Zestaw kół żwirowych Black Ink 34
Czarna spółka
br_components, br_wheels, br_wheelsAndAccessories
BR3383
1557 gramów
Zestaw kołowy Black Inc Thirty Four został zaprojektowany przede wszystkim do łączenia z szutrowymi rowerami wyścigowymi siostrzanej marki Factor, dzięki czemu nadaje się również do jazdy na kołach szosowych.
Przegląd reklam MPU
Łączy w sobie moc potrzebną do jazdy po szutrze z niską wagą, mając na celu zapewnienie wydajności w każdym terenie.
Te szutrowe koła wykazały się w testach szybkością i możliwością adaptacji, ale za przywilej ich posiadania trzeba będzie rozstać się z dużą ilością pieniędzy.
Szczegóły i specyfikacje Black Inc Thirty Four
Sercem Thirty Four jest charakterystyczna dla Black Inc. krawędź bez haczyków. Szerokość wewnętrzna 25 mm pasuje do opon szutrowych o wymiarach do 700 x 50 stóp.
Pracownik twierdzi, że felgi bez haczyków zostały ulepszone, aby pomóc oponie zachować stabilność, zapewniając przewagę aerodynamiczną w porównaniu z szerszą oponą szutrową.
Płytki profil 34 mm pomaga utrzymać wagę na bardzo rozsądnym poziomie 1557 g (łącznie z zaworami i paskami).
Firma Black Inc twierdzi, że stosując 24 szprychy przednie i tylne, dodała do jazdy nieco pochłaniania wibracji.
Marka z pewnością nie trzymał się specyfikacji – ich designerskie piasty są standardowo wyposażone w łożyska CeramicSpeed.
Chociaż zwiększyłoby to trwałość i nieco mniejszą wagę, znajduje to odzwierciedlenie w cenie 1740 funtów.
Wrażenia z jazdy Black Inc
Taśma krawędziowa Thirty Four dotarła do fabryki (z mojego doświadczenia wynika, że jest to najlepszy sposób na uniknięcie błędów podczas aplikacji w domu).
Dopasowanie ramek było łatwym procesem, chociaż nie wydało mi się zauważalnie ostrzejsze niż w najlepszych doświadczeniach, pomimo twierdzeń o prostszym siedzeniu.
Zestaw kołowy był gotowy do użycia po wyjęciu z pudełka i z biegiem czasu nie wykryłem żadnych dźwięków ani sygnałów dźwiękowych.
Głębokość obręczy Thirty Four różni się tylko o 3 mm od obręczy Parcours Alta, więc spodziewałem się bardziej wymagającej jazdy pod względem sztywności.
Tak jednak nie było. Biorąc pod uwagę głębokość obręczy, Thirty Four okazało się wygodnym kołem na każdym terenie oprócz kamienistego.
Wrażenie jazdy na szutrowych drogach jest miękkie, a koła solidne pod górę, amortyzują wszelkie szumy i wibracje.
Thirty Four toczy się szybko i żwawo na podjazdach. Pomogło to mojemu rowerowi testowemu zapewnić precyzyjne sterowanie, chociaż czasami zdarzały mi się krótkie przerwy przy wychodzeniu z zakrętów.
Dorzuć luźne lub skaliste części, a możesz znieść sporo kary, łatwo odbijając się i odbijając od korzeni i większych skał z pewnym rezonansem. Jednak nawet po przyjęciu dużego uderzenia koła zawsze pozostawały wierne.
Nie jest to najcichsze koło – bębenek jest wysoki, a na asfalcie felga wydaje pusty rezonans podobny do koła tarczowego.
Łożyska ceramiczne, na papierze, są wysokiej jakości komponentem każdego zespołu koła. Jednakże, chociaż działają one szybko i płynnie, łożyska ceramiczne niekoniecznie są lepsze w użyciu (na przykład ENVE decyduje się nie instalować łożysk ceramicznych w swoich kołach z tego powodu).
Jednak pod względem trwałości, przy zachowaniu ostrożności, są one w stanie wytrzymać dłużej niż „normalne” łożyska stalowe.
Konkluzja Black Inc Trzydzieści Cztery
Black Inc Thirty Four to zestaw kołowy, który lepiej nadaje się na szutrowe drogi i ruchliwe szlaki niż na coś bardziej ekstremalnego.
Przegląd reklam MPU
Niezależnie od tego ograniczenia jest responsywny, stabilny i wygodny. Są jednak drogie i nadal będzie to osobisty wybór, czy łożyska ceramiczne są warte dodatkowych wydatków.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort