Była gwiazda New York City Housewives włamała się do kosmetycznego pudełka PR Kylie Jenner, nazywając produkt „mistyfikacją”.
51-letnia gwiazda reality show opublikowała recenzję Instagram 175 USD Trzyczęściowy świąteczny błyszczyk do ust i błyszczyk w zestawie produktów kosmetycznych Big Box (268,55 USD).
Problem w tym, że te same dwa zestawy można kupić w zestawie Za jedyne 58 $ (88,97 AU) – oznacza, że samo pudełko ozdobne kosztuje 117 USD (179,47 AU).
Przesyłaj wiadomości, które chcesz, kiedy tylko chcesz dzięki Flash. Ponad 25 kanałów informacyjnych w jednym miejscu. Nowy we Flashu? Wypróbuj 1 miesiąc za darmo. Oferta kończy się 31 października 2022
„Dziewczyno tego nie rób, to nie jest tego warte!” Gwiazda rozpoczęła swoją recenzję wideo.
„To jest pakiet PR na urodziny Kylie z tymi samymi dwoma produktami, co one. To 58 USD, to 175 USD. Jestem zdezorientowany!”
Dziewczyna na TikToku powiedziała: „Byłam zdezorientowana. Myślałem, że coś musiało być inne.” Coś innego, ten ma pudełko, które wyrzucisz do kosza, chyba że masz chomika, odłóż je tutaj.
„To papierowe pudełko! Jak papierowe pudełko. Jestem zdezorientowany. Powiedziała, że o pojedynczych opakowaniach błyszczyków zatrzymam te 58 dolarów. Ponieważ są urocze i dlatego, że je kupiłam.
„To idzie prosto z powrotem, ponieważ to oszustwo. Jak głupi powinniśmy być? … To znaczy, jestem frajerem, uwielbiam to, uwielbiam opakowanie … Ale gdzie mnie tracisz, to mnie oszukałeś. „
Frankel później poinformowała, że nie jest w stanie zwrócić produktu.
„Z ostatniej chwili dowiedziałam się, że Kylie Beauty nie przyjmuje zwrotów, więc utknęłam z kartonowym pudełkiem za 117 dolarów” – powiedziała.
„Może pójdę do centrum handlowego i kupię sobie chomika”.
Fani pochwalili jej szczerość jednym napisem: „Kocham cię, nie powstrzymuj się bez względu na wszystko, dziękuję xxx”
Inny zgodził się, pisząc: „Wariat i nie mówmy o ekologicznym aspekcie tego. Czy to musi być najdroższe pudełko na świecie?”
Trzeci żartował o śmiałości anty-Frankela Kardashiana, żartując: „Powinniśmy chronić Bethany”. [sic]. Jeśli przegrasz, to Kris Jenner.
To nie pierwszy raz, kiedy Frankel skrytykował produkty Kardashian-Jenners.
W sierpniu gwiazda skrytykowała nową linię produktów do pielęgnacji skóry Kim Kardashian, SKKN, nazywając produkty „w najlepszym razie niepraktycznymi” i „nieco przereklamowanymi”.
Była gospodyni domowa opisała opakowanie kremu pod oczy w kształcie jajka o wartości 75 USD (115 USD) jako „w kształcie cebuli”, mówiąc: „Nie rozumiem tego, ponieważ się nie układa”.
Dodała: „Nie mam okrągłego domu ani apteczki. Nie ma nawet płaskiego dna, więc jest jak jajko”.
Frankel porównał opakowanie produktu do szorowania Kim K za 55 USD (84,55 USD) z kostką Rubika, opisując projekt jako motyw „Wet 'n Wild” – nawiązanie do znanej marki w amerykańskich drogeriach.
Z szóstą stroną
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024