Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Szkoły nie są jedynymi, które pracują nad udoskonaleniem arkuszy ocen  Wiadomości, sport, praca

Szkoły nie są jedynymi, które pracują nad udoskonaleniem arkuszy ocen Wiadomości, sport, praca

Departament Edukacji Ohio opublikował tegoroczne świadectwa szkolne i jak wynika z historii i wykresów zamieszczonych w dzisiejszej gazecie, wyniki były rozczarowujące.

Jednak ODE zauważa: „Karty raportów mają na celu dostarczanie rodzicom, społecznościom, nauczycielom i decydentom informacji na temat wyników okręgów i szkół – aby świętować osiągnięcia i sukcesy oraz identyfikować obszary wymagające poprawy”. Innymi słowy, jest to narzędzie, które pomoże nam zrobić wszystko, co w naszej mocy, dla naszych dzieci.

Na poziomie lokalnym niektóre obszary mogą radzić sobie nieco lepiej, choć język, jakim posługuje się państwo, jest jasny.

Na przykład szkoły miejskie w Youngstown uzyskały niski ogólny wynik 2,5 gwiazdki na 5, co według stanowego Departamentu Edukacji oznacza, że ​​„potrzebują wsparcia, aby spełnić standardy stanowe”.

Niestety, uczniowie w Youngstown nie rozpoczęli jeszcze w tym roku pracy nad poprawą tych wyników, ponieważ ich nauczyciele w dalszym ciągu strajkują i nie mogą osiągnąć porozumienia z Kuratorium Oświaty, kilka tygodni po tym, jak ich koledzy z innych okręgów wrócili do szkół.

Szkoła Miejska w Youngstown miała jednak dobrą stronę – państwo przyznało jej 4 z 5 gwiazdek w kategorii „Wypełnianie różnic”, która mierzy zmniejszanie luk edukacyjnych w podgrupach uczniów.

Szkoły Campbell City Schools również uzyskały ogólny wynik 2,5.

Okręg szkolny Canfield osiągnął lokalnie najwyższy wynik w zakresie osiągnięć, uzyskując ocenę 5 na 5 gwiazdek.

Wyniki kilku innych okręgów szkolnych obejmują 4,5 gwiazdki za osiągnięcia dla Polski, South Range, Springfield, Western Reserve i Wethersfield.

Austintown, Boardman i West Branch otrzymały 4 punkty za osiągnięcia.

Rodzice i opiekunowie mogą i powinni znaleźć szczegółowe informacje na temat okręgów szkolnych swoich dzieci w artykułach i wykresach w dzisiejszej gazecie. Więcej informacji znajdziesz także tutaj: https://reportcard.

edukacja.ohio.gov/

Jednak „karty wyników to tylko część historii tego, co dzieje się w szkołach i okręgach” – zauważa Niezależne Biuro Oceny.

READ  Usługi | Wiadomości, sport, praca

Kiedy nauczyciele przyjrzą się tym wynikom i dowiedzą się, jak poprawić wyniki dla naszych uczniów, niewątpliwie pojawią się obawy typu: „Jak możemy usunąć prawodawców z drogi, gdy staramy się kształcić te dzieci?” „Jak mamy skupiać się na nauczaniu, skoro nasze szkoły dbają również o zdrowie fizyczne i psychiczne uczniów, karmiąc ich (a czasem ubierając), zapewniając im bezpieczeństwo i zapewniając schronienie, którego być może nie mają w domu? Jak zdobędziemy środki musimy uczyć, gdy gospodarki naszych społeczności nadal znajdują się w stanie kryzysu? Chaos?

Oraz „Jak możemy przekonać uczniów, aby traktowali edukację priorytetowo, skoro rodziny i społeczności często nie przywiązują żadnej wagi do – a w niektórych przypadkach nawet negatywnego podejścia do – dostępu do edukacji?”

Wina wokół tego problemu jest powszechna.

Nauczyciele i systemy szkolne wykorzystają te dane, aby pracować nad większą poprawą. Kiedy to czynią, musimy zadać sobie pytanie: Czy jesteśmy gotowi zrobić to, co do nas należy?

[email protected]

Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej