Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ubank uruchamia swoją pierwszą kampanię od czasu fiaska migracji aplikacji

Ubank uruchamia swoją pierwszą kampanię od czasu fiaska migracji aplikacji

Australijski bank cyfrowy ubank zaprezentował nową zintegrowaną kampanię skierowaną do graczy, co jest pierwszą kampanią od czasu, gdy w zeszłym roku problemy z aplikacjami dotknęły tysiące klientów.

Kampania „Wielcy oszczędzający, źli gracze” w komiczny sposób ukazuje słabe umiejętności uBanku w grach, potwierdzając jednocześnie jego wiedzę specjalistyczną w pomaganiu Australijczykom mądrzej oszczędzać.

Ubank nie posiada żadnych oddziałów fizycznych i działa na podstawie licencji National Australia Bank.

Oznacza to pierwszą poważną akcję banku od czasu wypuszczenia aplikacji pod koniec ubiegłego roku, w wyniku której klienci zostali osamotnieni, pozbawieni dostępu do kont i dostępu do swoich finansów.

reklama

W listopadzie dziennik „The Sydney Morning Herald” podał, że od połączenia banku z neobankiem 86 400 w maju 2022 r. prawie 130 000 obecnych klientów zostało „przeaktualizowanych” do nowej aplikacji, a proces ten był nękany problemami i reakcjami mediów społecznościowych.

TVC jest wspierana przez połączenie zasobów społecznościowych i zasobów do tworzenia gier, przy czym ubank ma status „nooba”, co jest prezentowane z wyraźnym odniesieniem do kultury gier.

„Kampania „Wielcy oszczędzający, źli gracze” uosabia to, czym jest ubank – jesteśmy bezkompromisowo oryginalni, odświeżająco indywidualni i głęboko skupieni na pomaganiu Australijczykom w uzyskaniu przewagi w zarządzaniu pieniędzmi” – powiedział Sebastien Poulin, dyrektor ds. rozwoju w ubank.

Katie Chandler, dyrektor ds. rozwoju bankowości codziennej w uBank, dodała: „W celu skutecznej aktywacji w wielu lokalizacjach i formatach zastosowaliśmy podejście do obrazowania oparte na technologii cyfrowej; przechwytywanie jednocześnie 16:9 i 16:9 oraz mapowanie zbudowano dużą liczbę zasobów odpowiednich dla platformy.” Z tyłu głównego dysku.

Kampania ma na celu przyjęcie 360-stopniowego podejścia do rynku – z zaangażowaniem w grze, wydarzeniami, płatnościami na wielu platformach oraz retargetingiem społecznościowym i osobistym za pośrednictwem Trade Desk.

„Oryginalność jest ważna” – powiedział Callum Hanks, dyrektor kreatywny Ubank. „W przestrzeni pojawiają się dziesiątki marek, które szerzą te same przesadzone stereotypy dotyczące marketingu zabawek.

READ  Destiny 2 Lightfall „Strona z pochwałami ciągle się zawiesza” Jak naprawić, możliwe przyczyny i nie tylko

„Chcieliśmy w pełni zdać sobie sprawę, że Bank nie jest tak fajny jak większość graczy, ale ma energię i entuzjazm dziadka, który po raz pierwszy korzysta z VR”.

Akcja potrwa do końca października.

kredyty:

produkcja
Agencja medialna w grze: Rifle
Produkcja i postprodukcja: GlassFull
Producent: Danny Martin
Reżyser / DP – Jake Ward
Kolorysta: Alina Birmingham
Głos lektora: Robbie McGregor, za pośrednictwem RMK
Miks dźwięku: Świetny dźwięk
Agencja aktywacyjna: Maverick

Obbank
Kierownik ds. wzrostu: Sebastien Poulin
Dyrektor kreatywny: Calam Hanks
Dyrektor ds. rozwoju, bankowość codzienna: Katie Chandler
Dyrektor ds. rozwoju marki: Nick Lloyd