Jedna z 10 największych australijskich firm samochodowych wkrótce wprowadzi nowy sposób informowania klientów, gdzie dokładnie znajduje się ich samochód — od linii produkcyjnej do salonu.
Ponieważ czas oczekiwania na nowe samochody w Australii wynosi od sześciu do 12 miesięcy, aw niektórych przypadkach od 18 miesięcy do dwóch lat, niemiecki gigant samochodowy Volkswagen zamierza uruchomić nowy portal internetowy, aby klienci byli lepiej poinformowani.
Podczas gdy duże firmy samochodowe, takie jak Toyota i Ford, przesyłają pocztą elektroniczną kilka niejasnych, niezbyt dokładnych aktualizacji między zamówieniem a dostawą samochodu, Volkswagen Australia planuje przenieść szczegółowe informacje krok po kroku z linii produkcyjnej do salonu wystawowego.
Kierownictwo Volkswagen Australia mówi, że wciąż ma nadzieję, że opóźnienia w dostawach i czas oczekiwania na nowe modele zostaną skrócone.
Jednak w międzyczasie firma twierdzi, że zamierza uruchomić nowy portal internetowy, którego celem jest usunięcie części niepewności i domysłów z procesu dostawy nowego samochodu – i umożliwienie klientom lepszego planowania sprzedaży starego samochodu, zanim pojawi się nowy. .
„Czasy są inne, teraz bardziej powszechne jest czekanie na samochód niż od razu”, powiedziała Michelle Rooney, szefowa działu samochodów osobowych w Volkswagen Australia, w rozmowie z mediami na koniec roku.
„Dlatego jako marka chcieliśmy wyjść poza to i zrobić więcej, aby informować naszych klientów.
„Wprowadzenie w tym miesiącu to nowe doświadczenie klienta na pokładzie, w którym klienci będą otrzymywać ważniejsze aktualizacje i gdzie ich pojazd jest od fabryki aż do dostawy, zwiększając liczbę powiadomień z pięciu do 11 – i będzie dostępny przez e-mail i[ SMS]po raz pierwszy”.
„Łącząc się z interfejsem internetowym za pomocą interfejsu mobilnego, klienci będą mogli dokładnie zobaczyć, gdzie znajduje się ich pojazd, a także zacząć poznawać wszystkie funkcje technologii, z których również będą korzystać”.
Volkswagen twierdzi, że wdrożenie nowej technologii obejmie również „po raz pierwszy dostęp do transportu szacowany w przewidywanym czasie przybycia ich pojazdu do Australii”.
Firma twierdzi, że sam portal internetowy zostanie ostatecznie rozszerzony o szereg informacji dla właścicieli, w tym wyjaśnienia dotyczące pojazdów i rezerwacje usług.
Szyty na miarę nowy portal dostaw samochodów ma się rozwinąć, ponieważ Volkswagen Australia planuje w przyszłym roku otrzymywać zwiększone dostawy samochodów ze swoich europejskich fabryk.
„Mamy nadzieję, że w przyszłym roku zobaczymy co najmniej 20-procentowy wzrost sprzedaży wraz z powrotem normalności łańcucha dostaw, a my wprowadzamy naszą największą ofertę w historii” — powiedziała pani Rooney.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort