Snapchat ogłosił na Snap Partner Summit, że dzięki nowym doświadczeniom i technologiom rzeczywistości rozszerzonej sprawi, że pójście na festiwal muzyczny lub pójście na koncert na żywo będzie bardziej wciągające.
Społeczność platformy jest pełna melomanów, a 85% użytkowników Snapchata twierdzi, że korzysta z aplikacji, aby poprawić swoje wrażenia podczas słuchania muzyki na żywo.
Snapchat opiera się na wieloletniej współpracy z… żywy naród Promowanie muzyki AR na żywo i dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń AR na 16 największych festiwalach, w tym:
• Beyond Wonderland Południowa Kalifornia (San Bernardino, Kalifornia)
• Karnawał Electric Daisy (Las Vegas, NV)
• Creamfields South (Highlands Park, Wielka Brytania)
• Piknik Roots (Filadelfia, Pensylwania)
• Bal gubernatorów (Nowy Jork, NY)
Festiwal Muzyki i Sztuki Bonnaroo (Manchester, Tennessee)
• Jednodniowa wycieczka na festiwal (Long Beach, Kalifornia)
• Wireless Festival (Finsbury Park, Wielka Brytania)
• Lollapalooza Paris (Paryż, Francja)
• Rolling Loud Miami (Miami, Floryda)
• Lollapalooza (Chicago, Illinois)
• Creamfields North (hrabstwo Daresbury, Wielka Brytania)
• Festiwal Czytania (Reading, Wielka Brytania)
• Festiwal w Leeds (Bramham Park, Wielka Brytania)
• Światła włączone (Mountain View, Kalifornia)
• Austin City Limits (Austin, Teksas)
Kompas Snapchata i trójwymiarowa mapa Ziemi będą dostępne na każdym z wspomnianych festiwali, pomagając użytkownikom Snapchata dotrzeć do właściwej sceny we właściwym czasie i znaleźć przyjaciół zamiast gubić się w tłumie. Dzięki niestandardowym soczewkom AR i ulepszonym Snapom festiwalowicze mogą postrzegać muzykę zupełnie inaczej.
Nowa integracja z Disguise
Snapchat podzielił się również swoją nową integracją z Disguise, liderem branży w dziedzinie wizualizacji wydarzeń na żywo i technologii produkcji wirtualnej, dzięki czemu Snap AR pojawi się w niektórych z największych miejsc i tras koncertowych na świecie.
Karolina Argyles NavasSnapchat Global Augmented Reality Producer Strategy, wyjaśnił: „Podczas pokazu fani mogą oglądać obrazy AR przez kamerę Snapchata, które wchodzą w interakcję z produkcją wizualną na scenie, ożywiając twórczą wizję artysty jak nigdy dotąd”.
kaiju
Snapchat współpracuje również z DJ Kygo, aby stworzyć wrażenia AR na niektóre z jego koncertów tego lata, aby fani mogli zanurzyć się w jego muzyce. Nie możemy się doczekać współpracy z większą liczbą artystów jeszcze w tym roku” – dodał Arguelles Navas.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort