Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Maybelline New York pokazuje dyskryminację w grze oczami kobiet i graczy LGBTQIA+ w nowo rozpoczętej kampanii za pośrednictwem HERO – Informacje o kampanii Polska

Maybelline New York pokazuje dyskryminację w grze oczami kobiet i graczy LGBTQIA+ w nowo rozpoczętej kampanii za pośrednictwem HERO – Informacje o kampanii Polska

Maybelline New York, australijska marka kosmetyczna nr 1, rozpoczęła dziś nową kampanię za pośrednictwem niezależnej agencji kreatywnej HERO, aby pokazać toksyczne nękanie kobiet, osób niebinarnych i innych społeczności LGBTQIA+ w australijskim świecie gier, zgodnie z misją dawania wszystkim pewność siebie w wyrażaniu siebie Chodzi o piękno, zabawę i dokonywanie zmian.

Światowa ikona piękna, będąca częścią Grupy L’Oréal, ujawnia niszczycielski wpływ dyskryminacji na zdrowie psychiczne graczy w ramach platformy Brave Together — globalnej inicjatywy mającej na celu zwalczanie lęków i depresji oraz wspieranie wszystkich tych. dotknięty.

Nowa kampania „Oczami ich oczu” opiera się na wynikach niedawnej ogólnokrajowej ankiety dotyczącej poziomu dyskryminacji wszystkich ras w australijskiej przestrzeni gier, która ujawniła, że ​​83% kobiet identyfikujących się i 50% osób LGBTQIA+ identyfikujących graczy doświadczyło i/ lub bezpośrednio obserwowali zachowanie lub obraźliwy język podczas grania online, identyfikując 55% kobiet i 67% graczy LGBTQIA+, którzy przyznali się do wyłączania mikrofonu podczas grania, aby ukryć swoją płeć i uniknąć nękania.

Aby to podkreślić, firma Maybelline nawiązała współpracę z HERO, aby wydać otwierający oczy film, który śledzi męskich graczy w kobiecym doświadczeniu na żywo za pomocą oprogramowania do modyfikacji dźwięku.

Film pokazuje wiodących australijskich graczy i twórców treści, Joela „JoelBergsa” Bergsa i Drew „DrewD0g” Warne’a, którzy stają w obliczu dyskryminacji graczy, dosłownie patrząc na to oczami kobiet, grając w strzelankę FPS ze zmienionymi kobiecymi głosami i profilami.

W ciągu mniej niż dwóch godzin grania zmienionymi głosami gracze płci męskiej są poddawani obraźliwym komentarzom, podczas gdy popularne kobiety, Amber „PaladinAmber” Wadham i Luna „Luminumn”, obserwują i znajdują niepokojące podobieństwa do dyskryminacji, z którą się spotykają w swoich własnych doświadczeniach.

Na koniec Joel pyta gracza Amber, dlaczego nadal gra, skoro zawsze spotyka się z takimi nadużyciami, a ona odpowiada: „Ponieważ kocham [playing]. Amber kontynuuje: „To nie musi być klub dla chłopców ani klub dla dziewcząt. Gry są przeznaczone dla wszystkich i każdy powinien ich doświadczyć”.

READ  Kitt, pracownik zajmujący się przetwarzaniem w ramach biura jako usługi, zbiera 5 milionów dolarów z wycieczki po nasionach prowadzonej przez Barclay Ventures

„Maybelline New York zawsze kojarzyła się z poczuciem pewności siebie, wzmocnienia i reprezentowania” — mówi Alexandra Shadbolt, dyrektor marketingu w Maybelline. „Od czasu rozpoczęcia naszej inicjatywy Brave Together w 2022 r. naszą pasją jest poznawanie doświadczeń kobiet , osobami niebinarnymi i innymi społecznościami LGBTQIA+, aby zrozumieć, dokąd się udać”. Więcej pracy, z bardziej natychmiastowym wsparciem dla osób dotkniętych lękiem i depresją.

„Rozumiejąc ogromną dyskryminację, z jaką spotykają się te społeczności w grach, naprawdę chcieliśmy udostępnić to doświadczenie na żywo większej liczbie Australijczyków, aby mogli zobaczyć, jak to naprawdę jest w kieszeniach naszego świata online. Mamy nadzieję, że zobaczymy to wszystko oczami naszych graczy , a więcej graczy może myśleć inaczej w swoich działaniach i wszyscy możemy bardziej uważać na tworzenie bezpieczniejszej, bardziej otwartej przestrzeni do gier”.

„Im głębiej zagłębialiśmy się w świat gier, tym więcej znajdowaliśmy dowodów na to, że jest to toksyczne środowisko dla graczy płci żeńskiej, transpłciowej i niebinarnej” — mówi dyrektor kreatywny HERO, Shen Gefen. „Coś się działo bez kontroli”.

„To było naprawdę szokujące” — mówi Anneliese Sullivan, copywriter, HERO. „To, czego mogliśmy być świadkami w ciągu zaledwie kilku godzin, sprawiło, że wyobrażaliśmy sobie, jak to jest stawić czoła tej nienawiści każdego dnia”.

„Naszą wizją jest naprawdę to, aby ten film odegrał rolę w przekształceniu ambiwalentnych graczy w sojuszników na rzecz bezpieczniejszej i bardziej otwartej społeczności graczy dla wszystkich”.

Tracy Campbell, dyrektor ds. marketingu i pozyskiwania funduszy w ReachOut, mówi: „Przestrzenie online mogą być dla młodych ludzi pozytywnymi miejscami do nauki, relaksu i łączenia się ze swoimi społecznościami. Wiemy, że gry mają pozytywny wpływ na życie wielu młodych ludzi w całym Australia, która to kocha.Młodzi ludzie z ReachOut również mówią nam, że doświadczają takich rzeczy, jak dyskryminacja, zastraszanie i nękanie w Internecie.

READ  Pokémon Legends: Arceus jest już transmitowany online i jeszcze się nie ukazał

ReachOut nadal apeluje do platform internetowych, aby robiły więcej, aby ich produkty były bezpieczniejszymi przestrzeniami dla młodych ludzi. Zachęcamy również młodych ludzi i ich rodziców do przyjęcia proaktywnego podejścia do zachowania bezpieczeństwa podczas zabawy oraz do szukania wsparcia, jeśli go potrzebują, w miejscach takich jak Kids Helpline, ReachOut i Komisja ds. eBezpieczeństwa”.

3-minutowy film zostanie udostępniony za pośrednictwem zastrzeżonych kanałów mediów społecznościowych i zostanie pokazany podczas turnieju akcji na żywo Maybelline, Eyes Up Cup, w przyszłym miesiącu. W mistrzostwach wezmą udział 32 najbardziej wpływowe Australijki w grach na niestandardowej mapie modowej Maybelline New York Fortnite zaprojektowanej na potrzeby kampanii we współpracy między Maybelline New York, Click Media, Google i HERO.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii Maybelline New York Through Eyes i obejrzeć film, odwiedź stronę www.maybelline.com.au/throughheireyes.

Klient – Maybelline Nowy Jork
Dyrektor marketingu: Alexandra Shadbolt
Szef marketingu cyfrowego i komunikacji: Alana Pozzebon
Lider biznesu marki: Adele Courgenay
Menedżer ds. zaangażowania w markę: Liz Audi
Menedżer marki MNY Eye: Tess Norman
Digital Brand Manager: Dawid Zastawnik

agencja – bohater
Wykonawczy dyrektor kreatywny: Chen Geffen
Dyrektor kreatywny: Andrew Woodhead
Dyrektor artystyczny: Charlotte Smith
Autorzy tekstów: Anneliese Sullivan, Will Fox
Główny projektant: Aaron Wickers
Główny oficer ds. Strategii: Talon Mason-Kane
Menedżer biznesowy grupy: Charlie McDevitt
Cyfrowy krajowy partner zarządzający: Tim Evans
Główny kierownik projektu: Jenny Pham-Manuel
Producent: Grace Quinn
Redaktor: Joel Sharp
Redaktor online: Adrian Katz

Produkcja – Rozejm Films
Reżyseria: Jessica Barclay Lawton
Producent wykonawczy: Elise Trenorden
Producent: Carla McConnell
DOP: Flota Jessego Johera

Projektowanie dźwięku i muzyki – Justo Studios