W zeszłym tygodniu firma Sony opublikowała pozornie niewinny bełkot, w którym w szerszym ujęciu zachwala swoją długoterminową „wizję kreatywnej rozrywki”, wraz z kilkoma wywiadami z kluczowymi pracownikami. Jednym z nich był Neil Druckmann, szef studia Naughty Dog należącego do Sony, a jego wywiad wywołał poruszenie w świecie gier. Według wywiadu Druckmann powiedział, że sztuczna inteligencja może „tworzyć dokładne dialogi i postacie”, a także powiedział, że nowa gra, nad którą pracuje Naughty Dog (ale nie została oficjalnie ogłoszona) „może na nowo zdefiniować mainstreamowe postrzeganie gier”. Kilka mocnych i kontrowersyjnych wypowiedzi ukochanego szefa studia serii The Last of Us i Uncharted.
Problem w tym, że Druckman został błędnie zacytowany przez swoich pracodawców. Kilka dni po opublikowaniu wywiadu przez Sony Druckmann rozmawiał z X i powiedział: „To nie jest dokładnie to, co powiedziałem”. Następnie włączył w Sony tryb pełnej zemsty Ellie, publikując część oryginalnego zapisu wywiadu. (Jeśli mamy być szczerzy, był całkiem uprzejmy – nawet najsilniejsi nie mogą powstrzymać się od ugryzienia ręki, która ich karmi.) Tak czy inaczej, wszystko tutaj nie ma sensu.
Podczas redagowania moich chaotycznych odpowiedzi udzielonych w niedawnym wywiadzie dla SONY niestety część moich słów, kontekstu i intencji została utracona. Cóż, oto długa, pełna odpowiedź na ostatnie pytanie dotyczące naszej przyszłej gry… pic.twitter.com/tVuxX3LYJF
– Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) 25 maja 2024 r
Reporter gier Stephen Totilo podzielił się swoim własnym porównaniem tego, co powiedział Druckmann i tego, co opublikowało Sony, wskazując słowa z odpowiedzi Sony, których Druckmann nigdy nie powiedział – i te słowa stanowiły większość cytatu. Sony włożył mu te słowa w usta i rozpowszechnił je, wywołując klasyczną panikę wśród graczy.
Szczerze mówiąc, gdybym był Druckmannem, też byłbym bardzo zły. Spójrz na tę rzeź!
Jeśli jesteś ciekawy (co powiedział i jak spędzam piątkowy wieczór, kiedy mojej żony i dzieci nie ma), oto porównanie oryginalnej odpowiedzi i zredagowanej odpowiedzi.
Wiele zmian
Nic dziwnego, że to wycięto: „Nie dlatego, że gry muszą być filmami czy programami telewizyjnymi”. pic.twitter.com/FkxNkqQPY2
– Stephen Totilo (@stephentotilo) 25 maja 2024 r
Teraz, pięć dni później, Sony całkowicie usunęła wywiad ze swojej witryny. Jednak nie tylko usunęli stronę, ale pozostawili ją z przeprosinami dla Neila i zespołu Naughty Dog „za wszelki negatywny wpływ, jaki mógł wywrzeć ten wywiad”.
Moją ulubioną rzeczą jest z łatwością to:
Przeglądając ponownie nasz niedawny wywiad z Neilem Druckmannem z Naughty Dog, znaleźliśmy kilka istotnych błędów i nieścisłości, które nie odzwierciedlają jego punktu widzenia i wartości (w tym takich tematów jak animacja, pisanie, technologia, sztuczna inteligencja i przyszłe projekty).Sony
Zatem wszystko, co powiedział o animacji, pisaniu, technologii, sztucznej inteligencji i przyszłych projektach, zawierało błędy. Hej, przynajmniej są Udało się Jego imię i nazwisko.
Dla poważnie ciekawskich można jeszcze przeczytać „wywiad” Na Archive.org.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort