W świecie smartfonów wrzesień jest zwykle miesiącem, w którym Apple zachwyca nas wszystkich swoim popularnym corocznym wydarzeniem premiery iPhone’a.
Jednak w ostatnich latach największy konkurent Apple, Samsung, zidentyfikował ten trend i zaczął wypuszczać swoją nową gamę urządzeń w sierpniu, aby wcześnie dotrzeć do kupujących, którzy mają obsesję na punkcie technologii.
W tym roku południowokoreańska firma technologiczna nie zawiodła, wprowadzając nowy składany Galaxy Z Fold3 i nowy Galaxy Watch4, opracowany we współpracy z Google, w ramach wydarzenia Unpacked.
Jak wiemy w przypadku tych globalnych firm technologicznych, nowe urządzenia oznaczają nowe kampanie reklamowe.
I chociaż pozostaje to sposób, w jaki nowy telefon Samsunga będzie konkurował z iPhone’em, Samsung z pewnością dorównuje Apple pod względem marketingu, jeśli najnowsza kampania jest czymś, do czego można by przejść.
„I’m Open to It” przypomina nam coś, co można znaleźć na Broadwayu – mistrzowsko zaprojektowany, chwytliwy, porywający utwór.
https://www.youtube.com/watch?v=p2WMzvhd3Ik
Poza muzycznym zacięciem, reklama oferuje zabawne spojrzenie na cyfrowy świat, jaki dają nam smartfony, takie jak „Filtry na twarzy”, „Odkryj niesamowity utwór lub podcast” i „Upuść pinezki w ulubionych miejscach”.
Jest nawet odniesienie do wagi prywatności, a protagonista przypomina nam, że „wszystko w telefonie [is] Naprawdę chodzi tylko o ciebie”.
Wydaje się również, że w kampanii pojawia się subtelna krytyka Apple, a grupa osób bardzo podobnych do pracowników Apple Genius Bar nosi niebieskie koszule, które natychmiast zastępują bardziej kolorowe.
Reklama nie jest kampanią dla żadnego konkretnego urządzenia i zawiera Galaxy Buds, Galaxy Watch firmy Samsung i oczywiście nowy Galaxy Z Fold3.
„Co się dzieje, gdy otwieramy nasze umysły, mózgi, serca i uszy na wszystkich i wszystko wokół nas? Nie tylko najlepsza technologia, ale najlepsze… wszystko! Życie otwiera się z Galaxy” – powiedział Samsung w kampanii.
Na szczęście dla ekspertów technicznych oczekuje się, że Apple wyda swojego nowego iPhone’a w ciągu zaledwie kilku tygodni, co oznacza, że możemy spodziewać się więcej takich wysokiej jakości zapowiedzi.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort