Gillespie jest również bardzo selektywny w kwestii marek i rodzajów sprzedawanych przez siebie toreb. „Naszą najpopularniejszą marką jest Louis Vuitton, a najbardziej popularne to monogramy i torebki w kratkę Dalmier, które sprzedają się naprawdę dobrze”.
Ważny jest również kolor. Choć style z limitowanej edycji i jasne odcienie mogą wydawać się bardziej wartościowe, Luxe. Przeciętny konsument żywności, preferowanym odcieniem jest czarny. Ceny również wahają się od 500 do 27 000 USD (od Louisa Vuttiona do Birkina), a średnie wydatki wynoszą około 1100 USD.
Choć style z limitowanej edycji i jasne odcienie mogą wydawać się bardziej wartościowe, Luxe. Przeciętny konsument żywności, preferowanym odcieniem jest czarny.
„Każdy chce wszechstronności w swojej torbie, a kolory inne niż czarny nie mają tej samej ceny” – mówi Gillespie.
Torebki od dawna stanowią ogromną część działalności butiku De Nouveau z siedzibą w Sydney, a założycielka Victoria Barber mówi, że „prawdopodobnie ma największe obroty”.
Mówi, że chociaż zawsze było zapotrzebowanie na wysokiej jakości, oryginalne elementy, które niosą ze sobą swoją wartość i styl, dziś klienci są „bardziej zainteresowani zrównoważonym rozwojem”.
Wśród najlepiej sprzedających się sklepów – które według Barbera często wchodzą w ciągu kilku minut – znajdują się Chanel, Louis Vuitton, Céline, Fendi, Bottega Veneta, Prada, Gucci i Chloe. Popularne są również marki Edgier, takie jak Alexander Wang, Proenza Schouler i Ulla Johnson, zwłaszcza wśród młodych ludzi.
To właśnie brązowy aligator Vivienne Westwood za 1647 dolarów przyciągnął uwagę 22-letniej Samarry Ewing-Crellin do luksusowego miejsca odsprzedaży. Vestiaire zbiorowe. Torba, część kolekcji Red Label projektanta 1993, jest mniejszą wersją torby, którą supermodelka Naomi Campbell chodziła w tym samym roku.
Ewing Krillin chciał czegoś wyjątkowego i historii. Przemówiła do niej także etyczna część konsumpcji.
Ładowanie
„Kupowanie antyków, gdy są oryginalne, a nie odtworzone, jest dobre zarówno dla środowiska, jak i fajne” – mówi.
Ale skąd wiesz, że dostajesz prawdziwą ofertę? Gillespie zaleca kupowanie od renomowanego sprzedawcy, jeśli to możliwe.
„Spójrz na recenzje online i upewnij się, że sprzedawca jest w pobliżu od jakiegoś czasu” – radzi. „Spójrz także na opis sprawy i poproś o zdjęcia”.
Pamiętaj też, aby przeprowadzić badania. „Sprzedawcy mogą zwiększyć wartość swoich towarów na rynkach, więc zawsze sprawdzaj w Internecie, ile chcesz torby w innym miejscu” — mówi Gillespie.
Zanim kupiłem moją torbę Gucci, właśnie to zrobiłem i w końcu dostałem umowę. Kiedy dostałem go przez Facebook Marketplace, paragon, worek na kurz i kosmetyczka przeszły próbę jakości, wystarczająco, aby przekonać mnie, że dostałem prawdziwą ofertę.
A poza tym wygląda bardzo fajnie.
Wykorzystaj w pełni swoje zdrowie, relacje, kondycję i odżywianie dzięki naszemu biuletynowi Live Well. Pobierz to w swojej skrzynce odbiorczej co dwa.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Apple twierdzi, że rychła premiera iPada będzie „wydarzeniem Apple innego rodzaju”
Samsung wprowadza mapę inspirowaną Australią w konkursie kreatywnym Fortnite i Clash of Commuters – Samsung Newsroom Australia
NASA zwraca się do prywatnych firm kosmicznych o przeprowadzenie badań na temat ról wspierających misję na Marsie