Jeśli nigdy nie byłeś w stanie znieść grindu gacha w grach HoYoverse, to znaczy Obszar Znlessa Zero Może być odpowiedni dla Ciebie. Kolejna gra od dewelopera Uderzenie Genshina I Honkai: Kolej gwiezdna Zostanie wydana 4 lipca (za kilka dni) i ma wprowadzić pewne mile widziane zmiany poprawiające jakość życia w formule, które – jeśli zostaną wdrożone – mogą uczynić ją najbardziej przyjazną dla użytkownika grą Hoyovers w dotychczasowej historii.
Dla niewtajemniczonych, Obszar Znlessa Zero To miejskie punkowe RPG. W zapowiedziach i promocjach poprzedzających premierę HoYoverse podkreślał, że największą atrakcją gry jest walka. w ostatnich dniach Specjalny program przedpremierowy Zaangażowała się w walkę i pokazała, jak niesamowicie wygląda. W przeciwieństwie do pracy w czasie rzeczywistym Uderzenie Genshina (co może być zbyt uproszczone), Zzzzz Gra wydaje się oferować bardziej szczegółowy system walki z atakami normalnymi, specjalnymi, dodatkowymi, kombinacjami i atakami wspomagającymi, które pozwalają graczom mieszać i dopasowywać formacje drużyn, aby zadawać ogromne obrażenia. Nie wchodząc w szczegóły, wydaje się to mile widzianym ulepszeniem systemu walki V Uderzenie Genshina I przychodzi w samą porę, aby dorównać waleczności konkurentowi gacha Wichrowe fale.
Oprócz skupienia się na walce, HoYoverse chce także, aby gracze mogli się rozwijać ZZZGra oferuje szybszą historię niż jest w stanie zaoferować w innych grach firmy. Zwykle w tych grach musisz stale wykonywać codzienne zadania, aby zbierać materiały do ulepszeń, dzięki którym Twoje postacie staną się potężniejsze, zanim będziesz mógł wziąć udział w najnowszych misjach fabularnych. (Oczywiście jest to zamierzone, więc gracze będą mieli ochotę wydać pieniądze i przyspieszyć proces aktualizacji.) Zzzzz Zespół składa jednak wielkie obietnice dotyczące tego, jak uniknąć typowego grindowania w gacha, co jest posunięciem zakorzenionym w dwóch ważnych decyzjach projektowych.
Pierwszym z nich jest usunięcie systemu wytrzymałości, który był obecny w poprzednich wersjach beta. System ten sprawił, że w ciągu jednego dnia można wykonać tylko określoną liczbę misji fabularnych, tworząc sztucznie sztywne ograniczenie postępu gracza. Dzięki Bogu, że został teraz usunięty (jak wskazano Eurogamer W swojej najnowszej zapowiedzi). Najbardziej godny uwagi jest system doświadczenia postaci, który zapewni graczom dostęp do członków drużyny na odpowiednim poziomie w misjach fabularnych. Eliminuje to konieczność ciągłego doskonalenia swojej drużyny i wyposażania jej w odpowiedni ekwipunek.
Wydaje się, że dzięki temu systemowi gracze będą mogli rozegrać fabułę tak, jak w normalnej grze innej niż Gacha. Pamiętałem Trzecie uderzenie Honkai, kolejna gra HoYoverse, która w dużym stopniu zaimplementowała eksperymentalne postacie fabularne na późniejszym etapie ich życia. Zaledwie tydzień temu, ZZZProducent Zhenyu Li mówił, że nie należy karać graczy, którzy chcą odpocząć od gry. „Być może zespół spróbuje znaleźć nowe sposoby, aby to umożliwić [returning players] „Poznaj najnowszą zawartość bez kończenia niektórych wstępnie uwarunkowanych zadań” – powiedział mi. VG247. Wydaje się, że te systemy właśnie na to pozwalają.
Niektórzy mogą się zastanawiać, jak uproszczona ścieżka historii może istnieć obok tradycyjnej mechaniki gacha. Jednakże, biorąc pod uwagę duży nacisk na zawiłości walki w rozgrywce od chwili do chwili, myślę, że większość graczy uzna, że ulepszanie i odblokowywanie nowych postaci samo w sobie jest satysfakcjonującym epizodem, nawet jeśli mogą po prostu przejść historię samodzielnie tempo.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort