Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Maybelline New York pokazuje dyskryminację w grze oczami kobiet i graczy LGBTQIA+ w nowo rozpoczętej kampanii za pośrednictwem HERO – Informacje o kampanii Polska

Maybelline New York pokazuje dyskryminację w grze oczami kobiet i graczy LGBTQIA+ w nowo rozpoczętej kampanii za pośrednictwem HERO – Informacje o kampanii Polska

Maybelline New York, australijska marka kosmetyczna nr 1, rozpoczęła dziś nową kampanię za pośrednictwem niezależnej agencji kreatywnej HERO, aby pokazać toksyczne nękanie kobiet, osób niebinarnych i innych społeczności LGBTQIA+ w australijskim świecie gier, zgodnie z misją dawania wszystkim pewność siebie w wyrażaniu siebie Chodzi o piękno, zabawę i dokonywanie zmian.

Światowa ikona piękna, będąca częścią Grupy L’Oréal, ujawnia niszczycielski wpływ dyskryminacji na zdrowie psychiczne graczy w ramach platformy Brave Together — globalnej inicjatywy mającej na celu zwalczanie lęków i depresji oraz wspieranie wszystkich tych. dotknięty.

Nowa kampania „Oczami ich oczu” opiera się na wynikach niedawnej ogólnokrajowej ankiety dotyczącej poziomu dyskryminacji wszystkich ras w australijskiej przestrzeni gier, która ujawniła, że ​​83% kobiet identyfikujących się i 50% osób LGBTQIA+ identyfikujących graczy doświadczyło i/ lub bezpośrednio obserwowali zachowanie lub obraźliwy język podczas grania online, identyfikując 55% kobiet i 67% graczy LGBTQIA+, którzy przyznali się do wyłączania mikrofonu podczas grania, aby ukryć swoją płeć i uniknąć nękania.

Aby to podkreślić, firma Maybelline nawiązała współpracę z HERO, aby wydać otwierający oczy film, który śledzi męskich graczy w kobiecym doświadczeniu na żywo za pomocą oprogramowania do modyfikacji dźwięku.

Film pokazuje wiodących australijskich graczy i twórców treści, Joela „JoelBergsa” Bergsa i Drew „DrewD0g” Warne’a, którzy stają w obliczu dyskryminacji graczy, dosłownie patrząc na to oczami kobiet, grając w strzelankę FPS ze zmienionymi kobiecymi głosami i profilami.

W ciągu mniej niż dwóch godzin grania zmienionymi głosami gracze płci męskiej są poddawani obraźliwym komentarzom, podczas gdy popularne kobiety, Amber „PaladinAmber” Wadham i Luna „Luminumn”, obserwują i znajdują niepokojące podobieństwa do dyskryminacji, z którą się spotykają w swoich własnych doświadczeniach.

Na koniec Joel pyta gracza Amber, dlaczego nadal gra, skoro zawsze spotyka się z takimi nadużyciami, a ona odpowiada: „Ponieważ kocham [playing]. Amber kontynuuje: „To nie musi być klub dla chłopców ani klub dla dziewcząt. Gry są przeznaczone dla wszystkich i każdy powinien ich doświadczyć”.

READ  Acer właśnie zaktualizował Chromebooka Classroom o ekran 3:2

„Maybelline New York zawsze kojarzyła się z poczuciem pewności siebie, wzmocnienia i reprezentowania” — mówi Alexandra Shadbolt, dyrektor marketingu w Maybelline. „Od czasu rozpoczęcia naszej inicjatywy Brave Together w 2022 r. naszą pasją jest poznawanie doświadczeń kobiet , osobami niebinarnymi i innymi społecznościami LGBTQIA+, aby zrozumieć, dokąd się udać”. Więcej pracy, z bardziej natychmiastowym wsparciem dla osób dotkniętych lękiem i depresją.

„Rozumiejąc ogromną dyskryminację, z jaką spotykają się te społeczności w grach, naprawdę chcieliśmy udostępnić to doświadczenie na żywo większej liczbie Australijczyków, aby mogli zobaczyć, jak to naprawdę jest w kieszeniach naszego świata online. Mamy nadzieję, że zobaczymy to wszystko oczami naszych graczy , a więcej graczy może myśleć inaczej w swoich działaniach i wszyscy możemy bardziej uważać na tworzenie bezpieczniejszej, bardziej otwartej przestrzeni do gier”.

„Im głębiej zagłębialiśmy się w świat gier, tym więcej znajdowaliśmy dowodów na to, że jest to toksyczne środowisko dla graczy płci żeńskiej, transpłciowej i niebinarnej” — mówi dyrektor kreatywny HERO, Shen Gefen. „Coś się działo bez kontroli”.

„To było naprawdę szokujące” — mówi Anneliese Sullivan, copywriter, HERO. „To, czego mogliśmy być świadkami w ciągu zaledwie kilku godzin, sprawiło, że wyobrażaliśmy sobie, jak to jest stawić czoła tej nienawiści każdego dnia”.

„Naszą wizją jest naprawdę to, aby ten film odegrał rolę w przekształceniu ambiwalentnych graczy w sojuszników na rzecz bezpieczniejszej i bardziej otwartej społeczności graczy dla wszystkich”.

Tracy Campbell, dyrektor ds. marketingu i pozyskiwania funduszy w ReachOut, mówi: „Przestrzenie online mogą być dla młodych ludzi pozytywnymi miejscami do nauki, relaksu i łączenia się ze swoimi społecznościami. Wiemy, że gry mają pozytywny wpływ na życie wielu młodych ludzi w całym Australia, która to kocha.Młodzi ludzie z ReachOut również mówią nam, że doświadczają takich rzeczy, jak dyskryminacja, zastraszanie i nękanie w Internecie.

READ  Samsung Galaxy S23, Galaxy S23+ i Galaxy S23 Ultra mają minimalną opcję przechowywania 256 GB

ReachOut nadal apeluje do platform internetowych, aby robiły więcej, aby ich produkty były bezpieczniejszymi przestrzeniami dla młodych ludzi. Zachęcamy również młodych ludzi i ich rodziców do przyjęcia proaktywnego podejścia do zachowania bezpieczeństwa podczas zabawy oraz do szukania wsparcia, jeśli go potrzebują, w miejscach takich jak Kids Helpline, ReachOut i Komisja ds. eBezpieczeństwa”.

3-minutowy film zostanie udostępniony za pośrednictwem zastrzeżonych kanałów mediów społecznościowych i zostanie pokazany podczas turnieju akcji na żywo Maybelline, Eyes Up Cup, w przyszłym miesiącu. W mistrzostwach wezmą udział 32 najbardziej wpływowe Australijki w grach na niestandardowej mapie modowej Maybelline New York Fortnite zaprojektowanej na potrzeby kampanii we współpracy między Maybelline New York, Click Media, Google i HERO.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii Maybelline New York Through Eyes i obejrzeć film, odwiedź stronę www.maybelline.com.au/throughheireyes.

Klient – Maybelline Nowy Jork
Dyrektor marketingu: Alexandra Shadbolt
Szef marketingu cyfrowego i komunikacji: Alana Pozzebon
Lider biznesu marki: Adele Courgenay
Menedżer ds. zaangażowania w markę: Liz Audi
Menedżer marki MNY Eye: Tess Norman
Digital Brand Manager: Dawid Zastawnik

agencja – bohater
Wykonawczy dyrektor kreatywny: Chen Geffen
Dyrektor kreatywny: Andrew Woodhead
Dyrektor artystyczny: Charlotte Smith
Autorzy tekstów: Anneliese Sullivan, Will Fox
Główny projektant: Aaron Wickers
Główny oficer ds. Strategii: Talon Mason-Kane
Menedżer biznesowy grupy: Charlie McDevitt
Cyfrowy krajowy partner zarządzający: Tim Evans
Główny kierownik projektu: Jenny Pham-Manuel
Producent: Grace Quinn
Redaktor: Joel Sharp
Redaktor online: Adrian Katz

Produkcja – Rozejm Films
Reżyseria: Jessica Barclay Lawton
Producent wykonawczy: Elise Trenorden
Producent: Carla McConnell
DOP: Flota Jessego Johera

Projektowanie dźwięku i muzyki – Justo Studios