Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zobacz Mercedes-Benz EQG w akcji podczas testów na niemieckich drogach

Zobacz Mercedes-Benz EQG w akcji podczas testów na niemieckich drogach

W pełni elektryczna Klasa G ma zadebiutować pod koniec roku.

Mercedes-Benz w pełnym rozkwicie testuje elektryczną Klasę G. Całkowicie elektryczny G-Wagon, znany również jako Mercedes EQG, był widziany kilka razy podczas testów, ostatnio uchwycony przez YouTube. Wideo WalkoART Podczas jazdy próbnej na niemieckich drogach.

Na powyższym filmie zobaczysz, jak EQG zatrzymuje się na skrzyżowaniu, mając na sobie elektryzujący niebieski kamuflaż, choć trochę inny niż prototypy, którymi jeździliśmy wcześniej. Należy zauważyć, że nie ma wiele do dyskusji na temat projektu EQG, ponieważ zachowuje on swój stary pudełkowaty kształt, a ponadto zajmie miejsce po koncepcji EQG z 2021 roku.

Co wiemy o nadchodzącym Mercedesie EQG? W oparciu o raporty, ostatnie obserwacje i nasze pierwsze doświadczenia z demonstracji jazdy, pojazd terenowy zachowa podwozie typu drabinowego i będzie napędzany czterema silnikami elektrycznymi, z których każdy napędza indywidualne koło. Moc i moment obrotowy silników są nadal utrzymywane w tajemnicy, a szacunkowa łączna moc wynosi od 600 do 670 KM.

Wiele informacji na temat akumulatorów jest w tym momencie niepotwierdzonych. Mówi się, że oferuje do 310 mil zasięgu na pełnym naładowaniu, biorąc pod uwagę wagę Klasy G wynoszącą około 3000 kilogramów (6600 funtów) i mniej niż optymalne właściwości aerodynamiczne. Zestaw akumulatorów EQG prawdopodobnie będzie zawierał co najmniej 108-kWh Mercedesa EQS SUV. Czas ładowania powinien wynosić około 30 minut, aby napełnić od 10 do 80 procent za pomocą ładowarki o mocy 350 kW.

Ponadto wiemy również, że EQG będzie wyposażony w rewolucyjną technologię zwiększania zasięgu, dzięki uprzejmości Sila Nanotechnologies. Jest to pierwszy pojazd elektryczny, w którym zastosowano materiał baterii firmy Titan Silicon, który był opracowywany przez kilka lat i jest teraz dostępny na rynku.

READ  Intel udostępnia specyfikacje dla najwyższego GPU Arc — 175 W TDP, taktowanie 2250 MHz

Ten artykuł obiecuje 20-procentowy wzrost zasięgu i lepszą prędkość ładowania. Jest również lepszy dla środowiska, ponieważ podczas produkcji wytwarza od 50 do 75 procent mniej dwutlenku węgla i ma zdolność magazynowania 10 razy więcej ładunku niż grafit. Sela twierdzi, że Titan Silicon jest „pierwszym sprawdzonym, czystym i bezpiecznym zamiennikiem anody grafitowej na rynku, zaprojektowanym na masową skalę w celu radykalnego zwiększenia wydajności pojazdów elektrycznych”.

Mercedes-Benz EQG prawdopodobnie zadebiutuje pod koniec roku i będzie sprzedawany jako rok modelowy 2024.