Australijski bank cyfrowy ubank zaprezentował nową zintegrowaną kampanię skierowaną do graczy, co jest pierwszą kampanią od czasu, gdy w zeszłym roku problemy z aplikacjami dotknęły tysiące klientów.
Kampania „Wielcy oszczędzający, źli gracze” w komiczny sposób ukazuje słabe umiejętności uBanku w grach, potwierdzając jednocześnie jego wiedzę specjalistyczną w pomaganiu Australijczykom mądrzej oszczędzać.
Ubank nie posiada żadnych oddziałów fizycznych i działa na podstawie licencji National Australia Bank.
Oznacza to pierwszą poważną akcję banku od czasu wypuszczenia aplikacji pod koniec ubiegłego roku, w wyniku której klienci zostali osamotnieni, pozbawieni dostępu do kont i dostępu do swoich finansów.
reklama
W listopadzie dziennik „The Sydney Morning Herald” podał, że od połączenia banku z neobankiem 86 400 w maju 2022 r. prawie 130 000 obecnych klientów zostało „przeaktualizowanych” do nowej aplikacji, a proces ten był nękany problemami i reakcjami mediów społecznościowych.
TVC jest wspierana przez połączenie zasobów społecznościowych i zasobów do tworzenia gier, przy czym ubank ma status „nooba”, co jest prezentowane z wyraźnym odniesieniem do kultury gier.
„Kampania „Wielcy oszczędzający, źli gracze” uosabia to, czym jest ubank – jesteśmy bezkompromisowo oryginalni, odświeżająco indywidualni i głęboko skupieni na pomaganiu Australijczykom w uzyskaniu przewagi w zarządzaniu pieniędzmi” – powiedział Sebastien Poulin, dyrektor ds. rozwoju w ubank.
Katie Chandler, dyrektor ds. rozwoju bankowości codziennej w uBank, dodała: „W celu skutecznej aktywacji w wielu lokalizacjach i formatach zastosowaliśmy podejście do obrazowania oparte na technologii cyfrowej; przechwytywanie jednocześnie 16:9 i 16:9 oraz mapowanie zbudowano dużą liczbę zasobów odpowiednich dla platformy.” Z tyłu głównego dysku.
Kampania ma na celu przyjęcie 360-stopniowego podejścia do rynku – z zaangażowaniem w grze, wydarzeniami, płatnościami na wielu platformach oraz retargetingiem społecznościowym i osobistym za pośrednictwem Trade Desk.
„Oryginalność jest ważna” – powiedział Callum Hanks, dyrektor kreatywny Ubank. „W przestrzeni pojawiają się dziesiątki marek, które szerzą te same przesadzone stereotypy dotyczące marketingu zabawek.
„Chcieliśmy w pełni zdać sobie sprawę, że Bank nie jest tak fajny jak większość graczy, ale ma energię i entuzjazm dziadka, który po raz pierwszy korzysta z VR”.
Akcja potrwa do końca października.
kredyty:
produkcja
Agencja medialna w grze: Rifle
Produkcja i postprodukcja: GlassFull
Producent: Danny Martin
Reżyser / DP – Jake Ward
Kolorysta: Alina Birmingham
Głos lektora: Robbie McGregor, za pośrednictwem RMK
Miks dźwięku: Świetny dźwięk
Agencja aktywacyjna: Maverick
Obbank
Kierownik ds. wzrostu: Sebastien Poulin
Dyrektor kreatywny: Calam Hanks
Dyrektor ds. rozwoju, bankowość codzienna: Katie Chandler
Dyrektor ds. rozwoju marki: Nick Lloyd
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort