Qantas znalazł się pod ostrzałem z powodu odmowy zapewnienia na pokładzie odpowiednich posiłków dla osób z wymaganiami dietetycznymi.
Założyciel PlanetArk i przedsiębiorca John Dee powiedział NCA NewsWire o swojej frustracji podczas ostatniego lotu z Adelajdy do Sydney.
Po przemówieniu w niedzielę wieczorem poleciał w klasie ekonomicznej i miał wylądować późno w nocy.
Pan Dee, który nie dużo podróżował podczas pandemii, powiedział, że jest członkiem Gold Frequent Flyer, co oznacza, że kiedy podróżował z Qantas w przeszłości, automatycznie przynieśli mu opcję wegańską, ponieważ była na jego profilu.
Jednak powiedział, że podczas tej podróży, kiedy zapytał o opcje wegetariańskie, powiedziano mu, że to „pierogi z kurczakiem lub ciasto z kurczaka”.
Był zszokowany, że podczas lotu krajowego nie ma opcji wegetariańskiej i powiedział, że to „wiara żebraka”.
„Jeśli Alan Joyce nie zmieni zdania w tej sprawie, być może nadszedł czas, aby rada Qantas usunęła go z listy” – powiedział Dee.
Biznesmen, który podróżuje z Qantas od dziesięcioleci i zawsze serwował wegańskie posiłki podczas wszystkich tych podróży, we wtorek zabrał się do Twittera, aby wyrazić swoje rozczarowanie.
Oto mój wywiad @3AW693 rozmawiać o Kantas Zatrzymaj gwarantowane oferty żywnościowe dla wegetarian, osób objętych ograniczeniami żywieniowymi, wegan i osób religijnych podczas wszystkich lotów trwających mniej niż 3,5 godziny.https://t.co/yYEXr61XQohttps://t.co/THNIXKfSQspic.twitter.com/ZagUfbG8SH
JonDee.com (@JonDeeOz) 20 września 2022
„Jestem w samolocie z Adelaide do Sydney – właśnie dowiedziałem się, że #Qantas nie serwuje już wegańskiego jedzenia podczas lotów krajowych (z wyjątkiem Perth)” – napisał w niedzielę na Twitterze.
„Powodem, dla którego dużo podróżuję z Qantas, jest to, że wegańskie jedzenie jest zawsze tak dobre”, powiedział Pan Dee NCA NewsWire.
„Posiłki zawsze były świetne. Teraz w niedzielę powiedziano mi „przepraszam, nie mamy nic dla ciebie”. Byłem głodny, co jeszcze bardziej mnie rozzłościło”.
Kiedy pan Dee wylądował na lotnisku w Sydney po godzinie 22:00, był jeszcze bardziej sfrustrowany, gdy odkrył, że wszystkie punkty gastronomiczne na lotnisku były zamknięte przed powrotem do swojego domu w Górach Błękitnych, czyli dwie godziny jazdy.
Powiedział, że „bardzo dziwna decyzja” o zaprzestaniu specjalnych posiłków dla podróżnych podczas lotów krajowych będzie kosztować linię lotniczą więcej.
„Tańsze jest kupowanie wegetariańskiego jedzenia niż kupowanie mięsa” – powiedział Dee.
„Alan Joyce pobiera wysoką cenę za doskonałą obsługę, ale jedzenie nie jest tak dobre, jak Virgin czy Jetstar”.
Dee, który latał na liniach Qantas od 1992 roku, powiedział, że dałby Qantas kilka tygodni na zmianę stanowiska, zanim przeniesie się na inną linię lotniczą.
„Idę do Dziewicy”, powiedział pan Dee.
„Osobiście, jeśli tak Qantas traktuje wegetarian, nie mieliby mojej sprawy”.
Virgin Australia skontaktowała się z panem Dee za pośrednictwem Twittera, a jej linia lotnicza zapewniła go, że jego potrzeby zostały zaspokojone.
„Cześć John D, Możemy potwierdzić, że mamy opcje wegetariańskie dla naszych gości biznesowych i ekonomicznych. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami!”, napisali.
Rzecznik Qantas powiedział news.com.pl Podczas Covid linia lotnicza wprowadziła pewne zmiany w ofercie posiłków i usług na pokładzie, aby „uprościć świadczenie usług naszej załodze”.
„Oferujemy teraz opcję jednego posiłku/przekąski na lot w naszych krótkich lotach, takich jak placek z kurczakiem lub frittata z cukinii i cebuli.
„Jeśli opcja danego lotu nie jest odpowiednia dla wegetarian, staramy się zaoferować alternatywę dla małej słodkiej lub słonej przekąski, która jest wegańska”.
Rzecznik wyjaśnił, że podczas długodystansowych lotów krajowych i międzynarodowych klienci mogą wcześniej zarezerwować szereg specjalnych posiłków, w tym opcje wegetariańskie, bezglutenowe i bezmleczne.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu