Kredyty obrazkowe: stockcam/Getty Images
Reddit Ogłaszać Dziś uruchamia zestaw narzędzi o nazwie Reddit Pro, które mają pomóc firmom w organicznym zwiększeniu ich obecności na platformie. Premiera następuje w momencie, gdy Reddit przygotowuje się do swojej pierwszej oferty publicznej (IPO). Dzięki temu nowemu zestawowi bezpłatnych narzędzi Reddit prawdopodobnie będzie chciał dodać więcej marek do swojej platformy i potencjalnie przekształcić je w płatnych reklamodawców. Ta premiera oznacza, że Reddit po raz pierwszy oferuje bezpłatne narzędzia pomagające firmom w realizowaniu ich strategii społecznościowej.
Reddit Pro jest obecnie w fazie testów beta i zapewnia firmom dostęp do interfejsu z kilkoma różnymi narzędziami. Zestaw narzędzi zawiera statystyki oparte na sztucznej inteligencji, które pokazują popularne tematy i rozmowy związane z konkretnymi markami, dzięki czemu marki wiedzą, kiedy wspomniano o nich w subreddicie. Celem Statystyk jest pomaganie firmom w dołączaniu do rozmów w celu nawiązania kontaktu z nowymi i obecnymi odbiorcami. Te spostrzeżenia pomogą także markom w podjęciu decyzji o tym, jak będą wyglądać na Reddicie.
Pakiet zapewnia także firmom dostęp do narzędzi publikowania, które pomagają im w tworzeniu i planowaniu publicznych postów. Firma twierdzi, że narzędzia te ułatwią markom rozpoczęcie wnoszenia wkładu w społeczności. Dodatkowo pakiet zawiera analizę wydajności, która może pomóc firmom analizować skuteczność ich organicznych postów w celu podejmowania lepszych decyzji dotyczących ich strategii. Firmy będą mogły śledzić swoje ogólne zaangażowanie i miesięczne postępy w swoim profesjonalnym panelu kontrolnym.
Oprócz tych narzędzi firmy mogą skalować swoje posty, przekształcając je w płatne reklamy bez konieczności opuszczania platformy – twierdzi firma. Aby to zrobić, firmy muszą kliknąć przycisk „Promuj” w jednym ze swoich postów.
Reddit twierdzi, że ponad 200 firm zaczęło korzystać z Reddit Pro, w tym Taco Bell, Wendy's, NFL, The Wall Street Journal, Kate Somerville i Atlas Headrest. We wczesnych testach Reddit odkrył, że marki korzystające z Reddit Pro generowały o 11 więcej udostępnień i komentarzy miesięcznie i odnotowały średnio o 35% wzrost miesięcznych głosów pozytywnych za ich treści organiczne.
„Dzięki Reddit Pro łączymy firmy ze społecznościami w sposób zapewniający obopólną wartość: niezrównane spostrzeżenia i narzędzia zwiększające zaangażowanie firm, zarówno organiczne, jak i płatne, co z kolei prowadzi do bardziej odpowiednich i wartościowych doświadczeń dla naszych użytkowników” – szef marketingu Reddit powiedział. Oraz Roxy Young, specjalistka ds. doświadczeń konsumenckich w firmie reklama Poczta.
Reddit Pro jest dostępny dla firm i organizacji na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”. Firma planuje uruchomić w tym roku dodatkowe funkcje Reddit Pro, ale nie udostępniła szczegółów na temat tego, jak mogą one wyglądać.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort