Cities: Skylines II nie miało najłatwiejszego startu, a gra borykała się ze słabą wydajnością. Jeśli jednak bardzo chcesz zacząć budować miasto od zera i nie masz komputera, na którym można płynnie uruchomić grę, istnieje rozwiązanie.
Cities: Skylines II jest dostępne w Nvidia GeForce Now, usłudze strumieniowego przesyłania gier oferowanej przez tę firmę graficzną. Niezależnie od tego, czy kupiłeś grę na platformie Steam, czy masz do niej dostęp w ramach subskrypcji Microsoft Game Pass, możesz skorzystać z wysokiej wydajności grafiki usługi w chmurze, aby zapewnić płynne działanie gry. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak dobrze GeForce Now radzi sobie z grą.
Miasta: problemy z wydajnością Skylines II
Jeszcze przed wtorkową premierą Cities: Skylines II sytuacja wyglądała złowieszczo.
„Cities: Skylines 2 to tytuł nowej generacji i, oczywiście, ma pewne wymagania sprzętowe” – powiedział twórca Colossal Order w oświadczeniu na początku tego miesiąca. „Jednak chociaż nasz zespół niestrudzenie pracował, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, nie osiągnęliśmy zamierzonego standardu”.
Firma przełożyła premierę wersji konsolowych na 2024 rok, ale zapewniła, że będzie kontynuować premierę wersji na komputery PC i spróbuje zaradzić problemom z wydajnością poprzez łatki, z których pierwsza została wydana w czwartek, zaledwie dwa dni po grze . wydany.
Jednak nawet ta łatka nie stłumiła lawiny negatywnych recenzji graczy narzekających na wadliwą rozgrywkę. „Najnowsza łatka 1.0.11 umożliwiła około 80 klatek na sekundę [frames per second] „W menu głównym, ale w grze nadal jest to 20-30 klatek na sekundę” – powiedział jeden z graczy na Steamie. „Co gorsza, gra obecnie bardzo się zacina [sic] Kiedy poruszam aparatem, co nie miało miejsca w oryginalnej wersji. To sprawiło, że po aktualizacji gra była dla mnie dosłownie niegrywalna.
Inni mają podobne skargi. „Kupiłem tę grę po ostatniej aktualizacji wydajności, ponieważ mój komputer jest jedynie „przyzwoity” i nie osiąga najlepszych wyników, jednak przy wyłączonej większości ustawień lub na najniższym możliwym poziomie gra działa bardzo słabo” – napisał inny recenzent Steam.
Recenzje Microsoft Game Pass są pełne podobnych skarg.
Cities: Skylines II w GeForce Now
Dobra wiadomość dla abonentów GeForce Now jest taka, że usługa w chmurze w dużym stopniu eliminuje problemy z wydajnością i pozwala grać w grę polegającą na budowaniu miasta przy minimalnych zakłóceniach.
Testowałem na warstwie GeForce Now Ultimate, która wykorzystuje grafikę RTX 4080 i obsługuje rozdzielczość ekranu 4K.
W moich testach City: Skylines II działało w przedziale 40-50 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K, z grafiką świata ustawioną na jakość „Wysoka”, co oznacza, że nie rezygnujesz z żadnych błyszczących efektów, takich jak realistycznie wyglądająca woda. Kamera porusza się płynnie, a przy przybliżaniu na przykład na konkretny budynek występują jedynie sporadyczne zacięcia.
To prawda, że obecnie pracuję tylko z małymi miasteczkami i miasteczkami: wydajność Skyline zwykle spada, gdy Twoje miasto zamienia się w gigantyczną metropolię, więc zaktualizuję ten post, jeśli wydajność zacznie spadać do niedopuszczalnego poziomu w miarę ewolucji mojego miasta. Ponieważ jednak wielu graczy skarżyło się, że w grę od początku nie da się grać, wydaje się, że GeForce Now daje fanom możliwość grania w tę grę.
Jednak nie jest tanio. Najwyższy poziom GeForce Now kosztuje 20 dolarów miesięcznie, nie licząc kosztu samej gry.
Warstwa priorytetowa kosztuje połowę, bo bazuje na grafice ostatniej generacji. Mam przeczucie, że wszystko byłoby w porządku, ponieważ rozdzielczość jest ograniczona do Full HD (1o80p), ale nie mogłem przetestować na poziomie priorytetu.
Poprawia Cities: Skylines II Wydajność na PC
Jeśli nie chcesz inwestować w usługę przesyłania strumieniowego w chmurze, Colossal Order sugeruje kilka sposobów płynniejszego uruchamiania Cities: Skylines II na istniejącym sprzęcie PC.
Zaleca obniżenie rozdzielczości ekranu do 1080p (jeśli grasz na monitorze głównie 4K), wyłączenie głębi ostrości i skali w ustawieniach grafiki, a także zmniejszenie ogólnego oświetlenia.
Inną alternatywą jest poczekać kilka miesięcy, pozwolić zapalonym, wczesnym użytkownikom pomóc programistom w rozwiązywaniu problemów z wydajnością i poczekać kilka miesięcy, aż gra będzie lepiej zoptymalizowana. Albo poczekajcie na wersję konsolową, chociaż uważam, że gra lepiej radzi sobie ze sterowaniem myszą/klawiaturą niż konsole.
Chodź za mną Świergot Lub LinkedIn. spłacać Dla mnie strona internetowa.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort