Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Recenzja spodenek na szelkach Dhb Aeron 2.0 – Jersey i spodenki na szelkach – Spodenki do jazdy szosowej

Recenzja spodenek na szelkach Dhb Aeron 2.0 – Jersey i spodenki na szelkach – Spodenki do jazdy szosowej

Aeron 2.0 firmy Dhb to druga generacja najpopularniejszych spodenek na szelkach marki, zaprojektowanych jako „wydajne i trwałe spodenki, które przetrwają sezon po sezonie”.

Przegląd reklam MPU

W spodenkach dużo się dzieje — elastyczny panel interfejsu i materiały o dużej zawartości materiałów pochodzących z recyklingu to to, co je wyróżnia.

Jednak w trakcie testów spodenki spisały się przeciętnie i nie konkurowały z najlepszymi spodenkami kolarskimi.

Spodenki Dhb Aeron Bib 2.0

Paski wydały mi się bardzo wygodne i nie zauważyłem ich podczas jazdy.
Caden Boustany/Nasze media

Aeron reprezentuje gamę produktów poprawiających wydajność firmy Dhb, zlokalizowaną pod laboratorium Aeron, skierowaną do elitarnych sportowców.

Dhb twierdzi, że prace nad spodenkami Aeron 2.0 trwały dwa lata i obejmowały testowanie ich przez 100 członków społeczności. Marka twierdzi, że zaprojektowała te spodenki tak, aby łączyć „minimalne rozpraszanie uwagi” z „maksymalnym komfortem”.

Główna krótka część wykonana jest w 65% z nylonu pochodzącego z recyklingu i w 35% z elastanu. Siatka składa się głównie z poliestru, wypełnionego elastanem i pięcioprocentowym włóknem węglowym.

O tkaninie Econyl mówi się, że jest ściśliwa, odporna na zagniecenia i mechacenie, a także trwała.

W spodenkach zachowała się poduszka siedziska Paris HP Men z oryginalnej wersji, wyprodukowana przez firmę Elastic Interface.

Spodenki na szelkach Oscar Hackl Modeling Dhb Aeron 2.0

Z boku spodenek znajduje się odblaskowe logo.
Caden Boustany/Nasze media

Twierdzi się, że podkładka zapewnia wygodę podczas przejażdżek przez siedem godzin lub dłużej. Posiada trzy gęstości pianki. W kroczu i kości kulszowej znajduje się wyjątkowo gęsta pianka, która według Elastic Interface „sprawia, że ​​idealnie nadaje się do aktywności szosowych i terenowych”.

Z przodu znajdują się również perforacje, które według Elastic Interface pomagają w wentylacji i redukcji wilgoci.

Spodenki mają szeroki uchwyt z silikonowym nadrukiem i są odporne na działanie kremów przeciwsłonecznych.

Zaktualizowano także branding spodenek, dodając proste odblaskowe logo Dhb na zewnętrznej stronie prawej nogawki.

READ  Apple AirPods Pro są ponownie w sprzedaży za 200 USD

Dhb oferuje spodenki w siedmiu rozmiarach – od XS do XXXL i siedmiu wersjach kolorystycznych.

Wydajność spodenek na szelkach Dhb Aeron 2.0

Spodenki na szelkach Oscar Hackl Modeling Dhb Aeron 2.0

Szeroki, silikonowy uchwyt z nadrukiem to jedna z wyróżniających się cech, która utrzymuje spodenki na miejscu, nie pozostawiając żadnych wcięć.
Caden Boustany/Nasze media

Spodenki Aeron 2.0 zostały przetestowane na krótkich i długich dystansach, na drogach i żwirze.

Spodenki były używane z różnymi siodłami, w tym Fabric Scoop, Fizik Aliante, Bjōrn Setka i Specialized Power Pro Elaston.

Uważam, że spodenki są za duże. Testowałem je dla mojej budowy ciała, ważącej 73 kg i 180 cm, chociaż są trochę luźne między wkładką a paskami z przodu.

