Szwedzka firma Cyan Racing, zajmująca się sportami motorowymi, odsłoniła nową wersję GT Volvo P1800 Cyjan Twierdzi się, że łączy w sobie świetne osiągi z bardziej komfortową jazdą.
Po raz pierwszy ujawniono to w 2020 roku Volvo P1800 Celestial to konwersja, która została wyhodowana na właściwej drodze Oryginalne Volvo P1800 z lat 60-tychale mówi się, że nowa wersja GT ewoluuje w kierunku dawnego modelu, od zapewniania czystej ekscytacji na torze do zapewniania większej frajdy podczas szybkich przełajów i jazdy na długich dystansach.
Cyan Racing, niegdyś oficjalny dział Volvo do sportów motorowych i tuner samochodów produkcyjnych, twierdzi, że aby zwiększyć jego atrakcyjność, P1800 Cyan GT otrzymuje w pełni regulowane zawieszenie, które charakteryzuje się większym nachyleniem na drogę.
Pod maską przeniesiono czterocylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2,0 litra, który nadal wytwarza moc od 257 kW do 309 kW (w zależności od preferencji klienta), ale został dostrojony w celu poprawy właściwości jezdnych.
Pomimo bardziej luksusowej krzywizny, w GT nadal zastosowano konstrukcję ze stali P1800 Cyan o wysokiej wytrzymałości i nadwozie z włókna węglowego, maksymalizując wytrzymałość przy jednoczesnym utrzymaniu masy poniżej 1000 kg.
Przegrzany 2,0-litrowy silnik turbo nadal obraca się z prędkością 8000 obr./min i jest połączony z pięciobiegową manualną skrzynią biegów Hollinger.
Ale delikatny dotyk starego szwedzkiego stylu zyskuje unikalny metaliczny zielony kolor farby, Wnętrze skórzane i materiałoweOraz para nowych, wygodniejszych foteli turystycznych o podwyższonym poziomie izolacji akustycznej.
Inne zmiany obejmują przeprojektowaną tytanową klatkę, która ma poprawiać komfort, a jednocześnie poprawiać sztywność.
Niezależnie od tego, czy wybierzesz standardową wersję P1800 Cyan, czy nową wersję GT, wszystkie starsze modele firmy bazują na oryginalnym Volvo P1800.
Rozebranie, przebudowa, modyfikacja i wyprodukowanie każdego produktu końcowego zajmuje producentom, inżynierom, projektantom i mechanikom w siedzibie Cyan Racing w Göteborgu od 12 do 15 miesięcy.
Oferując pierwszy egzemplarz zbudowany dla klienta w USA, firma Cyan Racing twierdzi, że wyprodukuje jedynie limitowaną serię Volvo P1800 Cyan GT, ale nie ujawniła ceny każdego samochodu.
Możesz jednak spodziewać się dobrej premii powyżej 700 000 dolarów, za które pobierasz Standardowe P1800 Cyan Coupe.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort