Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Od 2017 roku z rynku zniknęło około 500 marek smartfonów

Od 2017 roku z rynku zniknęło około 500 marek smartfonów

W latach 2017-2013 liczba marek smartfonów spadła o 500 firm.

W 2017 roku na rynku smartfonów konkurowało ze sobą ponad 700 różnych marek. Teraz, zaledwie sześć lat później, istnieje obecnie tylko około 250 aktywnych marek smartfonów, Według globalnego narzędzia do śledzenia sprzedaży modeli telefonów firmy Counterpoint.

„Dojrzewająca baza użytkowników, poprawa jakości urządzeń, dłuższe cykle wymiany, trudności gospodarcze, wąskie gardła w łańcuchu dostaw i główne zmiany technologiczne, takie jak 4G do 5G, na przestrzeni lat stopniowo zmniejszały liczbę aktywnych marek i ich wolumen” – mówi Counterpoint.

Siedemset marek może wydawać się dużą liczbą marek smartfonów mieszkańcom USA, którzy są przyzwyczajeni do kilku marek, które są od nich lepsze. Jednak w wielu innych krajach lokalne marki mogą oferować kupującym tańsze i inne opcje.

Pandemia mocno uderzyła w te małe, lokalne marki, podobnie jak wynikające z niej niedobory komponentów, przez co wiele z tych firm zbankrutowało lub opuściło rynek smartfonów. Kontrapunkt wskazuje również, że mniejsze marki nie są w stanie inwestować tak dużych środków, jak badania i rozwój, ani nie są w stanie płacić za rekomendacje celebrytów, jak mogłyby to zrobić niektóre ich większe odpowiedniki.

Postęp technologiczny doprowadził również do tego, że niektóre główne chińskie marki, takie jak Vivo i Xiaomi, oferują smartfony po konkurencyjnych cenach, eliminując przewagę niskich kosztów oferowaną przez niektóre mniejsze marki.

Ludzie nie kupują też dużej liczby smartfonów. W lipcu Counterpoint zauważył, że dostawy smartfonów spadają z roku na rok trzeci kwartał z rzędu. Ogółem sprzedaż smartfonów spadła o 24% w porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku, a szczególnie dotyczy to urządzeń z Androidem. Największy spadek odnotowały akcje TCL-Alcatel, bo aż o 69%, Samsunga o 37% i Motoroli o 17%. Telefony z Androidem są oczywiście produkowane także przez mniejszych producentów. iPhone był nieco bardziej odporny, ale jego sprzedaż spadła o 6%.

W tamtym czasie Counterpoint zauważył, że klienci wahali się przed modernizacją swoich urządzeń ze względu na niepewność ekonomiczną.

Kontrapunkt wskazuje, że aby marki przetrwały na rynku, muszą inwestować w badania i rozwój, aby odróżnić swoją markę od konkurencji, śledzić konkurencję oraz identyfikować luki i możliwości, w których mogą dotrzeć do klientów, którzy mogą nie uzyskać tego, czego szukają Do. Duzi mężczyźni.

Czy podoba Ci się to, co czytasz?

Subskrybuj W pełni zapakowane Biuletyn Otrzymuj najświeższe informacje na temat technologii mobilnych prosto do swojej skrzynki odbiorczej.

Ten biuletyn może zawierać reklamy, oferty lub linki partnerskie. Zapisanie się do naszego newslettera oznacza akceptację naszej strony internetowej Warunki korzystania I Polityka prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newsletterów.