Jak wynika z zeszłotygodniowej ankiety, większość z Was ma w swoich telefonach szklane zabezpieczenie ekranu i silikonowe etui. Sytuacja nie zmieniła się zbytnio od kilku lat temu, chociaż względna popularność niektórych rzeczy uległa zmianie.
Zacznijmy od ochraniacza – Prawie połowa użytkowników ma na swoim telefonie szkło ochronne. Oznacza to również, że w komentarzach słyszeliśmy wiele skarg na temat zakrzywionych wyświetlaczy. To sprawia, że zastosowanie ochraniacza na szkło jest kłopotliwe (a same ochraniacze są droższe niż ochraniacze płaskie).
Popularność plastikowych ochraniaczy ekranu wzrosła w porównaniu z badaniem z 2021 r., choć nadal pozostaje na drugim miejscu. Jednak samoprzylepna plastikowa osłona jest obecnie bardziej popularną opcją niż pozostawienie fabrycznie zamontowanej osłony (około dwa lata temu było odwrotnie).
Z komentarzy wynika, że większość z Was nie wierzy, że gołe szkło Gorilla Glass jest wystarczająco wytrzymałe na zarysowania i pęknięcia. Jednak jedna czwarta wyborców faktycznie uważa, że to wystarczy i nie korzysta z żadnych dodatkowych zabezpieczeń.
Przechodząc do etui, znowu połowa z Was ma silikonowe etui. Była to najpopularniejsza opcja w 2021 roku, a obecnie cieszy się jeszcze większą popularnością. Jednocześnie liczba cienkich obudów nieznacznie spadła i są obecnie tak samo powszechne, jak nieporęczne, wytrzymałe obudowy. Luksusowe etui – te wykonane ze skóry lub z dodatkami – nie cieszą się szczególną popularnością.
Jeśli chodzi o ochronę telefonu, etui jest w zasadzie koniecznością – tylko około 1 na 10 osób obejdzie się bez niego. To znacznie mniej w porównaniu do liczby osób, które nie mają osłony ekranu.
Ostatnie pytanie w ankiecie dotyczyło usług subskrypcyjnych, takich jak AppleCare+ i Samsung Care+. Kosztują one miesięczną opłatę, ale obiecują znacznie tańszą wymianę ekranu. Bardzo niewiele osób korzysta z tych urządzeń (mniej niż 7%), prawdopodobnie dlatego, że etui i ochraniacze wykonują na tyle dobrą robotę, że rzadko konieczna jest wymiana ekranu.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort