Aeron 2.0 firmy Dhb to druga generacja najpopularniejszych spodenek na szelkach marki, zaprojektowanych jako „wydajne i trwałe spodenki, które przetrwają sezon po sezonie”.
Przegląd reklam MPU
W spodenkach dużo się dzieje — elastyczny panel interfejsu i materiały o dużej zawartości materiałów pochodzących z recyklingu to to, co je wyróżnia.
Jednak w trakcie testów spodenki spisały się przeciętnie i nie konkurowały z najlepszymi spodenkami kolarskimi.
Spodenki Dhb Aeron Bib 2.0
Aeron reprezentuje gamę produktów poprawiających wydajność firmy Dhb, zlokalizowaną pod laboratorium Aeron, skierowaną do elitarnych sportowców.
Dhb twierdzi, że prace nad spodenkami Aeron 2.0 trwały dwa lata i obejmowały testowanie ich przez 100 członków społeczności. Marka twierdzi, że zaprojektowała te spodenki tak, aby łączyć „minimalne rozpraszanie uwagi” z „maksymalnym komfortem”.
Główna krótka część wykonana jest w 65% z nylonu pochodzącego z recyklingu i w 35% z elastanu. Siatka składa się głównie z poliestru, wypełnionego elastanem i pięcioprocentowym włóknem węglowym.
O tkaninie Econyl mówi się, że jest ściśliwa, odporna na zagniecenia i mechacenie, a także trwała.
W spodenkach zachowała się poduszka siedziska Paris HP Men z oryginalnej wersji, wyprodukowana przez firmę Elastic Interface.
Twierdzi się, że podkładka zapewnia wygodę podczas przejażdżek przez siedem godzin lub dłużej. Posiada trzy gęstości pianki. W kroczu i kości kulszowej znajduje się wyjątkowo gęsta pianka, która według Elastic Interface „sprawia, że idealnie nadaje się do aktywności szosowych i terenowych”.
Z przodu znajdują się również perforacje, które według Elastic Interface pomagają w wentylacji i redukcji wilgoci.
Spodenki mają szeroki uchwyt z silikonowym nadrukiem i są odporne na działanie kremów przeciwsłonecznych.
Zaktualizowano także branding spodenek, dodając proste odblaskowe logo Dhb na zewnętrznej stronie prawej nogawki.
Dhb oferuje spodenki w siedmiu rozmiarach – od XS do XXXL i siedmiu wersjach kolorystycznych.
Wydajność spodenek na szelkach Dhb Aeron 2.0
Spodenki Aeron 2.0 zostały przetestowane na krótkich i długich dystansach, na drogach i żwirze.
Spodenki były używane z różnymi siodłami, w tym Fabric Scoop, Fizik Aliante, Bjōrn Setka i Specialized Power Pro Elaston.
Uważam, że spodenki są za duże. Testowałem je dla mojej budowy ciała, ważącej 73 kg i 180 cm, chociaż są trochę luźne między wkładką a paskami z przodu.
Chociaż elastyczna podkładka na siodełko dla mężczyzn Interface Paris HP jest pełna zaawansowanych technologii, w przeciwieństwie do autora Iana Osborne’a, który ocenił ją na podstawie oryginalnych spodenek Aeron, nie uważam, że jest ona szczególnie wygodna podczas jazdy na jakimkolwiek dystansie.
Jest to jeden z najcieńszych, jakie testowałem w przedziale cenowym 100 funtów, zapewniający wrażenie piany, a nie ciepła. Nie do końca pasowała do mojej anatomii – wolałabym, żeby poduszka była szersza z tyłu, a brak wyściółki z przodu kozicy jest moim zdaniem błędem.
Zawsze miałem świadomość, że noszę szorty i czułem rozłączenie pomiędzy podkładką, skórą i siodełkiem.
Zauważyłam, że właściwości podkładki zmieniły się już po pierwszym praniu, przy czym niektóre jej części stały się zauważalnie twardsze niż inne. Kolejne loty okazały się niewygodne.
Po trzeciej rundzie zauważyłem również luźne szwy na lewym pasku na szelkach w miejscu styku z głównym ubraniem, a także pewne zużycie na przednim panelu tuż nad szwem poduszki.
Po skontaktowaniu się z Dhb i poinformowaniu ich o swoich ustaleniach, marka stwierdziła, że jest to nietypowe i wysłała drugą parę do przetestowania.
Na szczęście podkładka w drugiej parze okazała się dużo lepsza i nie rozpadła się po praniu, a po dwóch miesiącach rygorystycznych testów nie doszło do przedwczesnego zużycia.
Nadal nie uważam tej poduszki za szczególnie wygodną z tych samych powodów, co pierwsza para. Komfort jest w dużej mierze kwestią subiektywną i ktoś inny może sobie poradzić lepiej, ale dodatkowa grubość podkładki prawdopodobnie tutaj poprawi.
Plusem jest to, że paski na szelkach są bardzo wygodne w obu próbkach i nie zauważam ich podczas jazdy.
Atrakcją są również uchwyty na nogawkach, które utrzymują spodenki na miejscu i nie pozostawiają odcisków palców. Jedna z moich przejażdżek na początku była całkiem fajna, więc zdecydowałem się założyć ocieplacze na kolana i nie jeździć w krótkich spodenkach.
Bardzo doceniam również bardzo delikatny ucisk, jaki zapewniają nogawki spodenek, dając wrażenie niemal drugiej skóry.
Minusem jest to, że spodenki nie sprawdziły się u mnie w wyższych temperaturach – już przy temperaturach powyżej 22°C zrobiło się ciepło.
Spodenki na szelkach Dhb Aeron 2.0 Konkluzja
Chociaż spodenki na szelkach Dhb Aeron 2.0 są niedrogie ze względu na zastosowaną w nich technologię, zawiódł je elastyczny panel przedni.
Nie czułem się w nim komfortowo na żadnym dystansie, nie jest idealnie rozłożony w stosunku do mojej anatomii i jest za cienki.
W podobnej cenie spodenki na szelkach Sportful Neo są lepszą opcją, jeśli lot trwa krócej niż trzy godziny.
Przegląd reklam MPU
W przeciwnym razie zalecałbym przejście do przedziału cenowego 100 funtów, ponieważ dostajesz to, za co płacisz.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort