, że ​​Elton John AIDS Foundation jest ostatnim istniejącym nocnym wydarzeniem Oscara – ale nadal odbywa się cyfrowo.

READ  King dokonuje wielkich zmian w obliczu dramatu

Wciąż jest kilka miejsc do zobaczenia i zobaczenia podczas Tygodnia Oskarów w Los Angeles, który od grudnia do globalnego hotspotu COVID-19 odbija się do jednego z najniższych wskaźników w kraju.

Niemiecka kosmetyczka Barbara Sturm przez cztery dni organizuje „Anti-Inflammatory Oscars Retreat” (tak naprawdę nazywa się w tamtych czasach) w spa przypominającym statek kosmiczny West Hollywood, które w środę było wypełnione setkami pachnących róż do selfie, świeże soki i maseczki Do twarzy.

„Jestem tu od 2003 roku, a promowanie marki zaczęło się podczas wyskakujących okienek Oskarów” – powiedział Sturm. Rosie [Huntington-Whiteley] Inni publikowali na Instagramie i był to pierwszy raz, kiedy zaczęli pokazywać zabiegi kosmetyczne w mediach społecznościowych. Wtedy moja marka zyskała na popularności, ponieważ ludzie mogli zobaczyć, co robimy ”.

W trakcie globalnej ekspansji Sturm otworzył w listopadzie lokalizację w Los Angeles na Almontdrive i został niezwłocznie zmuszony do ponownego zamknięcia dwa tygodnie później z powodu nowego zamknięcia. „Teraz, gdy całkowicie się otworzyliśmy, naturalne jest zaproszenie wszystkich – i mamy już pełne rezerwacje” – powiedziała. Odwiedzający jej spa (jeden pokój zabiegowy z ukrytym wejściem VIP z alei) mogą wypróbować jej Signature SturmGlow Facial lub Super Anti-Aging Facial, a także modelowanie brwi przez Królową Strzelca Anastazję z Hollywood.

Dr Barbara Storm, po lewej, prowadzi w Los Angeles „Oscar’s Anti-Inflammatory Retreat”.
Dzięki uprzejmości / Chris Singer

W międzyczasie Joanna Czech z Dior Skincare otworzyła sklep w hotelu Peninsula, w którym Carey Mulligan, Maya Rudolph i inni zajmują się zabiegami obejmującymi nowe serum pod oczy marki.

Scena kulinarna w Los Angeles również się nagrzewa.

Odkryty basen w Sunset Tower Jeffa Kleina stał się nowym miejscem, w którym zwykli fani Hollywood mogą mieszać się ze wschodzącymi TikTok-ami, jeśli nie z zespołami nominowanymi do filmu, którzy zwykli jeść razem w poprzednich sezonach nagród.

„Myślę, że branża zrealizowała wszystkie swoje kampanie Oscarów w Zoom, ponieważ aktorzy mogą siedzieć w domu w bieliźnie” – powiedział były redaktor Condé Nast, który został dyrektorem Sunset Tower, Gabe Dobilt, przyznając, że widziała wielu gości w dresach – to znaczy te z napisem Off-White.

Podczas gdy restauracja pozostawała zamknięta w niedzielne wieczory w roku pandemii, otworzy Noc Oscarów i zarezerwowała stoliki dla wielu kandydatów. „Mogą nosić, co im się podoba, a kto wygra, je za darmo” – powiedział Dobelt.