Witam Deweloper 343 Industries stracił życie co najmniej 95 z powodu niedawnych zwolnień Microsoftu, a studio wydaje się przechodzić z silnika Slipspace na silnik Unreal Engine, powszechnie używany przez Epic Games w przyszłych grach, Bloomberg raporty.
przyszłość od Witam Trochę wisi w powietrzu od ogłoszenia zwolnień z 18 stycznia. nieskończona aura Wystartował agresywnie pod koniec 2021 r., ale z czasem fani zaczęli odczuwać frustrację związaną z postępem w trybie wieloosobowym, częstymi opóźnieniami w planowanych funkcjach, takich jak kampania sieciowa w trybie współpracy i Forge (która ostatecznie została uruchomiona w listopadzie) oraz nic nie wskazywało na to, że nowy kampania była Treść jest w przygotowaniu.
343 publicznie potwierdziło swoje zaangażowanie w franczyzę po zwolnieniach. „Halo i MasterChef zostaną tutaj” – powiedział szef studia Pierre Hintz, który przejął kontrolę we wrześniu, w oświadczeniu na Twitterze. Witam konto 21 stycznia. „Firma 343 Industries będzie nadal rozwijać Halo teraz i w przyszłości, włączając w to epickie historie, tryb wieloosobowy i wiele innych elementów, dzięki którym Halo jest wspaniałe”. powiedział Matt Botti, który kieruje Xbox Game Studios Bloomberg W wywiadzie, że „343 będzie kontynuował pracę jako wewnętrzny programista Witam I jak do domu Cześć.”
Ale nie jest jasne, kiedy zobaczymy kolejną grę z serii, więc trudno dokładnie wiedzieć, jakie będzie zaangażowanie 343 w franczyzę. Na przykład studio współpracowało już z firmą Certain Affinity z siedzibą w Austin nad grą typu battle royale o kryptonimie Tatankaale ta gra „może się rozwijać w różnych kierunkach”, Bloomberg raporty.
Tatanka Najwyraźniej będzie też rozwijany na silniku Unreal Engine, natomiast w przyszłości Witam Gry, które odkryjesz także dzięki Unreal, Bloomberg Mówi. Jeśli to prawda, zmiana oznaczałaby przejście kolejnego dużego twórcy gier do Unreal; Wiedźmin I Cyberpunk Deweloper CD Projekt Red ogłosił „wieloletnie partnerstwo strategiczne” z Epic Games w celu wykorzystania Unreal w marcu, aw listopadzie Epic powiedział, że ponad połowa ogłoszonych przez niego gier nowej generacji jest tworzona na silniku Unreal Engine.
343 również najwyraźniej nie tworzył nowej treści fabularnej Witam Brak finałuco wydaje się zaskakujące jak na grę Pewnego razu Jako „Początek następnych dziesięciu lat Halo” i jego tytuł, cóż, Brak finału. Zamiast tego programiści „tworzyli prototypy w Unreal Engine i wymyślali nowe pomysły Witam zabawki”, Bloomberg Mówi. Osobiście byłem rozczarowany, gdy to przeczytałem, ponieważ naprawdę mi się podobało Brak finału kampanię i liczyłem na więcej.
O komentarz poprosiliśmy Microsoft Bloomberg Raport. Epic odmówił komentarza.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort