Departament Edukacji Ohio opublikował tegoroczne świadectwa szkolne i jak wynika z historii i wykresów zamieszczonych w dzisiejszej gazecie, wyniki były rozczarowujące.
Jednak ODE zauważa: „Karty raportów mają na celu dostarczanie rodzicom, społecznościom, nauczycielom i decydentom informacji na temat wyników okręgów i szkół – aby świętować osiągnięcia i sukcesy oraz identyfikować obszary wymagające poprawy”. Innymi słowy, jest to narzędzie, które pomoże nam zrobić wszystko, co w naszej mocy, dla naszych dzieci.
Na poziomie lokalnym niektóre obszary mogą radzić sobie nieco lepiej, choć język, jakim posługuje się państwo, jest jasny.
Na przykład szkoły miejskie w Youngstown uzyskały niski ogólny wynik 2,5 gwiazdki na 5, co według stanowego Departamentu Edukacji oznacza, że „potrzebują wsparcia, aby spełnić standardy stanowe”.
Niestety, uczniowie w Youngstown nie rozpoczęli jeszcze w tym roku pracy nad poprawą tych wyników, ponieważ ich nauczyciele w dalszym ciągu strajkują i nie mogą osiągnąć porozumienia z Kuratorium Oświaty, kilka tygodni po tym, jak ich koledzy z innych okręgów wrócili do szkół.
Szkoła Miejska w Youngstown miała jednak dobrą stronę – państwo przyznało jej 4 z 5 gwiazdek w kategorii „Wypełnianie różnic”, która mierzy zmniejszanie luk edukacyjnych w podgrupach uczniów.
Szkoły Campbell City Schools również uzyskały ogólny wynik 2,5.
Okręg szkolny Canfield osiągnął lokalnie najwyższy wynik w zakresie osiągnięć, uzyskując ocenę 5 na 5 gwiazdek.
Wyniki kilku innych okręgów szkolnych obejmują 4,5 gwiazdki za osiągnięcia dla Polski, South Range, Springfield, Western Reserve i Wethersfield.
Austintown, Boardman i West Branch otrzymały 4 punkty za osiągnięcia.
Rodzice i opiekunowie mogą i powinni znaleźć szczegółowe informacje na temat okręgów szkolnych swoich dzieci w artykułach i wykresach w dzisiejszej gazecie. Więcej informacji znajdziesz także tutaj: https://reportcard.
edukacja.ohio.gov/
Jednak „karty wyników to tylko część historii tego, co dzieje się w szkołach i okręgach” – zauważa Niezależne Biuro Oceny.
Kiedy nauczyciele przyjrzą się tym wynikom i dowiedzą się, jak poprawić wyniki dla naszych uczniów, niewątpliwie pojawią się obawy typu: „Jak możemy usunąć prawodawców z drogi, gdy staramy się kształcić te dzieci?” „Jak mamy skupiać się na nauczaniu, skoro nasze szkoły dbają również o zdrowie fizyczne i psychiczne uczniów, karmiąc ich (a czasem ubierając), zapewniając im bezpieczeństwo i zapewniając schronienie, którego być może nie mają w domu? Jak zdobędziemy środki musimy uczyć, gdy gospodarki naszych społeczności nadal znajdują się w stanie kryzysu? Chaos?
Oraz „Jak możemy przekonać uczniów, aby traktowali edukację priorytetowo, skoro rodziny i społeczności często nie przywiązują żadnej wagi do – a w niektórych przypadkach nawet negatywnego podejścia do – dostępu do edukacji?”
Wina wokół tego problemu jest powszechna.
Nauczyciele i systemy szkolne wykorzystają te dane, aby pracować nad większą poprawą. Kiedy to czynią, musimy zadać sobie pytanie: Czy jesteśmy gotowi zrobić to, co do nas należy?
Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Polska vs. Holandia: prognozy UEFA Euro 2024, godzina rozpoczęcia meczu, telewizja, transmisja na żywo, wiadomości o obu drużynach, bezpośrednie konfrontacje, dzisiejsze kursy
Wiadomości NRL: Wiadomość o Kalyn Ponga zdumiewa fanów, gdy Broncos otrzymują nowy cios po ujawnieniu szczegółów Reece’a Walsha
Francja vs. Polska: zapowiedź, prognozy i skład