Chociaż elastyczna podkładka na siodełko dla mężczyzn Interface Paris HP jest pełna zaawansowanych technologii, w przeciwieństwie do autora Iana Osborne’a, który ocenił ją na podstawie oryginalnych spodenek Aeron, nie uważam, że jest ona szczególnie wygodna podczas jazdy na jakimkolwiek dystansie.

Jest to jeden z najcieńszych, jakie testowałem w przedziale cenowym 100 funtów, zapewniający wrażenie piany, a nie ciepła. Nie do końca pasowała do mojej anatomii – wolałabym, żeby poduszka była szersza z tyłu, a brak wyściółki z przodu kozicy jest moim zdaniem błędem.

Zawsze miałem świadomość, że noszę szorty i czułem rozłączenie pomiędzy podkładką, skórą i siodełkiem.

Zauważyłam, że właściwości podkładki zmieniły się już po pierwszym praniu, przy czym niektóre jej części stały się zauważalnie twardsze niż inne. Kolejne loty okazały się niewygodne.

Zamszowa podkładka z elastyczną okładziną w spodenkach na szelkach Dhb Aeron 2.0

Poduszka nie wydawała mi się szczególnie wygodna, chociaż komfort może być subiektywny.
Caden Boustany/Nasze media

Po trzeciej rundzie zauważyłem również luźne szwy na lewym pasku na szelkach w miejscu styku z głównym ubraniem, a także pewne zużycie na przednim panelu tuż nad szwem poduszki.

READ  Google zaczyna się budzić! Wyszukiwarka uruchamia funkcję „język globalny”

Po skontaktowaniu się z Dhb i poinformowaniu ich o swoich ustaleniach, marka stwierdziła, że ​​jest to nietypowe i wysłała drugą parę do przetestowania.

Na szczęście podkładka w drugiej parze okazała się dużo lepsza i nie rozpadła się po praniu, a po dwóch miesiącach rygorystycznych testów nie doszło do przedwczesnego zużycia.

Nadal nie uważam tej poduszki za szczególnie wygodną z tych samych powodów, co pierwsza para. Komfort jest w dużej mierze kwestią subiektywną i ktoś inny może sobie poradzić lepiej, ale dodatkowa grubość podkładki prawdopodobnie tutaj poprawi.

Plusem jest to, że paski na szelkach są bardzo wygodne w obu próbkach i nie zauważam ich podczas jazdy.

Atrakcją są również uchwyty na nogawkach, które utrzymują spodenki na miejscu i nie pozostawiają odcisków palców. Jedna z moich przejażdżek na początku była całkiem fajna, więc zdecydowałem się założyć ocieplacze na kolana i nie jeździć w krótkich spodenkach.

Bardzo doceniam również bardzo delikatny ucisk, jaki zapewniają nogawki spodenek, dając wrażenie niemal drugiej skóry.

Minusem jest to, że spodenki nie sprawdziły się u mnie w wyższych temperaturach – już przy temperaturach powyżej 22°C zrobiło się ciepło.

Spodenki na szelkach Dhb Aeron 2.0 Konkluzja

Spodenki na szelkach Oscar Hackl Modeling Dhb Aeron 2.0

Chociaż są w dobrej cenie, spodenki mają własną podkładkę.
Caden Boustany/Nasze media

Chociaż spodenki na szelkach Dhb Aeron 2.0 są niedrogie ze względu na zastosowaną w nich technologię, zawiódł je elastyczny panel przedni.

Nie czułem się w nim komfortowo na żadnym dystansie, nie jest idealnie rozłożony w stosunku do mojej anatomii i jest za cienki.

W podobnej cenie spodenki na szelkach Sportful Neo są lepszą opcją, jeśli lot trwa krócej niż trzy godziny.

Przegląd reklam MPU

W przeciwnym razie zalecałbym przejście do przedziału cenowego 100 funtów, ponieważ dostajesz to, za co płacisz.

READ  Naukowcy DeepMind wyszkolili sztuczną inteligencję do kontrolowania syntezy jądrowej