Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twórcy chcą, aby Cyberpunk 2 uchwycił to, co najgorsze w Ameryce

Twórcy chcą, aby Cyberpunk 2 uchwycił to, co najgorsze w Ameryce

Cyberpunka 2077 Akcja gry toczy się w Night City, fikcyjnym kalifornijskim mieście, które ma uosabiać koniec kapitalistycznych ekscesów w Ameryce. Korporacje kierują wszystkim, ludzie są zmuszeni zwrócić się w stronę przestępstwa, aby zrobić krok do przodu, a w społeczeństwie są tylko pokłady pocieszenia, ponieważ systemy nie zrobią nic, aby ci pomóc. Jednak deweloper CD Projekt RED uważa, że ​​nie idzie to wystarczająco daleko w przypadku dystopijnej scenerii niedalekiej przyszłości i chce lepiej uchwycić problemy, z jakimi borykają się Amerykanie w sequelu o kryptonimie Orion.

Studio opublikowało nowy odcinek podcastu AnsweRED (dzięki, Pistolet z papieru kamiennego), w którym odbywają się wywiady z deweloperami ze studiów firmy na całym świecie. Ostatnim z nich był wywiad z Pawłem Sasko, zastępcą reżysera gry na temat nadchodzącej gry Cyberpunk Gra jest obecnie rozwijana w nowym studiu CDPR w Bostonie. Sasko opowiadał o tym, jak się wtedy czuł Cyberpunka 2077 Gra miała przedstawiać dystopijną przyszłość Ameryki, a po wielokrotnych podróżach do tego miasta w latach następujących po premierze gry w 2020 r. nie wydawało się, że włożyli wystarczający wysiłek w niektóre tematy.

„Myślę, że na przykład w niektórych miejscach nie zaszliśmy wystarczająco daleko” – powiedział Sasko. „Na przykład kryzys bezdomności, kiedy na to patrzę, mówię: «Nie jesteśmy wystarczająco daleko w rozwoju»”77„Myśleliśmy, że to dystopia, ale tylko zarysowaliśmy powierzchnię”.

Czytaj więcej:Nowe zakończenie Phantom Liberty jest idealnym zakończeniem Cyberpunka 2077

Dan Herrenberg, producent wykonawczy w Cyberpunk Sequel, on to zażartował 2077 „Gdzieś w namiocie był bezdomny” i zespół uznał, że to wystarczy, ale Amerykanie powiedzieli mu, że potrzebują „całego miasta” ludzi bez domów w Night City, aby uchwycić kryzys bezdomności w kraju. Sasco twierdzi, że życie w Ameryce dało mu lepsze spojrzenie na powszechność tych problemów.

READ  Zenless Zone Zero podejmuje duże kroki, aby wyeliminować Gacha Grind

„Myśleliśmy o tym w ten sposób” – powiedział Sasco. A ja odpowiadam: „Codzienna droga do pociągu jest czasem bardziej stresująca”.

chwila CyberpunkPrzedstawianie problemów systemowych, takich jak bezdomność, to jedno, mówi Sasco, a praca nad Orionem w Ameryce pomoże im dostrzec mniej ekstremalne niespójności, takie jak pokrywy włazów w 2077 r. widziane w Niemczech, zamiast Te, które można zobaczyć w amerykańskich miastach.

„Kiedy jedziesz do Ameryki, widzisz takie rzeczy, jak krany, miejsce ich umieszczenia i jak wyglądają” – powiedział Sasko. „Latarnie, do tego parkingi. Kosze na śmieci przed domem, tuż przy ulicy. W Polsce, w Europie tego prawie nigdzie nie widać, jakby było dużo niuansów.” […] „Nasze chodniki są inne, wszystkie znaki mają inny kolor. Wszystko jest trochę inne i nie psuje to immersji, ale tylko ta drobnostka sprawia, że ​​masz wrażenie, że mówisz: „No dobrze, może to nie został stworzony przez ludzi, którzy tu mieszkają, ani ludzi, którzy w pełni rozumieją amerykańską kulturę.

Trwają prace nad poprawkami popremierowymi Iluzoryczna wolność Ekspansja zakończyła się, po raz pierwszy od dekady, Nikt w CD Projekt RED nad tym nie pracuje Cyberpunka 2077Pomimo kiepskiej premiery i wielu kontrowersji studiu udało się zamienić grę w hit i zarobili 750 milionów dolarów.

.