Gillespie jest również bardzo selektywny w kwestii marek i rodzajów sprzedawanych przez siebie toreb. „Naszą najpopularniejszą marką jest Louis Vuitton, a najbardziej popularne to monogramy i torebki w kratkę Dalmier, które sprzedają się naprawdę dobrze”.
Ważny jest również kolor. Choć style z limitowanej edycji i jasne odcienie mogą wydawać się bardziej wartościowe, Luxe. Przeciętny konsument żywności, preferowanym odcieniem jest czarny. Ceny również wahają się od 500 do 27 000 USD (od Louisa Vuttiona do Birkina), a średnie wydatki wynoszą około 1100 USD.
Choć style z limitowanej edycji i jasne odcienie mogą wydawać się bardziej wartościowe, Luxe. Przeciętny konsument żywności, preferowanym odcieniem jest czarny.
„Każdy chce wszechstronności w swojej torbie, a kolory inne niż czarny nie mają tej samej ceny” – mówi Gillespie.
Torebki od dawna stanowią ogromną część działalności butiku De Nouveau z siedzibą w Sydney, a założycielka Victoria Barber mówi, że „prawdopodobnie ma największe obroty”.
Mówi, że chociaż zawsze było zapotrzebowanie na wysokiej jakości, oryginalne elementy, które niosą ze sobą swoją wartość i styl, dziś klienci są „bardziej zainteresowani zrównoważonym rozwojem”.
Wśród najlepiej sprzedających się sklepów – które według Barbera często wchodzą w ciągu kilku minut – znajdują się Chanel, Louis Vuitton, Céline, Fendi, Bottega Veneta, Prada, Gucci i Chloe. Popularne są również marki Edgier, takie jak Alexander Wang, Proenza Schouler i Ulla Johnson, zwłaszcza wśród młodych ludzi.
To właśnie brązowy aligator Vivienne Westwood za 1647 dolarów przyciągnął uwagę 22-letniej Samarry Ewing-Crellin do luksusowego miejsca odsprzedaży. Vestiaire zbiorowe. Torba, część kolekcji Red Label projektanta 1993, jest mniejszą wersją torby, którą supermodelka Naomi Campbell chodziła w tym samym roku.
Ewing Krillin chciał czegoś wyjątkowego i historii. Przemówiła do niej także etyczna część konsumpcji.
Ładowanie
„Kupowanie antyków, gdy są oryginalne, a nie odtworzone, jest dobre zarówno dla środowiska, jak i fajne” – mówi.
Ale skąd wiesz, że dostajesz prawdziwą ofertę? Gillespie zaleca kupowanie od renomowanego sprzedawcy, jeśli to możliwe.
„Spójrz na recenzje online i upewnij się, że sprzedawca jest w pobliżu od jakiegoś czasu” – radzi. „Spójrz także na opis sprawy i poproś o zdjęcia”.
Pamiętaj też, aby przeprowadzić badania. „Sprzedawcy mogą zwiększyć wartość swoich towarów na rynkach, więc zawsze sprawdzaj w Internecie, ile chcesz torby w innym miejscu” — mówi Gillespie.
Zanim kupiłem moją torbę Gucci, właśnie to zrobiłem i w końcu dostałem umowę. Kiedy dostałem go przez Facebook Marketplace, paragon, worek na kurz i kosmetyczka przeszły próbę jakości, wystarczająco, aby przekonać mnie, że dostałem prawdziwą ofertę.
A poza tym wygląda bardzo fajnie.
Wykorzystaj w pełni swoje zdrowie, relacje, kondycję i odżywianie dzięki naszemu biuletynowi Live Well. Pobierz to w swojej skrzynce odbiorczej co dwa.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort