Dyson po raz pierwszy wprowadził na rynek suszarkę Supersonic w 2016 roku, ale od tego czasu zaawansowana technologicznie suszarka do włosów niewiele się zmieniła. W samą porę na Tydzień Mody w Nowym Jorku Dyson ogłasza Supersonic r, ulepszoną suszarkę do włosów o wartości 569,99 USD dla profesjonalnych fryzjerów.
Od razu widać, że Supersonic r ma kształt litery R. Steve Williamson, dyrektor kategorii ds. pielęgnacji włosów w firmie Dyson, twierdzi, że ma to na celu uwzględnienie różnych sposobów, w jakie profesjonaliści korzystają z suszarek do włosów, w porównaniu do sposobu, w jaki Ty lub ja możemy z nich korzystać. Krótko mówiąc, Supersonic r musiał być lżejszy i bardziej zwrotny. W porównaniu do oryginalnego Supersonic, r jest o 30 procent mniejszy i 20 procent lżejszy, waży 325 gramów lub 11 uncji.
„Jeśli używasz go w domu, może zrobisz półgodzinną sesję suszenia. Być może będziesz go używać codziennie, a może będziesz go używać co dwa, trzy dni. W salonie człowiek może użyj go z łatwością pięć do sześciu razy” – mówi Williamson. Co więcej? – Williamson twierdzi, że projektanci, z którymi Dyson przeprowadził ankietę, chcieli lepszej widoczności i łatwych sposobów regulacji kąta, które nie obciążałyby zbytnio nadgarstków. Nawet rozmieszczenie przycisków zostało zaprojektowane z myślą o Na podstawie opinii Dyson przesunął przycisk Cool Shot — który w niektórych fryzurach zabija ciepło — pod krzywizną, jakby był spustem, a nie z tyłu rączki, jak w przypadku oryginalnej rękojeści.
Aby to zrobić, trzeba wziąć silnik Supersonic i zminiaturyzować go tak, aby zmieścił się w rączce urządzenia. Podobnie jak inne narzędzia do włosów Dyson, posiada również termistor z kulką szklaną, który współpracuje z wbudowanym czujnikiem temperatury w celu monitorowania ciepła. Wykorzystują również inny mechanizm grzewczy. Jeśli nie masz wymyślnej suszarki do włosów, prawdopodobnie znasz jej działanie. Zajrzyj do wnętrza beczki, zobaczysz cewki grzewcze otaczające wentylator. W Supersonic r Dyson zastąpił te dyski trzema dyskami zawierającymi symetryczne, ułożone w siatkę chipy. Według Williamsona zaletą tej metody jest równomierne ogrzewanie bez zimnych punktów.
Ponieważ profesjonaliści pracują również w bardziej chaotycznym środowisku, Supersonic r ma również filtr powietrza w podstawie. Dotyczy to również oryginalnej wersji Supersonic Pro, ale Williamson twierdzi, że w R znajduje się nowy czujnik, który powoduje, że korzystanie z filtra jest obowiązkowe.
„To serum, lakier do włosów, kawałki ścinków włosów i wszystko, co znajduje się w salonie – musimy chronić to przed dostaniem się do środka”. [Supersonic r]Williamson mówi, zauważając, że zmiana ma na celu zachowanie trwałości urządzenia.
Niemal nową technologią są obudowy RFID. Po zainstalowaniu automatycznie zmieni ustawienia ogrzewania i mocy w zależności od stylu. Użytkownicy mogą również dostosować te automatyczne ustawienia według własnego uznania, a zostanie to zapamiętane przy następnym włączeniu. Jest to również coś, co L'Oréal wprowadziło w nadchodzącej suszarce do włosów AirLight Pro, którą zaprezentowano na targach CES. Jednak w przeciwieństwie do AirLight Pro, Dyson nie będzie miał aplikacji towarzyszącej na smartfony. Williamson twierdzi, że dzieje się tak dlatego, że dla profesjonalistów najważniejsza jest szybkość, a im mniejsze tarcie podczas korzystania z urządzenia, tym lepiej.
Supersonic r będzie dostępny dla profesjonalistów od marca za jedyne 569,99 dolarów. Zapytałem, czy to możliwe, że niektóre nowe funkcje — takie jak obudowy RFID — trafią ostatecznie do zaktualizowanego konsumenckiego urządzenia Supersonic. Williamson sprzeciwił się, mówiąc, że Dyson koncentruje się obecnie na funkcjach, które przynoszą największe korzyści profesjonalistom i konsumentom.
Nie czułbym się jednak zbyt zniechęcony. Często firmy technologiczne wdrażają nowsze funkcje w „profesjonalnych” modelach, zanim dostosują je do potrzeb konsumentów. Ponadto firma zobowiązała się zapłacić pół miliarda funtów w 2022 roku Stworzenie 20 nowych produktów kosmetycznych Ponad cztery lata.
„Jest rurociąg” – mówi Williamson. „Przed nami wiele ekscytujących rzeczy”.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort