Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Reddit uruchamia bezpłatne narzędzia, które pomogą firmom zwiększyć ich obecność w serwisie przed pierwszą ofertą publiczną

Reddit uruchamia bezpłatne narzędzia, które pomogą firmom zwiększyć ich obecność w serwisie przed pierwszą ofertą publiczną

Kredyty obrazkowe: stockcam/Getty Images

Reddit Ogłaszać Dziś uruchamia zestaw narzędzi o nazwie Reddit Pro, które mają pomóc firmom w organicznym zwiększeniu ich obecności na platformie. Premiera następuje w momencie, gdy Reddit przygotowuje się do swojej pierwszej oferty publicznej (IPO). Dzięki temu nowemu zestawowi bezpłatnych narzędzi Reddit prawdopodobnie będzie chciał dodać więcej marek do swojej platformy i potencjalnie przekształcić je w płatnych reklamodawców. Ta premiera oznacza, że ​​Reddit po raz pierwszy oferuje bezpłatne narzędzia pomagające firmom w realizowaniu ich strategii społecznościowej.

Reddit Pro jest obecnie w fazie testów beta i zapewnia firmom dostęp do interfejsu z kilkoma różnymi narzędziami. Zestaw narzędzi zawiera statystyki oparte na sztucznej inteligencji, które pokazują popularne tematy i rozmowy związane z konkretnymi markami, dzięki czemu marki wiedzą, kiedy wspomniano o nich w subreddicie. Celem Statystyk jest pomaganie firmom w dołączaniu do rozmów w celu nawiązania kontaktu z nowymi i obecnymi odbiorcami. Te spostrzeżenia pomogą także markom w podjęciu decyzji o tym, jak będą wyglądać na Reddicie.

GIF przedstawiający nowy pulpit nawigacyjny Reddit dla firm

Kredyty obrazkowe: Reddit

Pakiet zapewnia także firmom dostęp do narzędzi publikowania, które pomagają im w tworzeniu i planowaniu publicznych postów. Firma twierdzi, że narzędzia te ułatwią markom rozpoczęcie wnoszenia wkładu w społeczności. Dodatkowo pakiet zawiera analizę wydajności, która może pomóc firmom analizować skuteczność ich organicznych postów w celu podejmowania lepszych decyzji dotyczących ich strategii. Firmy będą mogły śledzić swoje ogólne zaangażowanie i miesięczne postępy w swoim profesjonalnym panelu kontrolnym.

Oprócz tych narzędzi firmy mogą skalować swoje posty, przekształcając je w płatne reklamy bez konieczności opuszczania platformy – twierdzi firma. Aby to zrobić, firmy muszą kliknąć przycisk „Promuj” w jednym ze swoich postów.

Reddit twierdzi, że ponad 200 firm zaczęło korzystać z Reddit Pro, w tym Taco Bell, Wendy's, NFL, The Wall Street Journal, Kate Somerville i Atlas Headrest. We wczesnych testach Reddit odkrył, że marki korzystające z Reddit Pro generowały o 11 więcej udostępnień i komentarzy miesięcznie i odnotowały średnio o 35% wzrost miesięcznych głosów pozytywnych za ich treści organiczne.

Kredyty obrazkowe: Reddit

„Dzięki Reddit Pro łączymy firmy ze społecznościami w sposób zapewniający obopólną wartość: niezrównane spostrzeżenia i narzędzia zwiększające zaangażowanie firm, zarówno organiczne, jak i płatne, co z kolei prowadzi do bardziej odpowiednich i wartościowych doświadczeń dla naszych użytkowników” – szef marketingu Reddit powiedział. Oraz Roxy Young, specjalistka ds. doświadczeń konsumenckich w firmie reklama Poczta.

READ  Toyota prezentuje najgorętsze koncepcje GR Yaris i GR GT3 przed debiutem w Tokio

Reddit Pro jest dostępny dla firm i organizacji na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”. Firma planuje uruchomić w tym roku dodatkowe funkcje Reddit Pro, ale nie udostępniła szczegółów na temat tego, jak mogą one wyglądać.