Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Studio Halo Microsoftu jest mniejsze i przełącza się na silnik Unreal Engine

Studio Halo Microsoftu jest mniejsze i przełącza się na silnik Unreal Engine

Witam Deweloper 343 Industries stracił życie co najmniej 95 z powodu niedawnych zwolnień Microsoftu, a studio wydaje się przechodzić z silnika Slipspace na silnik Unreal Engine, powszechnie używany przez Epic Games w przyszłych grach, Bloomberg raporty.

przyszłość od Witam Trochę wisi w powietrzu od ogłoszenia zwolnień z 18 stycznia. nieskończona aura Wystartował agresywnie pod koniec 2021 r., ale z czasem fani zaczęli odczuwać frustrację związaną z postępem w trybie wieloosobowym, częstymi opóźnieniami w planowanych funkcjach, takich jak kampania sieciowa w trybie współpracy i Forge (która ostatecznie została uruchomiona w listopadzie) oraz nic nie wskazywało na to, że nowy kampania była Treść jest w przygotowaniu.

343 publicznie potwierdziło swoje zaangażowanie w franczyzę po zwolnieniach. „Halo i MasterChef zostaną tutaj” – powiedział szef studia Pierre Hintz, który przejął kontrolę we wrześniu, w oświadczeniu na Twitterze. Witam konto 21 stycznia. „Firma 343 Industries będzie nadal rozwijać Halo teraz i w przyszłości, włączając w to epickie historie, tryb wieloosobowy i wiele innych elementów, dzięki którym Halo jest wspaniałe”. powiedział Matt Botti, który kieruje Xbox Game Studios Bloomberg W wywiadzie, że „343 będzie kontynuował pracę jako wewnętrzny programista Witam I jak do domu Cześć.

Ale nie jest jasne, kiedy zobaczymy kolejną grę z serii, więc trudno dokładnie wiedzieć, jakie będzie zaangażowanie 343 w franczyzę. Na przykład studio współpracowało już z firmą Certain Affinity z siedzibą w Austin nad grą typu battle royale o kryptonimie Tatankaale ta gra „może się rozwijać w różnych kierunkach”, Bloomberg raporty.

Tatanka Najwyraźniej będzie też rozwijany na silniku Unreal Engine, natomiast w przyszłości Witam Gry, które odkryjesz także dzięki Unreal, Bloomberg Mówi. Jeśli to prawda, zmiana oznaczałaby przejście kolejnego dużego twórcy gier do Unreal; Wiedźmin I Cyberpunk Deweloper CD Projekt Red ogłosił „wieloletnie partnerstwo strategiczne” z Epic Games w celu wykorzystania Unreal w marcu, aw listopadzie Epic powiedział, że ponad połowa ogłoszonych przez niego gier nowej generacji jest tworzona na silniku Unreal Engine.

READ  „Nikt nie chce grać w tę kompilację klasy VI” — Doktor braku szacunku rzuca Call of Duty na tryb „Efekt” w Warzone 2

343 również najwyraźniej nie tworzył nowej treści fabularnej Witam Brak finałuco wydaje się zaskakujące jak na grę Pewnego razu Jako „Początek następnych dziesięciu lat Halo” i jego tytuł, cóż, Brak finału. Zamiast tego programiści „tworzyli prototypy w Unreal Engine i wymyślali nowe pomysły Witam zabawki”, Bloomberg Mówi. Osobiście byłem rozczarowany, gdy to przeczytałem, ponieważ naprawdę mi się podobało Brak finału kampanię i liczyłem na więcej.

O komentarz poprosiliśmy Microsoft Bloomberg Raport. Epic odmówił komentarza.