Firma zarządzająca marką WHP Global ogłosiła, że podpisała długoterminową umowę licencyjną ze spółką zależną Grupy Schmidt, Fashioncenter GMBH.
Transakcja stanowi kontynuację istniejącej relacji Fashioncenter i WHP, nawiązanej wcześniej ponad 25 lat temu w celu uzyskania licencji dla Gappa.
Dzięki najnowszej umowie Fashioncenter przejmie teraz rozwój produktów i dystrybucję obuwia lifestylowego i odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce, rozszerzając swoją obecność w Europie Środkowej.
W związku z tym firma będzie współpracować z Lotto Sport Italia, która zarządza kategoriami wyników dla marki w Europie.
Nowe kolekcje Lotto Lifestyle będą dostępne latem 2024 r. pod nazwą „Lotto Life's”, a ich pojawienie się w sklepach ma nastąpić wczesną jesienią/zimą 2024 r. Każda linia łączy segmenty lifestylowe i aktywne.
W komunikacie dyrektor handlowy WHP Stanley Silverstein powiedział: „Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, wykorzystującego nie tylko jej doświadczenie w dystrybucji marek lifestylowych, ale także rozległą sieć na dwóch najważniejszych rynkach w Europie. Oczekujemy tego partnerstwa znacznie zwiększyć nasz zasięg w tym ważnym regionie.” .
Prezes i dyrektor generalny LSI Andrea Domat oraz dyrektor generalna Fashioncenter Cornelia Schmidt dodały we własnym oświadczeniu: „Nasze firmy mają wspólną wizję przyszłego rozwoju marki Lotto w Niemczech i Polsce.
„Nie możemy się doczekać długiej i udanej współpracy, podczas której będziemy wprowadzać nowe produkty inspirowane włoskim stylem i pasją do sportu oraz poszerzać naszą bazę klientów poza odzież i obuwie wyczynowe w stronę lepszego stylu życia”.
„Pisarz ogólny. Fanatyk Twittera. Wielokrotnie nagradzany praktykujący alkohol. Guru popkultury.”
More Stories
Mistrzostwa Europy 29er 2024 – Gdynia, Polska Dzień 2 • Remis na żywo
Imponująca kula ognia w centralnej Polsce – oddział angielski
Chosen wrócił i jest gotowy do dostarczenia do Polski – FIBA Olimpijskie Kwalifikacje 2024 Walencja, Hiszpania