Polskie ePłatności (PeP) nabyły większościowy pakiet udziałów w Team4U, właścicielu Simapki, aplikacji mobilnej dla właścicieli sklepów i punktów sprzedaży (POS), komunikat prasowy Powiedział w czwartek (28 lipca).
Simapka umożliwia rejestrację kart SIM, sprzedaż kart podarunkowych, przenoszenie numerów między operatorami, pożyczki i ubezpieczenia.
PeP jest częścią Nexi Group, europejskiej firmy PayTech, a Robert Hoffman, CEO Nets Merchant Services, która jest również częścią Nexi Group, powiedział, że chodzi o zbudowanie „ekosystemu, w którym płatności uzupełniane są wieloma dodatkowymi usługami oferowane w punkcie sprzedaży.”
Naszym celem jest zapewnienie, aby sklepy detaliczne w całej Europie skorzystały z szybkiej cyfryzacji płatności za pośrednictwem rozwiązań takich jak aplikacja mobilna Simapka. Z dumą witamy Team4U w rodzinie Nexi i nie możemy się doczekać, aby pomóc im w dalszym rozwoju na polskim rynku.”
W komunikacie wskazano, że statystyki Narodowego Banku Polskiego wskazują, że w 2021 r. w Polsce pojawiło się 100 tys. nowych stacji, z czego ponad 30 tys. to PeP.
PeP stara się zostać liderem płatności bezgotówkowych w Polsce, aw ciągu ostatnich pięciu lat przejął inne firmy, takie jak NeoTu, PayUp, TopCard, Billbird i PayLane.
W 2020 roku PeP został przejęty przez Nets, a PYMNTS napisał, że pozwoliło to tej ostatniej firmie wejść na polski rynek.
Zobacz też: Nets rozszerza obecność w Polsce dzięki przejęciu BBB
Rynek ten był poszukiwany, ponieważ miał niską penetrację kart wraz z dwucyfrowym wzrostem użycia kart w tym czasie, ponieważ kraj dążył do zwiększenia wykorzystania kart zamiast gotówki.
„PeP jest najszybciej rozwijającą się firmą zajmującą się technologiami płatniczymi w jednej z najszybciej rozwijających się gospodarek płatności cyfrowych w Europie i byliśmy pod wrażeniem zespołu PeP, jego wysokiej jakości procesów wewnętrznych i wyników biznesowych” – powiedział Bo Nilsson. Prezes Zarządu Grupy Nets.
————————————
Nowe badanie PYMNTS wykazało, że 3 na 4 konsumentów ma duże zapotrzebowanie na superaplikacje
Na około: Wyniki nowego badania PYMNTS „App Super Transformation: How Consumers Want to Save, Shop and Spend in the Connected Economy”, przeprowadzonego we współpracy z PayPal, przeanalizowały odpowiedzi 9 904 konsumentów w Australii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Wielkiej Brytanii Państwa. I wykazała duże zapotrzebowanie na pojedyncze aplikacje wielofunkcyjne zamiast korzystania z dziesiątek osób.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu