Spotify potwierdził, że testuje pionowy krótki kanał wideo w swojej aplikacji iOS Discover.
Dostęp do niej można uzyskać jako czwartą zakładkę na pasku nawigacyjnym między Home a Search, zapewniając pełnoekranowe filmy wraz z tytułem utworu, nazwą wykonawcy i okładką albumu podczas odtwarzania utworu.
Interfejs jest bardzo podobny do TikTok.
Użytkownicy przewijają w pionie, aby przechodzić między klipami, i naciskają przycisk serca, aby polubić klip.
Po raz pierwszy został zauważony przez projektanta produktu Chrisa Messinę, twórcę hashtagu, który napisał na Twitterze o tym, jak odkryto go na TestFlight, gdzie marki technologiczne testują wczesne wersje aplikacji przed wczesnymi użytkownikami i opublikowały film o tym, jak działa Discover.
Powiedzieć Weź Crunch Który zepsuć historię.
Jednak, kiedy pytałem wcześniej Weź Crunch Jeśli chodzi o szczegóły planów wydań, Spotify ujawnił swoją zwykłą odpowiedź – polegającą na rutynowym przeprowadzaniu testów w celu poprawy komfortu użytkowania.
„Niektóre z tych testów torują drogę do szerszego doświadczenia użytkownika, a inne służą po prostu jako ważna nauka. W tej chwili nie mamy żadnych innych wiadomości, którymi możemy się podzielić” – powiedział Spotify.
Krótkie filmy zostały zatwierdzone przez platformy społecznościowe Instagram (Reels), Snapchat (Spotlight), YouTube (Shorts) i Pinterest (Idea Pins), a także Byte i Triller.
Ale wydaje się to być nieuniknionym krokiem dla Spotify, ponieważ jego funkcja Canvas, która została szeroko wprowadzona w 2019 roku, aby umożliwić artystom przesyłanie 3 do 8 sekundowych pętli wideo, okazała się hitem.
Spotify odkrył, że branding wizualny znacznie zwiększył zaangażowanie użytkowników. Udostępnienia utworów wzrosły średnio o 145%, dodane playlisty o 20%, transmisje o 5%, a odwiedziny profili o 9%.
Ze względu na nazwę funkcji Spotify może używać krótkich kolumn wideo jako urządzenia do wykrywania, podobnie jak Netflix wykorzystał funkcję Fast Laughs, którą wprowadził w marcu.
Oferuje streszczenie zabawnych klipów z katalogu programów telewizyjnych, filmów i komedii zapasowych, które użytkownik może natychmiast odtworzyć, udostępnić lub umieścić na liście Do obejrzenia.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort